Öncelikle kitaba başlamadan önce bir şey söylemek istiyorum. Bu kitabı 13 yaşında bir ortaokul öğrencisi olarak yazıyorum. O yüzden yanlışım olursa lütfen mazur görün. Askeriyeyle ilgili şeyleri araştırıyorum ama yine de pek bildiğim şey yok. Belki büyüdüğümde bu kitap tekrar karşıma çıkarsa düzenlemeye alırım ama şimdilik ümidimi kaybetmeden sadece yazmak istiyorum ♡
1. Bölüm: Tanışma
"Tim'in yeni üyesi."********
"Hilal Komutanım."
Bakışlarımı yoldan çekip Batuhan'a baktım. Kardeşim olarak gördüğüm kişilerden biriydi. Hızlıca yanıma geldi ve hazır-ol'da durdu.
"Rahat Batuhan, ne oldu?"
"Komutanım Ahmet Albay'ım sizi çağırıyor. Yeni görev varmış galiba."
"Peki Batuhan sen Tim'in yanına git. Ben bakarım şimdi."
Dediğimde Batuhan baş selamı vererek yanımdan ayrılırken bende Albay'ın odasına gittim. Kapıyı çalmadan önce üniformamı düzeltip içerden gelen 'gel' sesiyle odaya girip tekmil verdim.
"Hilal Doğanay, İzmir. Beni çağırmışsınız Komutanım."
Elinde duran dosyayı masa'nın kenarına bırakıp bana baktı.
"Geç otur Hilal."
Saygı niyetine oturmadığım da bir kere daha tekrarladı.
"Otur Hilal."
Masa'nın önündeki ikili koltuğa oturdum. Albay ellerini birbirine kenetleyip daha demin elindeki dosyayı yeniden eline alıp bana uzattı. Ben dosyayı alıp incelerken konuşmaya başladı.
"Yeni görev sınır dışında, görevi Mardindeki bir bordo bereli Tim ile yapıcaksın. Bir haber daha var. Bu seni şaşırtacak ama görevden sonra o Tim'e gireceksin. O yüzden yeni görev yerin Mardin."
Dediklerine şaşırmıştım. Ama görev, görevdir.
"Peki Komutanım, görev ne zaman?"
"Görev akşam saatlerinde olacak bugün 19:00 (7) 'de buradan Mardin'e otobüsle gideceksin, orada Timle tanıştıktan sonra saat 22:00 (10) 'da görev yerinde olacaksınız."
Albay'ın dediklerini pür dikkat dinlerken bir yandan da dosyaya bakıyordum. Tim'in ismi Alpaydı. Birkaç sayfa daha geçtiğimde Arda'yı görmemle şaşkınca Albay'a baktım.
"Komutanım Arda..."
"Evet Arda da o Tim de."
"Peki, izninizle gitmeden Tim'imle görüşmek istiyorum."
"Tamam. Zaten saat 18:00 (6), hazırlanıp Tim'inle vedalaş."
Dedikten sonra ayağa kalmasıyla bende kalkıp selam vererek odadan çıktık. Bizim Tim'in dinlenme odasına gittim. Hepsi buradaydı. Beni görmeleriyle ayağa kalktılar.
"Oturun size bir şey söyleyeceğim."
Hepsi pür dikkat bana bakarken konuşmaya başladım.
"Ayrılıyoruz."
Dediğim cümleyle hepsi şaşırırken, ilk konuşan ekibin en genci olan Batur oldu.
"Komutanım ne diyorsunuz? Ne ayrılması?"
"Mardin'e gidiyorum. Yeni bir Tim'e katılacakmışım. Arda Komutanınız da oradaymış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge
Aksiİki kalp düşünün, İkisi de Vatan için atan... İki beden düşünün, İkisi de ölmeyi göze alan... ******** Bu yola çıkan herkesin kalbi tek bir şey için atıyordu. 'VATAN' Bu 5 harflik kelime onlar için yaşam sebebiydi. Ve bu 5 harflik kelime için can ve...