Az elkövetkezendő órák gyorsan elteltek. Interjút készítettem minden csapat versenyzőivel, csacsogtam kicsit Charlotteval és Saraval, majd megbeszéltük az esti buli részleteit.
Végül este 7-kor már arra lettem figyelmes, hogy készülődök a hotel éttermébe a megbeszélt vacsorára. Mint kiderült, szinte mindenki itt szállt meg.
Nagyon finomakat ettünk, jót beszélgettünk, a meglepetés vendég pedig Tom új barátnője, Zawe Ashton volt. Jó volt végre megismerni és látni, hogy milyen boldogok együtt.
Este 11-kor pedig, miután ők sajnos nem csatlakoztak a bulihoz mert ők még mindig a jetlag hatása alatt voltak, a már említett csajokkal elindultunk a fiúk után Lando Norris házába egy kis lazítós bulira a másnapi kvalifikáció előtt a bérelt autómmal.
Táncoltunk, jól éreztük magunkat. El kellett futnom a mosdóba is, amikor is véletlen valakibe botlottam.
- Elnézést! – szabadkoztam, majd felnéztem és Seb tekintetébe ütköztem.
- Hát már megint te? – csóválta a fejét.
- Másodszorra látsz az életedben, mi az hogy megint?!
- Na az pont kettővel több, mint szerettem volna. – mosolygott szarkasztikusan.
- Nem tudom mire jó ezaz utálat, de ha arrébb mennél bemennék oda. – mutattam a mosdóra.
- Foglalt, bent van a barátom. – válaszolt, majd abban a pillanatban nyílt az ajtó és kilépett rajta Anthony Mackie.
- Kate! – nézett rám meglepődve.
- Anthony! – kiáltottam fel mosolyogva és megöleltük egymást.
- Hát persze, hogy őt ismered! – hitetlenkedett Sebastian.
- Ez egyértelmű. – vigyorogtam.
- Mi folyik itt? – nézett ránk felváltva Mackie.
- Semmi! – vágtuk rá egyszerre, majd bementem elvégezni a teendőmet.
Az este felelsz vagy mersszel folytatódott. Egyértelmű, hogy mindenki benne volt a játékban. Pár percen belül rám is került a sor.
- Felelsz vagy mersz, Kate? – kérdezte George, a Williams csapattól.
- Merek. – vontam meg a vállam merészen.
- Csókold meg Sebet. Csak mert látom mi izzik közöttetek. – vonogatta a szemöldökét.
- A legnagyobb semmi, ámlegyen. – hajolt közelebb Seb, mire én is ugyan ezt tettem, majd egyszer csak megszólalt...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fell once and ever since
Любовные романыDr. Bartholomew lehetőséget kap a Silverstone-nagydíjon, hogy kipróbálja magát riporterként, mikor is Sebastian Stanbe botlik egy ismerős bemutatása által. Vajon a kezdeti gyülőlet hová vezeti magát a két fiatal között? Van esélyük az elkezdett dolg...