Açıklama Bölümü
Öncelikle selam, bu kitabı okuyup destek olan herkese teşekkür ederim. Bu bölümü yazıyorum çünkü kimsenin anlamadığı şeyler çok. Olayların ne olduğunu, Goblin'in kim olduğunu, kimin neden ne zaman garip davrandığını falan açıklayacağım. Sıkılmadan okuyun lütfen, uzun olmaz zaten.
Öncelikle kızlar bu evi lanetli olduğunu bilmeden almışlar ve başlarda bir şey olmasa da bir hata yapıp laneti salmışlar. Olaylar Hwasa evde yokken Solar'ın onu salonda görmesiyle başlıyor, birinci bölüm bariz zaten ki '!lk 0lüm' bölümüne kadar her şey bariz.
Eğer o bölüme kadar olan bölümlerde anlamadığınız bir şey varsa buraya sorun.
'ç1ğl1k' bölümü ve ondan sonrakilerde sonda konuşan kişi Hwasa evet. Ama ondan öncekiler Goblin. Peki Goblin kim? Goblin, Farklı bir boyutta yaşayan ruh. Ona ölü veya diri denemez, aynı Hwasa ve Solar'da olduğu gibi. O arada kafanızı karıştıran kısımlar o boyuttaki olanlar işte.
Asıl kısıma geçelim, Hwasa öldükten(!) sonra Goblin ile anlaşma yaptı, daha doğrusu Hwasa'yı anlaşma yapmak için, yerden yere çalarak kendi boyutuna Goblin getirdi. Anlaşma şöyleydi; Goblin Hwasa'ya onda olduğu gibi güçler verecekti ve Hwasa dünyaya kendi kendine dönmeye çalışacaktı ve bu birinin ruhunu bedeninden ayırıp kendinin girmesiyle olacaktı ama zamanı kısıtlıydı. Bunun karşılığında Goblin, Hwasa'nın bedeninden ayırdığı ruha sahip olacaktı yani Hwasa başarsaydı Wheein'in ruhuna sahip olacaktı. Ama yapamazsa ölecekti. Yapamadı ve öldü.
Önce Gölgeler Kitabı'nı keşfetti ve Wheein'le iletişim kurup ayin düzenletti. Ain şartlarını biliyorsunuz zaten. Hwasa özel olarak Solar'ı seçmişti, yanına gelmesi gereken dayanamayacak birine ihtiyacı vardı 2. ayinde. İstediği oldu ve Solar onun kölesi oldu. Solar'dan yardım istedi, Goblin'in ona dayattığı şartların aynısını Hwasa Solar'a dayattı ama sadece güç vermeyecekti, veremezdi de.
Solar başarısız olunca Hwasa ona istediği birine mektup yazabilme hakkını verdi ve onu öldürdü. Moonbyul'a mektup yazacağına da emindi. Moonbyul ne kadar hayat dolu ve soğukkanlı olsa da canına kıyacağını anlamıştı Hwasa, bu yüzden Wheein'i seçmek zorunda kaldı.
Wheein ile iletişim halinde olduğu için daha kolay olacağını sandı, zaten yaklaşmıştı da. Ama süresinin sonuna geldi ve o da öldü. Ortada sadece Wheein kaldı. Ve o da ailesinin memleketine döndüğüne kaza geçirdi ve hafızasını kalıcı olarak kaybetti. Beynine büyük bir darbe almıştı. Bu büyük darbe sadece hafızasını kaybettirmedi. Ömrü çok kısalmıştı.
Buraya kadar olan sorularınızı buraya yazın lütfen, umarım hala kafanız karışık değildir.
Arada birkaç teori gördüm, onları yazan arkadaşlara teşekkürler gerçekten güzel düşünmüşler. Ama kimse tutturamadı. Buraya kadar okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese teşekkürler. Umarım beğenmişsinizdir, başka ficlerde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
goblin | mamamoo ✔
Terrorher şey solar'ın, hwasa'yı gece 3 sularında salonda görmesiyle başlar. sorun şu ki o günlerde hwasa evde değildir. -horror story #1 in #moonbyul raeta | 2021