Po cestě jsem asi usnula z vyčerpání a ze strachu, protože jsem se vzbudila v cizím pokoji. Takže mě tu někdo musel donést.
Nohy jsem položila na koberec, který byl z příjemného materiálu.
Prošla jsem si celý pokoj a potom šla ke dveřím, které byly naštěstí otevřený.
Za dveřmi byla dlouhá chodba s několika dveřmi a okny.
Z oken nešlo nic vidět díky horám které zakrývali.Chodba končila u schodů které vedly dolů.
Zastavila jsem se uprostřed schodiště, protože jsem slyšela cizí hlasy.
Mluvili jiným jazykem takže jsem jim nerozuměla. Jediné slovo které jsem poznala bylo moje jméno.
Já jim neřekla moje jméno tak jak ví.Chtěla jsme se vrátit zpátky do pokoje, ale to by nemusely zavrzat schody. Hlasy hned utichly a slyšela jsem kroky směrem ke schodům.
Rychle jsem běžela zpátky po schodech, ale někdo zachytil moji ruku a trhl s ní.
,,Co tu děláš?" Hlas měl hrubý a oči zelené jako smaragdy, které ztmavly z naštvání. Vlasy měl černé jako uhel a tvař řezanou.
,,Nevěděla jsem co dělat v pokoji tak jsem se chtěla tady porozhlédnout" teď bylo pro mě nejzajímavější věci moje bosé nohy. Nechtěla jsem, aby viděl strach v mých očích.Zvedl mi bradu,abych se mu dívala do očí.
,,Když s tebou mluvím tak se mi dívej laskavě do očí" zasyčel.
,,Teď pojď za mnou" vzal mě za ruku a táhl mě chodbou do dalšího pokoje.
Pokoj byl větší než ten předtím skříní a velkou postelí.
,,Sedni si a počkej tady na mě. Všechno ti potom vysvětlím"Xoxo.
ČTEŠ
Vyvolená
Roman d'amourMelanie je 17ti letá dívka, která žije v lese. Už od svých 14ti let utíká od tradicí která jsou u nich po staletí. Co se stane když ji ale chytí? 15+