26.bölüm

1K 40 26
                                    

Merih'in ağzından

"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN?"

Hoca üstüme yürürken yere bakmaktan başka bir şey yapmıyordum. Tüm soyunma odası beni izliyordu.

"Sahada uyuyorsun Demiral!"

Dedi yardımcı hoca. İlk yarı benim yüzümden gol yemiştik.

"Kendine gel artık! Kafan nerede senin?"

Dün gece rahat edememiştim ve o sikik Lorenzo ve Sılanın ne yaptıklarını görmek için yurdun önüne park edip onun odasını izlemiştim. Aralarında bir şey olmamıştı. Ben Sılayı izlerken uyuya kalmıştım ve kalktığımda onlarca cevapsız aramam vardı. Maçı kaçıracaktım az kalsın. Hem belim ağırmıştı hem de o ibne Lorenzonun sabah okula giderken Sılanın yanağından öptüğünü görmüştüm. Kafam allak bullak olmuş bir şekilde maça çıkmıştım.

"Kusura bakmayın hocam."

"Yanlış anlama ama yürüyen ölü gibiydin Demi sahada."

(juveliler Merihe daha çok "Demi" diye hitap ediyorlar."

Bonucci sırtımı sıvazladı.

"Aklın nerede senin?" dedi hoca.

"Hiç. Hiç bir yerde."

O kadar sinirlenmiştim ki kendimi dövmek istiyordum. Nasıl böyle bir aptallık yapmıştım!

"Eğer böyle aptalca hatalar yapmaya devam edersen seni sezon sonu takımdan gönderirim!" diye bağırdı hoca.

"Seni oyundan çıkarıyorum git evine dinlen." sonra soyunma odasından çıkıp gitti. Zaten sarı kart görmüştüm ve böyle bok gibi oynamaya devam edersem kırmızı yerdim. Takımdakiler de giderken Buffonun eğilip saçımı okşadığını gördüm.

O takımın babası gibi bir şeydi.

" Sıkma canını." dedi ve gitti.

"Sikerim lan böyle işi!" ayağa kalktım etrafta ki suları ve enerji içeceklerini etrafa atmaya başladım.

"Çık artık kafamdan!" Sıladan bahsediyordum.

"Ya amına koyayim ne yapıyorum ya ben!" dizlerimin üstüne çöktüm ve derin nefesler aldım.

"Kendini sakatlayacaksın." soyunma odasına biri girince kafamı kaldırdım.

Cristianoydu. Cristiano Ronaldo...

Geldi ve yanıma oturdu.

"Gitmelisin Cristiano birazdan maç başlıyacak."

"Beni merak etme. Haydi anlat bana dostum neyin var senin. Biz sana Iron Man dedik neden bu hala geldin?"

Yanıma oturdu.

"Bi kız var" dedim. "Aklımı karıştırıyor. Onu düşünürken başka bir şeye odaklanamıyorum."

"Elena mı? Hani şu kulüp başkanının kızı?"

"Ne?" dedim. "Hayır"

"O zaman kim bu kız?"

"O bir Türk."

"Demek bir Türk kızına aşık oldun. İnsanlar onlar hakkında ne derdi?... He! Türk kızları zordur derler. Demek gerçekten doğruymuş."

Acınası bir orospu çocuğu gibi güldüm.

"Öyle."  yutkundum ve devam ettim. "Ne yapacağımı bilmiyorum. Onunla olmuyor. Ama onsuz da olmuyor."

"Dostum. Sen bir profosyelsin. Bu durumu çözmelisin. O hocayı siktir et seni takımdan gönderirlerse göndersinler. Sanırım ben de transfer olucam. Kim bilir belki birlikte transfer oluruz." dedi omzuma vurarak.

Zorla da olsa yine güldüm.

Sonra ayağa kalktı ve odadan çıktı. Ben de sadece kramponlarımı çıkarıp spor ayakkabılarımı giyindim. Terli formalarımla dışarı çıktım arabaya bindim. Gittiğim yer tabiki de Sılanın yanıydı. Onun yurdunun önünde durup indim ve hemen onun odasına çıktım. Koridordaki kızlar dili tutulmuş gibi bakıyordu. Karşılarında juveli futbolcu görmeyi beklemiyorlardı doğal olarak. Odasının kapısını çaldım önce açan olmadı. Tekrar çaldım ve yine açılmadı.

"Giayı mı arıyorsun sen?"

Arkamı döndüğümde kızıl saçlı bir kız gördüm.

"Hayır. Sılayı arıyorum."

"Şu Türk olan kız? Üçü dışarıya çıktı. Bugün büyük bir parti var büyük ihtimalle oraya gitmişlerdir."

"Üçü derken?"

"Sıla Gia ve Lorenzo işe."

Yine mi pezevenk Lorenzo? Şu herifi öyle bir dövecektim ki ama böyle götünü bacağını kırmalı.

"Nerede bu parti? Sen biliyor musun?"

"Evet elbette orayı herkes biliyor."

Bana adresi söylediğinde teşekkür edip arkamı döndüm.

"Numaranı verir misin?" diye bağırdı kız arkamdan ama ona dönüp bakmadım.

Sadece Sılayı görmeye ihtiyacım vardı.

...

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın... ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

AMORE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin