1. fejezet

197 11 0
                                    

- Kedves utasaink, kérjük kapcsolják be öveiket, hamarosan megkezdjük a leszállást a londoni Heathrow repülőtérre. A helyi idő este 9 óra, jelenleg 20 fok van.

A stewardess beszédére a hangosbemondóban keltem fel a szörnyen hosszú, majdnem 8 órás, repülőút után az otthonomból, New Yorkból. De hát a munka már csak ilyen.

Kate Bartholomew vagyok. Vagyis dr. Bartholomew. 23 éves modell, aki elvégezte a jogi egyetemet is a Harvardon, mert gondolta miért ne. Ezt a pályát azonban csak azért, hogy a szüleimnek ne legyen ellenére, hogy minden mást csinálok csak azt a karriert nem folytatom, amit ők már kitörtek előttem. New Yorkban élek egyedül az apartmanomban és közben a saját ruhamárkámat próbálom kialakítani. A mai pedig egy kivételes lehetőség volt, hogy az angol fővárosba utazhassak. Még a csajos csajok is álmodozhatnak és imádhatják a Formula-1 autóversenyt, ez természetes. Az utóbbi időben pedig minden héten más és más sztárnak jutott az a lehetőség, hogy az egész versenyhétvégét végig tölthesse az éppen adott nagydíjon és ő interjúztathasson. Erre a hétvégére engem kértek fel, és hát egyértelmű hogy kaptam ezen az egyetlen esélyen, hiszen kiskorom óta megszállottja vagyok a sportnak.

Ahogy a gép landolt, leszálltam az elsőosztályról, felkutattam a bőröndöm és egy taxi a nevemmel már ott várt rám, hogy a Four Seasons Hotel London at Park Lane-be vihessen ahol az elkövetkező egy hetemet fogom eltölteni.

Amint megérkeztem rendeltem is egy kis vacsorát a szobámba, majd a Netflixet bekapcsolva próbáltam nyugovóra térni, hogy minél előbb kiheverhessem a jetlag-ot a holnapi munka előtt.

Másnap 11-kor az ébresztőórám zenéjére riadtam fel. Nem hittem volna, hogy ennyire kiütve leszek. A második szabadedzés után fogom a versenyzőket interjúztatni. Szerencsére 20-uk közül a srácoknak háromnegyedét már ismerem régebbi európai vagy éppen amerikai nagydíjak, események által és jó kapcsolatot is ápolunk. A vezetők barátnőikkel meg különösképpen – nem is árt a média világában, hiszen miből nem csinálnak cikket az újságok manapság?!

Lefürödtem, megmostam a hajam, amit kontyba kötöttem egy csinos kis smink, majd felvettem a mára kikészített kék farmeremet egy csinos felsővel, blézerrel és fehér tornacipővel. Ennél csinosabban oda már nem öltözhetsz, hiszen hülyének néznek.

            Fél 1-kor ültem be az autóba, ami arra várt, hogy a Londontól 2 órányira elhelyezkedő Silverstoneba vigyen, ahol a pálya volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fél 1-kor ültem be az autóba, ami arra várt, hogy a Londontól 2 órányira elhelyezkedő Silverstoneba vigyen, ahol a pálya volt.

Épp időben értem oda, hiszen ekkor kezdődött a délután 5-ig tartó szabadedzés. A kapuban megkaptam a hétvége erejéig szolgáló nyakba akasztható belépőmet, majd a főépületbe mentem, ahol az F1 online alkalmazás igazgatója várt, hogy megbeszéljük az elkövetkezendő napok menetrendjét. Miután ezzel egy körülbelül 20 percen belül készen is voltunk, kiléptem az irodájából és a paddock felé indultam volna, amikor is egy ismerős hang ütötte meg a fülem.

- Mivan hugi, nem is szólsz hogy itt vagy?

Fell once and ever sinceWhere stories live. Discover now