<26>

274 23 2
                                    


İlk iş günümdü heyecanlıydım. Jungkook'un acil işi çıkdığını söyledi ve bu yüzden ben işe taksiyle gitmek zorunda kaldım. Başımı cama yaslayıp, yeni başlamış yağmurun camın üzerinde haraketlerini izliyordum.

1. Jungkook sayesinde Kore'de ünlü bir restorant'da çalışacaktım ve garson olarak da değil. Müdür yardımcısı olarak.

2. Jungkook son 3-4 günde garip davranıyordu ya da bana öyle geliyordu. Çünki her zaman mesaj ve ya aramalar geliyordu ve bazen gece saatlerinde evden çıkıyor, sabaha karşı geliyordu.

"Geldik efendim."

Taksicisinin sesiyle kendime geldim.

"Ah ne kadar?"

"20000 won."

"Buyrun."

Taksiden inip, restorantın önünde durdum. Her bir ayrıntı özenle işlenmişti. Ve her bir dekor mor'un farklı tonlarındaydı. Derin nefes alarak restorant'a giriş yaptım.

🌼🌼

Restorant'dan çıktım. İşim çok normal geçmişti. Saatime baktım-20:41

Taksiye binip eve geldim ve yolda karar verdim. Jungkook'la konuşacaktım. Beynimde olan tüm soru işaretlerine cevap bulacaktım.

Taksinin parasını vermiş, aşağı inmiştim. Evin önünde arabası yoktu. Yoksa iş dediği şey bitmemişmiydi. İçimi korku kapladı.

Odamıza geçip duş almış, rahat kiyafetler giyerek aşağıya inmiştim. Kendime kahve yapmış, kanapede oturarak Jungkook'un gelmesini beklemiştim.

Kafamı dağıtmak için televizyondan film açmış onu izlemiştim. Ama hala gelmemişti. İkinci film'i bitirip üçüncü filmi açdım. Filmin ortasında istemesemde gözlerim kapanmıştı. Kendimi uykunun kollarına vermiştim.

🌼🌼🌼

Sabah kalktığımda yatağımdaydım. Demek Jungkook eve sonunda gele bilmişti. Aşağıdan- mutfaktan sesler geliyordu. Galiba kahvaltı hazırlıyordu.

Dünki kiyafetlerimi giyip aşağı indim.

"Günaydım sevgilim~"

"Günaydım kook."

"Gel bakalım sana kahvaltı hazırladım."

"Ah teşekkürler."

Jungkook'a aşıktım ve bu yüzden onu gördüğümde tüm tedirginliğin yok oluyordu.

Telefonum çalmaya başladı. Arayan restorant müdürüydü hemen telefonu açdım.

"Merhaba bay Namjoon?"

"Merhaba Jimin. Hemen restorant'a gel. İkinci şubemiz'e gitmeliyiz. Şehirdışında."

"Tamam efendim, saygılarla."

Bölümün sonu~

Numara komşusu /  Jikook / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin