<24>

352 26 9
                                    


Jiminden:

Sabah kalktığımda Taehyung'u güzelce azarlamıştım. Beni gerçekten çok korkutmuşdu. Taehyung'u azarlama seansı bittikten sonra aşağı inmiş kendim bir azcık atıştırmış, Taehyung'a ne kadar kızgın olsam da onada kahvaltı hazılamıştım.

Sonra odama çıktım. Masamın üzerinde duran bilgisiyarı aldığım gibi salona indim. Kanapede oturarak bilgisiyarı açtım. Artık iş aramalıydım. Her ne kadar Taehyung çalışsada bu eve katkıda bulunmak istiyordum.

Taehyung evden çalışıyordu ve iyi para kazanıyordu. Neyse konumuz bu değil. Google'da sitelere girerek iş arıyordum. Ve ta ta ta damm. Harika tam bana göre bir iş. Tahmin ettin değil mi? Tabii kide barda garson. Bunu beklemediğini yemin ede bilirim ama kanıtlayamam.

Bu evden oraya 30 dakikalık araba yolu vardı ama başka çarem de yoktu. Siteye yazılan numarayı yazarak arama tuşuna bastım.

4 ay sonra..

Tam 4 aydır garson olarak çalışıyorum. Ve Jungkooktan beklemediğim anda çıkma teklifi almıştım. Evet yaklaşık 8 aydır konuşuyorduk, görüşüyorduk.

*Flashback*

Gece saat- 02:53

Akşam uykumun en güzel yerinde telefonum sesiyle zorda olsa kalktım. Jungkook arıyordu. Şaşırdım gece gece ne olmuştu?

"Merhaba Jimin."

"Merhaba Jungkook. Gece gece ne oldu ?"

"Ah çok özür dilerim Jimin ama rica etsem kapının önüne çıkar mısın?"

"Tamam tamam bekle."

Sıcak yatağımdan kalkarak, rahat bir şeyler giydim. Ne yani? Jungkook'un önüne Unicorn'lu pijamamla çıkamazdım değil mi?

Taehyung'un uyanmaması için yavaş adımlarla aşağı indim ve kapıyı açtım. Önümde mutlu ve heyecanlı Jungkook görüyordum.

"Tekrardan kusura bakma Jimin."

"Yok sorun yok Jungkook, içeri geçelim istersen?"

"Ah hayır. Hem Taehyung uyuyor değil mi?

"Evet evet. E ne konuşacaktın?"

"Şeyy. (gözlerini yumarak derinci nefes alır) b-ben senden hoşlanıyorum Jimin. Son 3 aydır seni düşünmeden edemiyorum. Benimle çıkar mısın?"

Jimin'in kalbi ağzında atıyordu, aynı Jungkook gibi. Heyecanlanmıştı.

Jimin cevabını kelimerle değil Jungkook'un dudağını öpmesiyle vermişti. Geri çekildikten sonra Jungkook Jimin'e sarıldı.

"Seni seviyorum~"

"Seni seviyorum~"

*Flashback end*

Mutfakta yemek yaparken anımızın aklıma gelmesiyle gülümsedim.. Ah hemde söylemeyi unuttum! Jungkook'un evine taşındım.

Yemek hazırlarken arkamdan sarılan bedenle gülümsedim..

"Günaydın sevgilim~"

"Günaydın uykucu prens~"

İkimizde kıkırdamış masaya geçerek hazırladağım kahvaltıyı yemeğe başlamıştık.

"Sevgilim~"

"Prensim?"

"Sen şimdi garson olarak çalışıyorsun ya.."

"Evet?"

"Ben senin için bir iş buldum eğer sende istersen"

"Elbette isterim aşkım! Nasıl bir işmiş?"

Bölümün sonu~

Numara komşusu /  Jikook / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin