<31 FİNAL>

282 22 3
                                    


"Ya hayır kook."

"Hadi ama sevgilim~"

"Hayır dediysem hayır k-"

Sözünü kesen Jungkook'un dudakları olmuştu. Jimin gözlerini fal taşı gibi açmış ama sonra dayanamayıp Jungkook'a karşılık vermişti. Jungkook elini Jimin'in pijamısının içine gönderdi. Eliyle kusursuz beli okşuyordu.

🌼🌼🌼

Jungkook Jimin'den erken uyanmış, ikisine kahvaltı hazırlıyordu. Kahvaltını hazırladıktan sonra Jungkook yatak odalarına Jimin'i uyandırmak için gitti.

"Hadi sevgilim~ Kalk bakalımm."

"Günaydın prensim."

"Hadi bakalım kalk aşağıya gel kahvaltı hazırladım."

"Tamam kook~"

Jungkook odadan gülümseyerek çıkmış, Jimin'i odada yanlız bırakmıştı. Jimin banyoya gitmiş, yüzünü yıkayıp rahat bir şeyler giymişti.

Jimin aşağıya inmiş, birlikte kahvaltı etmişlerdi. Yemekten sonra sofrayı toplamışlardı. Jungkook tekli koltuğa oturmuş, Jimin'de kucağında oturmuş, başını göğsüne yaslayarak film izliyorlardı. Romantik katoqorisinden seçmişti.

İki aşık bir birine kavuştuklarında delice öpüşmüştüler. Jimin'in alnından soğuk terler akmaya başlamışdı bile. Jungkook'un da ondan farkı yoktu. Jimin doğrulup filmi durdurdu.

Jungkook'u öpmek istiyordu. Jimin gözlerini kapayıp Jungkook'un dudağına yaklaştığı anda kapının zili çaldı. Jimin kapıya bakarak gelen adamın gelmişini, geçmişini sövdü.

Jungkook buna kıkırdadı. Aslında Jungkook kimin geldiğini biliyordu. Çünkü gelen adam süprizinin bir parçasıydı.

Jimin kapıya doğru ilerledi. "Kapının ardındakini Özgürlük Heykeline oturtturur, ters çevire çevire si-  Yoongi?"

Jimin şaşkınlıkla kuzenine baktı. Çok değişmişti. Son kez gördüğünde çok zayıftı, agresifdi, kısacası yaşayan ölüydü ama şimdi karşısında duran kuzeni çok değişmişti. Kilo almış, saçının rengini değiştirmiş, renkli kiyafetler giymiş ve gülümsüyordu.

Jimin Yoongiye sımsıkı sarıldı. "Çok değişmişsin kuzen!"

"Eski Yoongi yok artık Jimin."

Jimin tam konuşacakken Yoongi konuşmaya başladı. "Hadi bakalım. İki kuzen olarak takılalım dışarıda?"

"Ah tamam gel,ilk önce geç içeri."

Yoongiyle salona ilerlemiş, Jungkook'la tanıştırmıştı.

Sonra odasına çıkarak şık kiyafetler giyerek aşağı inmişti. "Aşkım- Yoongi, Jungkook nerde?"

"Banyoya gitti. Hem ben dışarı çıkacağımızı söyledim hadi gel."

"Ah tamam o zaman hadi."

Yoonginin arabasına binmiş, Yoongi bir yere sürüyordu arabayı. Yoongi lüks restorantın önünde durdu. Jimin restorant'a baktı. Burası Jungkook'la ilk görüşdüğü restoranttı.

Çalışanlar kapıyı açtılar. Kapının açılmasıyla konfetiler patladı, her kes gülümseyerek aynı ağızdan konuştu. "Doğum günün kutlu olsun Jimin!"

Jimin afalladı. Ah tabii ya. Bu gün doğum günüydü, Kook dün söylemişti ama unutmuştu.

Jimin yavaşca içeriye doğru ilerledi. Her kes burdaydı. Tüm akrabaları, annesi babası, arkadaşları. Pasta duran masanın önündeyse Jungkook duruyordu. Jimin ikinci şokunu yaşadı.

*Flashback*

Jimin odalarına gitmişti. Jungkook koltuktan kalkarak kapıya doğru ilerledi. Ceketini giyerken Yoongiye seslendi.

"Anlaşdığımız gibi Yoongi. Ben çıkıyorum."

Yoongi göz kırpmış. "Tamam o iş bende."

Jungkook hemen arabaya atlayıp gitmişti.

Sugayla anlaşmışlardı. Bundan 5 gün önce Jungkook Suga'ya ulaşmış planını anlatmıştı.

*Flashback end*

Jimin Jungkook'un önünde durdu. Kulağına yaklaşarak konuştu. "Teşekkür ederim."

Jungkook hafifçe gülümsedi.

Pastayı kesmiş, dans etmişlerdi. Her kes hediyyelerini vermişti ama Jungkook hala vermemişti hediyyesini. Jimin bunu umursamadı bile çünkü onun varlığı bile yeterdi onun için.

Gülüşüp dans ederlerken bir anda müzik durdu ve ışıklar kapandı. Jimin şaşkınlıkla etrafına bakmaya başladı.

Sonrasında Jimin'i aydınlatan ışık yandı. Jimin şaşkınlığını üzerinden atamazken Jungkook durdu karşısında. Ellerini tuttu ve konuştu.

"Sevgilim seninle çok güzel anılarımız oldu. Bu anıları sonsuzlaştırmak için.."

Jungkook diz çökerek kırmızı kutuyu çıkardı. "Benimle evlenir misin?"

"Evet!"

Her kes alkışlarken Jungkook ayağa kalkarak Jimin'in dudaklarına yapışmıştı.

Jimin yanaklarının kırmızı olduğunu biliyordu. Her kes onları izliyordu ve tüm tanıdıkları burdaydı.

Jungkook Jimin'in dudaklarından ayrılmıyordu. Her kes kıkırdamış Jin ve Taehyung bağırarak konuşmuştu. "Biz kalkalım o zaman!"

Her kes kahkaha atarken Jungkook gülümsüyerek sevgidiğinden ayırdı dudaklarını. "Seni seviyorum sevgilim."

"Seni seviyorum prensim."


Bölümün sonu~

Numara komşusu /  Jikook / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin