🛹Reki Kyan🛹
Od jakiegoś czasu coś sobie uświadomiłam. W mojej głowie był obraz tylko jednej osoby. Reki Kyan. Osoba, w której praktycznie zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Tylko w czym problem? Boję się wyznać uczuć.
Ale dziś postanowiłam coś zmienić!
Spotkałam się z chłopakiem jak zwykle w parku. Miła atmosfera. Dużo dobrego humoru Kyana.
To już ten moment.
-Reki? - stanęłam przed chłopakiem.
-Hm? - spojrzał na mnie i wziął deskę do ręki - Coś się stało?
-Bo... Um... O-od jakiegoś czasu mi się bardzo podobasz I.. - nie wiedziałam co dalej mówić. Wzięłam głęboki oddech - U-umówisz się ze mną..?!
-Ym... Przykro mi [T/I]..- zamarłam - Jesteś dla mnie jak siostra... - podrapał się po głowie - Przepraszam...
-O-oh.. Rozumiem.. M-muszę już iść.. Do zobaczenia! - uciekłam jak najszybciej mogłam. Skompromitowałam się... Cholera...
❄Langa Hasegawa❄
Kocham go? Nie! Na pewno nie! Jestem przewodniczoncą! Nie mogę sobie tym zawracać głowy! Chociaż... Kurna!
Ja, [T/I] [T/N] zakochałam się w moim przyjacielu?! Nie! To na pewno nie tak...
Nie należę do osób kryjących swoje uczucia. Wyznam mu miłość kiedy będziemy sami. Ktoś inny mógłby przeszkadzać...
-Langa? - zaczęłam zwracając na siebie uwagę chłopaka. Wykorzystując to, że jesteśmy sami w klasie, powiem mu - Kocham cię.. - szepnęłam.
-Um... Przepraszam [T/I], ale... Kocham kogoś innego...? - spuścił wzrok.
-Oh.. Okej. Nie myślałam nawet, że czujesz to samo, więc... Nic się nie stało - skłamałam - Zapomnij o tym - wyszłam z klasy.
🐈Miya Chinen🐈
Adam. Znowu on. Koleś nie wytrzyma bez jebanej chwili bez jakiejkolwiek sensacji! Co z nim nie tak?!
Zniszczył moją relacje z Miyą... Ehh...
***
-Hej! Chinen! - mój brat krzyknął do mojego przyjaciela. Od dawna się w nim podkochuje, ale.. Nie powiem mu.. Boję się..
-No co? - mruknął.
-Booo z racji iż moja siostra się boi - co on zamierza zrobić?! - W jej imieniu chciałbym ci powiedzieć, że cię kocha! - to jakaś zemsta czy jak! Niech cię szlak Ainosuke!
-H-he? Ym.. Nie wierzę ci, ale... Jeśli to prawda to powiedz jej, że ja jej nie kocham - powiedział stanowczo, zarzucił kaptur na głowę i odjechał na desce.
-Nienawidzę cię Ainosuke... - szepnęłam czując jak łzy lecą mi z oczu.
🍒Kaoru Sakurayashiki🍒
-Dzień dobry Kaoru! - otworzyłam drzwi facetowi stojącemu w moich drzwiach.
-Dzień dobry [T/I] - westchnął i wszedł do środka.
-Coś się stało? - zamknęłam drzwi i przed nim stanęłam.
-Ciężki dzień w pracy - usiadł na kanapie i pomasował swoje skronie.
-Oh.. Współczuję - usiadłam obok.
-A no i.. O czym chciałaś ze mną rozmawiać? - poprawił włosy, a ja wzięłam głęboki oddech.
-A więc.. Od jakiegoś czasu uświadomiłam sobie, że coś do ciebie czuję - zarumieniłam się.
-Przykro mi [T/I]. Mam dużo pracy i chyba by to nie wyszło... Nie miałbym dużo czasu I...
-Hm.. Rozumiem.. - przytaknęłam ze smutkiem - Nic się nie stało.. - wymusiłam lekki uśmiech na mojej twarzy.
💕Ainosuke Shindo💕
-Adam..? - złapałam chłopaka za ramię.
Byliśmy razem na "S". Wokół było dużo ludzi, ale nie bałam się mówić prawdy..
-Co się stało? - uśmiechnął się i na mnie spojrzał.
-Kocham cię - powiedziałam prosto z mostu. Wokół nas zapanowała cisza, a Miya zaczął mnie mordować wzrokiem.
-Oh, wybacz mi, ale.. Ostatnio pokochałem kogoś innego - wskazał na niebiesko włosego chłopaka za nim.
Ja tylko na niego spojrzałam. Przytaknęłam głową i zmierzyłam w kierunku Miy.
🍝Kojiro Nanjo🍝
Mam wolne. Jestem chora, przez co nie mogę się spotkać z Kojiro. Cholera!
Postanowiłam do niego napisać!
[T/I] : Hej! Jak w pracy? Przeszkadzam?
(13:23)Kojiro : Nie! Mam teraz przerwę. Jak u ciebie? Jak się czujesz?
(13:27)[T/I] : Czuje się całkiem dobrze i jest dobrze.
(13:29)[T/I] : Słuchaj... Muszę ci coś powiedzieć.
(13:30)Kojiro : Co takiego?
(13:31)[T/I] : Więc.. Od jakiegoś czasu mi się podobasz.. Chciałbyś może gdzieś ze mną wyjść?
(13:33)Kojiro : Przykro mi, ale nie czuję tego samego..
(13:34)[T/I] : Ach... No dobrze..
(14:00)
CZYTASZ
-𝙎𝙠8 𝙏𝙝𝙚 𝙄𝙣𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙮 «Scenariusze»
Fanfiction-𝙎𝙠8 𝙏𝙝𝙚 𝙄𝙣𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙮 «Scenariusze» 💮---------------------💮 Postacie : 🛹Reki Kyan🛹 ❄Langa Hasegawa❄ 🐈Miya Chinen🐈 🍒Kaoru Sakurayashiki🍒 💕Ainosuke Shindo💕 🍝Kojiro Nanjo🍝 💮Miłego czytania💮