Araba yolculuğumuz sessiz geçmişti. Ben ise başımı cama yaslamış, karanlık ve gizemlerle dolu gökyüzüne bakıyordum. Arada bir Jungkook'un bakışlarını üzerimde hiss ediyordum ama çok yorgundum ve tepki vermiyordum.Jungkook'un arabayı durdurmasıyla eve vardığımızı anladım.
"Ah çok teşekkür ederim Jungkook."
"Asıl ben teşekkür ederim Jimin."
"Hoşkaçal."
"Görüşürüz..."
Arabadan inmiş evin önünde durmuştum. Saat geç olmuştu ve Taehyung'un uyuya bileceğini düşündüğümden evin anahtarıyla girdim. Tüm odaların ışıkları kapalıydı. Ben de yorgun olduğum için direk odama gittim ve uyudum.
🌼🌼🌼
Sabah kalktım, rahat bir şeyler giydim ve aşağı indim. Taehyung uyanmış, kanapede uzanıyordu. Yanına gittim, gözlerinin içi gülüyordu. Onu mutlu görmek benide mutlu etmişti.
"Günaydın Tata'm."
"Günaydın Jimin!"
"Gözlerinin içi gülüyor, sabah sabah nedir seni mutlu eden?"
"Bir kaç gündür Jin'le konuşuyoruz!"
"Senin adına mutlu oldum hyung! Ben sana demiştim, bir gün her şey istediğin gibi olur diye."
"Evet öyle oldu galiba."
Diyerek sarıldı, o kadar mutluydu ki. Bende onun sarılmasına karşılık verdim. Sonra ayrıldık.
"Eee Taetae'm, kahvaltı ettin mi?"
"Hayır Jimin seni bekledim."
"Ah hadi kalk o zaman birlikte kahvaltı hazırlayalım."
"Tamam~"
Kahvaltımızı gülerek, eğlenerek yapmıştık.
"Ee Jimin nasıl geçti?"
"Harika geçti hyung! Her şeyden sohbet etttik. Bir daha tekrarlarız dedi, onu sıkmadığım için ve onunla görüşdüğüm için çok mutluyum."
"Senin adına mutlu oldum!"
Kahvaltımzı etmiş, sofrayı toplamıştık. Bu gün Taehyung'la lunapark'a gitmek istiyordum.
"Taehyung~"
"Efendim Minnie?"
"Bu gün LunaPark'a gider miyiz?"
"Tabii ki gide biliriz Jimin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara komşusu / Jikook / texting
Fanfiction[•𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ェ•] ~𝑎𝑘𝚤𝑚 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑦𝑎𝑝𝑡𝚤𝑔̆𝚤𝑛 𝑠̧𝑒𝑦𝑖𝑛 ℎ𝑎𝑦𝑎𝑡𝚤𝑛𝚤 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑟𝑒 𝑏𝑖𝑙𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟 𝑚𝑢𝑦𝑑𝑢𝑛~