🧁Jak się poznaliścię?🧁
🍝Kojiro Nanjo🍝
Dziś miałam ciężki dzień w pracy. Każdy zdania na mnie swoją robotę, przez co miałam dodatkowe 3 godziny w pracy. Po prostu świetnie.
Zmęczona postanowiłam wrócić do domu. Przechodząc obok pierwszej lepszej restauracji nagle się zatrzymałam. Nie mam siły nic sobie zrobić do jedzenia. Czy aby na pewno chce siedzieć do końca dnia głodna? Nie.
Usiadłam gdziekolwiek. Zaczęłam jeść. Po czasie zauważyłam faceta z nietypowym kolorem włosów. Wydawał się interesującą osobą.
Po zjedzeniu postanowiłam z nim porozmawiać. W końcu może będzie o 1 przyjaciela więcej? Albo w ogóle będę miała przyjaciela.
Nieśmiało do niego podeszłam - Em.. Hej.. Jestem [T/I] [T/N] I.. Bardzo przykułeś moją uwagę I.. Chciałbyś się poznać..? - to w jaki sposób to wydukałam, wyjaśnia czemu nie mam przyjaciół.
-Hm? Zawsze można mieć nowego znajomego - uśmiechnął się do mnie - Jestem Kojiro Nanjo. Miło mi cię poznać [T/I].
Chciałam coś więcej powiedzieć, ale dostałam sms'a z pracy, że znowu "niezmiernie" Mnie potrzebują.
-Oh.. Przepraszam, ale muszę już iść! Do zobaczenia! - krzyknęłam wybiegając z restauracji.
-Do zobaczenia [T/N] - uśmiechnął się pod nosem I wrócił do swoich zajęć.
🧁Co o sobie pomyśleliście?🧁
Kojiro : Ciekawa dziewczyna.. Szkoda, że musiała już iść.
[T/I] : Pomijając fakt, że jest piękny to jest też miły! Niesamowita osoba!
Uzupełnienie specjalnie dla lewitujacytalerz ^^
CZYTASZ
-𝙎𝙠8 𝙏𝙝𝙚 𝙄𝙣𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙮 «Scenariusze»
Fanfiction-𝙎𝙠8 𝙏𝙝𝙚 𝙄𝙣𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙮 «Scenariusze» 💮---------------------💮 Postacie : 🛹Reki Kyan🛹 ❄Langa Hasegawa❄ 🐈Miya Chinen🐈 🍒Kaoru Sakurayashiki🍒 💕Ainosuke Shindo💕 🍝Kojiro Nanjo🍝 💮Miłego czytania💮