z4v4ll1 m00nbyul

190 53 9
                                    

Moonbyul'un odasına geldiğinde gördüğü manzara ile şok geçirdi Wheein, alışmış olması gerekiyordu ama uzun zamandır başına bir şey gelmediği için korkmuştu. Hele ki bu bir ölüm ise...

"Moonbyul!"

Yerde yatan cesede baktı öylece, gerçekten ölmüştü. İntihar etmişti. Moonbyul bunu yapacak birisi değildi ama bu sadece birkaç ay öncesi için geçerliydi. Bu dünya nelere şahit olmuştu, en çok da 'yapmam' dediği şeyleri yapanlar...

Karnına saplı bıçağı hala tutuyordu Moonbyul, birkaç kere kendini bıçaklamış en sonunda ölmüştü, elini çekmeye fırsatı bile olmadan.

Gözü açıktı ama ne irislerinden ne göz bebeklerinden bir iz vardı, bembeyazdı gözleri. Midesini bulandıran bu manzara üzerine kusmamak için zor tuttu kendini Wheein. Ama gözlerini de çekemiyordu. Bütün anılarını hatırla Moonbyul ile olan. 

Sona kalan kişi Wheein olmuştu, düşünüyordu kendi kendine; "yalnız başıma ne yapacağım?"

-

Moonbyul, doğduğundan itibaren hep gülümsemiş hayat enerjisini hiç kaybetmemişti. Alnı ak, başı dik dururdu hep. Çok güçlü bir kızdı. Küçükken hep büyüyüp üniversite okumanın ve iş sahibi olup ailesini onurlandırmanın hayalini kurardı. Ailesinin kendisiyle gurur duyması en önemli şeydi onun için. Çok arkadaş edindi, ama üniversitede edindiği o üç arkadaşı hiçbiriyle değiştiremezdi. Ama artık bunların bir önemi kalmadı, her şey çok üstüne geldi, çaresiz kaldı. Ağır mental çöküntüdeydi, ve aniden gelen karamsarlıkla canına kıydı. Vefat edecek en son kişiydi karakterine göre, kimse ikinci olmasını beklemiyordu.

-

"Yalnız değilsin Wheein ben varım." 

Wheein cevap vermedi, Hwasa ne saçmalıyordu öyle? Son zamanlarında hiç yanında değildi. Son zamanları geçtik sürekli de yanında olamıyordu ki. Omzuna başını koyup ağlayacağı kimsesi yoktu. Sarılıp derdini anlatacak kimsesi yoktu. Hwasa ise hala "ben yanındayım" diyordu.

Böyle durumlarda yalnız kalmak isterdi ama daha ne kadar yalnız kalabilirdi ki, ailesinin yanına dönmek istiyordu artık. Okulu bırakmaya karar verdi aniden. Hiçbir şeyin tadı tuzu kalmamıştı. Moonbyul'a hak veriyordu, yaşamak için bir sebep bulamamıştı o da. 

Wheein canına kıymayacaktı, karar vermişti. Kendini zorlayacaktı. Ailesinin yanına gidip orada kalmaya devam edecek, psikolojik yardım alacaktı. Çoktan her şeyi planlamıştı. Beyninin farklı taraflarıyla farklı şeyler düşünüyordu şu an. Uyusa iyi olacaktı çünkü delirecekti.

Hwasa tam da planladığı gibi ilerliyordu. Wheein'in pes etmeyen tarafını çok iyi biliyordu ve bunu iyi kullanıyordu. 

O kafanda kurduklarını ben varken gerçekleştirebileceğini mi sandın?

.,.

büyük ihtimal diğer bölüm final, sonra da her şeyi açıkladığım bölümü yazarım 

goblin | mamamoo ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin