"Bir restorantın müdür yardımcısı ve bu Korede ünlü olan 'PurpleYou' restorantı.""Çok teşekkür ederim."
"Ben bir şey yapmadım aşkım."
Jungkook restorant sahibini aramış ve işi kabul etmişti. Jimin yarından işe başlayacaktı. Artık normal bir işi olacaktı.
Yarın: sabah saat- 07:24
"Aşkımm~"
"Hımm?"
"Hadi uyan bebeğim ilk günden işe geç kalmak istemezsin değil mi? (kıkırdar)"
"Beş dakika~"
Jimin bir anda yerinden doğruldu.. Hemen duvardaki saate baktı- 07:27
Hemen odasındaki banyoya gider güzelce duş alır. Jimin duş alırken Jungkook mutfağa inmiş Jimin için güzel kahvaltı hazırlamıştı.
Jimin banyodan çıkarak havluyla kurulanmış, yeni güzel yeşil pastel renginde kiyafetler giymiş, aşağı inmişti. Jungkook'un kahvaltı hazırladığını gördükde Jungkook'un yanağını öptü.
"Teşekkür ederim prens'im~"
"Rica ederim sevgilim, hadi güzelce kahvaltı yapalın sonra seni işe bırakayım?"
"Tamam canım~"
Birlikte kahvaltı ederken Jungkook'un telefonu titremeye başladı. Jungkook telefonu eline alarak sessiz etti ve gülümseyerek kahvaltı etmeğe devam etti. Bir kaç dakika sonra yine titremeye başladı.
"Jungkook, kim arıyor?"
"Şeyy ya önemli biri değil. İşten arkadaş."
"Tamam~"
Kook bir kaç gündür garip aramalar geliyordu ama ona güveniyordum. Her konuda.
Bölümün sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara komşusu / Jikook / texting
Fanfiction[•𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ェ•] ~𝑎𝑘𝚤𝑚 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑦𝑎𝑝𝑡𝚤𝑔̆𝚤𝑛 𝑠̧𝑒𝑦𝑖𝑛 ℎ𝑎𝑦𝑎𝑡𝚤𝑛𝚤 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑟𝑒 𝑏𝑖𝑙𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟 𝑚𝑢𝑦𝑑𝑢𝑛~