V pokoji jsem seděla asi tak další dvě hodiny a nudila se. Procházela jsme se po pokoji a přemýšlela co bude dál.
Pak jsem si lehla a stočila se do klubíčka a usla cubydub s krásnými myšlenkami na moji rodinu.Unknown:
Nechal jsme ji tentokrát v našem pokoji, který jsem zamkl a vrátil se na zasedání.
Dnes jsme probíraly naše 'ženy' které jsme si vybrali.
Všechny byly krásné, ale přeci jedná vyčnívala. Ta byla moje. Krásná postava, oči modré jako oceán a vlasy jako oheň.
Každý mi jí musel závidět.Každý mluvil o tom jak potřebuje, aby byla poslušná a krásná.
Jedné co já potřebuju je dědic.Možná i jí.
Melanie:
Cítila jsem jemný dotyk na pravé tváři. Otevřela jsem oči a viděla pana neznámého sklánět se nade mnou.
,,Vstávej princezno musíme si promluvit"
Sedl si na křeslo naproti posteli.
,,Tak začneme tím, že mě řekneš jaké je tvoje jméno",,Jmenuju se Melanie" chtěla jsme se zeptat na jeho jméno, ale on se zeptal dřív.
,,Jak jsi se dostala do toho domu?" Doufala jsem že se na to nezeptá.
,,No prostě jsem utekla z vesnice do lesa a tam bydlela" vynechala jsem menší podrobnosti, ale tak to je jedno.,,Chci se vás zep-" nedořekla jsem ani svoji větu a už mě přerušil.
,,Jinak jmenuju se Alexander",,Jo eh dobře. No chtěla jsem se tě zeptat co se mnou máš v plánu nebo na co tady jsem".
,,Jsi královna. Moje královna a já tvůj král, takže budeme potřebovat dědice"
Ahoj po delší době. Poslední dobou nemám žádné nápady na pokračování, takže vlastně nevím ani jestli bude pokračovat.
*Poslední věta mi připomíná scénu z The originals, jak sedí Klaus s Elijahem na lavičce a baví se o dědici.
Xoxo.
ČTEŠ
Vyvolená
RomanceMelanie je 17ti letá dívka, která žije v lese. Už od svých 14ti let utíká od tradicí která jsou u nich po staletí. Co se stane když ji ale chytí? 15+