10. část

429 18 3
                                    

Melanie:

,,Ne, a jak víš moje jméno?" Jeho pohled zkameněl.
,,Snad jsem ti něco řekl ne? Tak to udělej" ignoroval moji otázku a  trval si na svojím.

Když jsem se stále furt nehnula z místa, tak mě chytil za lýtko a nějak kouzelně otočil zády k němu.

Teď jsem byla ráda že mi neviděl do tváře, byla jsem celá rudá a voda mi už nezakrývala hrudník.

,,Podívej se na mě Melanie" snažila jsem si tváře schovat do dlaní.
Slyšela jsem hlasitý povzdech a pak mi ztrhl dlaně z tváří a otočil moji hlavu směrem k němu.

,,Proč vždy uděláš jen to co nemáš?" Třeba protože nejsem pes?

Jen jsem pozvedla rameny na náznak že netuším.

Jeho ruce začaly putovat po mém těle.
Od stehen přes můj rozkrok a hruď až ke krku.
Snažila jsem se jeho ruce setřást z mého těla, ale do jedné ruky si chytl obě moje ruce a pokračoval v tom co dělal předtím.

,,Budeš mě poslouchat Melanie?" Zašeptal mi do ucha a pohladil mi pravé prso.
Samozřejmě že jsem chtěla říct ne, ale nemohla jsem.
,A-ano" zhluboka jsem se nadechla abych mohla říct smysluplnou větu.

,,Prosím nešahej na mě tímhle způsobem" nedechni se Mel ,,jsem ještě panna"

,,Já vím, ale jsi jenom moje takže si můžu dělat co se mi zachce. Takže můžu klidně udělat tohle" rukou mi zajel mezi nohy a hladil mě tam kde ještě nikdo.

Záda jsem si opřela o jeho hruď a hlavu si položila na jeho pevné rameno.
,,Ne- nedělej to prosím" v jeho očích hrála vášeň, ale v mých byl jenom strach. Toho si asi všiml a přestal.

Dal si do ruky mýdlo a začal mě umývat všude. Bylo to hrozně nepříjemný.
,,Uvolni se trochu, nic na tebe zkoušet nechci"
.
.
.
.
Když jsem vylezla z vany a vykonala hygienu tak jsem zalezla do postele a pomalu usínala ve strachu z Alexandra.

Xoxo.

VyvolenáKde žijí příběhy. Začni objevovat