Hayatım boyunca sevilmeyi bekledim. Bu fiziksel bir sevgi değil kalbim sevilmeyi bekledi. Göğsümü değil göğsümün altında atan o kalbim sevilsin istedim.
"Ee sonra ne oldu?" Cemre dün gece yaşananları en ince ayrıntısına kadar anlatmamı istemişti ve ben de tabiki de kıza açık açık çocuğun kasığını öptüm demedim. Kalpten giderdi çünkü biliyordum.
" Ben ve Çağlarda kebap yemeye gittik."
"NEEE!" sabahtan beri bu olayı bana nasıl anlatmazdı???
"İnsanlar ilk randevuda kahve içmeye gider biz kebap gömdük resmen çocukla karşılıklı."
"Ee ne oldu anlat hadi!" Diye zorladım.
"Bana tanıdığı kızlardan çok daha farklı olduğumu söyledi. Yani... Çocuk gibiymişim." yüzüm düşmüştü. Biz 20 yaşındaydık daha doğrusu Cemre hala 19 sayılırdı ve Çağlar 25 Merih 23 yaşındaydı. Çağlar ona çocuk muamelesi yapmıştı.
"Ve bu onun çok hoşuna gidiyormuş." dediğinde tekrar gülümsedim.
"Ohaaaa."
"Sonra ben kendi yemeğimin parasını ödemek istedim o hayır dedi ben evet dedim o tekrar hayır dedi ve böylece ilk kavgamızı etmiş olduk."
"Cemre ben çıkıyorum." Ali bağırırken ona tamam anlamında kafasını salladık. Ali gittikten iki üç dakika sonra kapı çaldı.
"Aptal Ali bir şeyini unuttu galiba."
Kapıyı açtığım gibi çığlık atmam bir oldu. Bu Sezgiydi!
"Sezgi!" Hemen boynuna atladım.
"Çok özlemişim yaaa!" dedi oda bana sıkı sıkı sarılırken. Sonra yine çığlıklar eşliğinde Cemre geldi ve oda arkamızdan sarıldı.
Birbirimizden ayrıldığımızda salona geçtik.
"O kadar özlemişim ki seni!"
Sezginin ağzından ;
"Çingenem Çingenem kara gözlü Çingenem aşkınla tutuşup yandım Çingenem." şarkı söyleyerek arabama bindim. Kızları çok özlemiştim cidden. Biraz hasret giderdiğimizde markete gitmem gerektiği için evden çıkmıştım. Büyük migros buraya biraz uzaktı o yüzden arabayla gidiyordum.
Yolum kısalsın diye ara yollardan geçerken bir şeye şahit olmuştum. Birini dövüyorlardı lan! Oh, Scheiße!
Normalde asla durup bakmazdım. Kendi başımı belaya mı alayim ama o an nedense vicdanım el vermedi. Arabayı sağa çekip ne olur ne olmaz diye her zaman yanımda taşıdığım biber gazını elime aldım.
"Hey bırakın onu polisi aradım şimdi burada olurlar!" Allahım nolur blöfümü yesinler. Üç kişi bir kişiyi dövüyordu. Yere yatan adam kıvranıyordu. Sesimi duyunca bana döndüler. Ve üçü de epey iriydi. Yerde yatan kişi de iriydi ama bu karşımdaki adamlar kaç kilyodu 150 falan mı?
" Sen kimsin bayan! Bas git!"
"Kadın demek istedin galiba."
Onlardan korkmuyordum. Siyah kuşağım lan ben! Hem biber gazımda var.
"Defol git diyoruz lan sana!"
"Asıl siz defolun gidin! 2021 yılındayız ne bu eşkiyalık?!"
Almanya hiç böyle değildi.
Kumral olan adam üstüme yürüdüğünde onun kasığına bir tekme geçirdim.
"Hasiktir!" diye bağırdı ve yere kapaklandı.
"Kızdan dayak mı yedin lan!" diye dalga geçti esmer arkadaşı. O da üstüme yürürken biber gazımı çıkarıp onun gözüne sıktım.
Al sana bombe!
"Gözüüüm!" diye oda yere düşüp kıvranırken geriye son bir adam kalmıştı. Üstüme atılacağı sırada arkadan biri onu çekti yumruğunu geçirdi. Yüzüne odaklandığımda bu kişinin adını bildiğimi fark ettim
Toköz. Dorukhan Toköz.
Üçüncü adamda yeri boylayınca Dorukhan bana baktı.
"Ben hallederdim üçünü de aslında."
Kahkaha attım.
"Nasıl hallettiğini görebiliyordum. Karnına tekme yiyordun."
"Avans veriyordum ya ben onlara." Topallayarak yürüdüğünde onun koluna girdim. Bu hareketimi beklemiyordu.
"Yardım edeyim."
"Beni tanıyor musun?"
"Toköz?"
"Ta kendisi. Daha önceden tanışıyor muyduk yani tepkin çok normaldi de. Daha çok kızlar beni görünce 'aa Dorukhan fotoğraf çekilmebilir miyiz' der."
"Onlarca ünlüye tanıştım artık pekte şaşırmıyorum."
Üniversite de gazetecilik okuyordum ve çoğu ünlüye röportaj yapmıştım staj olarak.
Shawn Mendes, Neymar, Tom Holland, Mesut Özil...
Onu arabama getirip oturttum.
"Hastaneye gitmemizi ister misin?"
"Hiç gerek yok. Biraz şurada oturup dinlensem yeter."
Ona başımı salladım.
"Lafın gelişi olarak söylüyorum. Maksat muhabbet olsun. Ben Dorukhan." diye elini uzattı. Bende gülümseyerek elimi uzattım.
"Bende Sezgi "
"Memnun oldum."
"Bende."
.
.
.Yeni çiftimiz hayırlı olsun gahsnsbejbdlsla
Bir sonraki bölümde edit yapmayı düşünüyorum. Beğenmeyi unutmayın lütfen 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
ChickLit"Seni ilk gördüğüm günü hatırlatıyorum. Ölen hislerimi hatırlatmıştın bana." Bana doğru bir adım daha attı. Yutkundu. Yutkundum. Adem elması önce aşağı daha sonra yukarı doğru hareket etti. "Yalan söylüyorsun. Sen sadece beni elde etmek istiyorsun...