<27>

282 22 6
                                    


Taehyungdan:

Sabah kalktığımda banyoya gittim. İşlerimi bitirip, odama geri döndüm. Rahat bir şeyler giydikten sonra mutfağa indim. Kendime tost hazırladım. Buzdolabından meyve suyun da alıp kanapeye oturdum. Televizyondan video açıp izlerken bir yandan kahvaltımı ediyordum.

Video bittikten bir az sonra tostumu da bitirmiştim. Az kalan meyve suyumu da içtikten sonra mutfağa gittim. Bulaşıkları yıkadıktan sonra kanape de oturdum ve cebimden telefonumu çıkardım.

Zaten biliyorsunuz o beni tanımazdan önce Jin'den hoşlanıyordum ama sanki onunla vakit geçirdikten sonra ki hisslerim farklı olmaya başlamıştı. Evet, şimdi de hoşlanıyordum ama dediğim gibi çok başka bir şeydi.

  🌼🌼🌼

Taehyung:
Merhaba Jin.

Seokjin:
Merhaba Taehyung nasılsın?

Taehyung:
Ah iyiyim teşekkürler, sen nasılsın?

Seokjin:
Ben de iyiyim.

Taehyung:
Konum göndersem gele bilir misin?

Seokjin:
Ah tabii.

Taehyung:
Tamam bir dakika.
*konum*

Seokjin:
Geliyorum.

(Çevrimdışı)

🌼🌼🌼

Mesajı yazdıktan sonra koşarak odama çıktım. Siyah pantalon ve beyaz gömlek giydikten sonra evden çıktım.

Park'a vardığımda rastgele bank'a oturup Jin'i beklemeye başladım. Yaklaşık 10 dakika sonra girişde Jin'i gördüm. O da etrafına bakarken beni gördü ve gülümseyerek yanıma doğru ilerdi.

"Tekrardan mehaba Jin."

"Ah merhaba Taehyung."

"Gel şöyle otur istersen."

"Tabii."

Bank'a oturdukdan sonra sohbet etmeye başladık. Küçüklüğümüzden, lise anılarımızdan. Komik anılarımız olduğu için bazen de kahkaha atıyorduk.

"Taehyung bak şimdi. Lise ikiye gidiyorum. Okulu-"

"Ah Jin oppa!"

İkimizde şaşkınca etrafa baktık. Bir kız bizim oturduğumuz bank'a doğru koşuyordu.

"Jin oppa! İmza ala bilir miyim?"

"Ah tabii."

Kız imzanı aldıktan sonra uzaklaşdı.

"Jin."

Gülümseyerek yüzünü bana çevirerek konuştu.

"Efendim Taehyung?"

Taehyung uzatma, uzatma kısaca konuş..

İç sesimin dediğini yapacaktım galiba.

"Jin ben senden hoşlanıyorum, benimle çıkar mısın?"

Jin şaşkına döndü. Yüzüne baktığım da suratı asılmıştı.

"Ah aslında ilk ben söylemek istiyordum.." (gülümser)

Kalbim ağzımda atıyordu ve terlemiştim. Yavaşca Jin'in dudaklarına yaklaştım.

Dudaklarımız birleştikten sonra karşlık vermeye başladı. Yavaş bir şekilde dudaklarımızı ayırdım.  "Seni seviyorum~"

Jin gözleri kısılına kadar gülümsedi. "Seni seviyorum Taehyung~"

Bölümün sonu~

Numara komşusu /  Jikook / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin