🦩Zostanie Parą || 6🦩

622 18 41
                                    

🛹Reki Kyan🛹

Czytałam książkę na ławce w parku.
Zaczął padać deszcz.
Cały ten dzień przypominał ten, w którym poznałam Kyan'a, tylko z tą różnicą, że nikt na mnie nie wpadł.

W drodze do domu padał lekki deszcz, a ja standardowo nie miałam parasolki.

Po chwili usłyszałam za sobą odgłos czegoś co dobrze znałam.

Odwróciłam się i zobaczyłam Reki'ego z parasolką i deską w rękach.

-Myślałem, że bedziesz nosić ze sobą parasolkę po naszym pierwszym spotkaniu [T/I] - rozłożył ją i podał mi ją do ręki.

-Tch... Dzięki.. - mruknęłam i się od niego odwróciłam.

-Mogę cię zaprowadzić do domu? - uśmiechnął się.

-No dobrze.. - westchnęłam.

Droga mijała w ciszy, a jedyne co nam w niej przeszkadzało to krople uderzające o chodnik i auta co jakiś czas  przejeżdżające obok nas.

Kiedy znaleźliśmy się pod moim domem, złożyłam parasolkę i podałam ją czerwonowłosemu chłopakowi.

Kiedy przekraczałam próg domu chłopak mnie złapał za rękę.

-Kocham cię.. Przepraszam za tamto... - szepnął, a ja się do niego odwróciłam.

-Co? - zapytałam z niedowierzaniem.

-To co słyszałaś.. Chcę z tobą być, już na zawsze.. - uśmiechnął się, a ja odwzajemniłam uśmiech.

-Niech ci będzie. Będę z tobą już zawsze - wtuliłam się w niego, a on położył rękę na moich włosach - Ja ciebie też kocham, Reki..

❄️Langa Hasegawa❄️

-Mam nadzieję, że masz dobry powód, aby mnie ściągać tutaj o tej godzinie, Langa - dziewczyna westchnęła i usiadła na ławce przed szkołą.

Godzina 5 nad ranem, a on do niej dzwoni i prosi o to, aby się spotkali.

Chłopak podszedł do niej i usiadł obok - Chciałem cię przeprosić.. - odwrócił szybko do niej głowę.

-Wybaczam - wzruszyła ramionami i wstała z zamiarem odejścia.

Ten złapał ją za rękę i przytulił do siebie - Kocham cię..

Stali tak przez chwilę, lecz po kilku chwilach dziewczyna się do niego odwróciła i oddała przytulasa.

-Ja ciebie też, ale to raczej już wiesz - uśmiechnęła się do siebie.

-Czyli zostaniesz moją dziewczyną? - powiedział z dziecięcym entuzjazmem.

-Chyba nie mam innego wyjścia - pocałowała go w policzek, na co wyższy chłopak się zarumienił.

🐈Miya Chinen🐈

-Miyaa! - Adam już od kilku godzin łaził za Chinen i coś od niego chciał.

-No co?! - zdenerwowany już chłopiec miał ochotę pozbyć się denerwującego faceta.

-Przez to twoje wyznanie, moja siostra zamknęła się w sobie - westchnął - Nawet mi jej trochę szkoda.

-Ehh.. Zostaw ją w spokoju - czarnowłosy westchnął.

-He? To moja siostra, mogę z nią robić co chcę - rozmawiali, nie zauważając, że pewna [K/W]włosa dziewczyna ich podsłuchuje.

-Twoja siostra, a moja przyjaciółka - schował ręcę do kieszeni.

-Tak bardzo jej bronisz? Może przestań mnie okłamywać młody - kontynuował Ainosuke.

-Tch... No dobra kocham ją! - krzyknął i się odwrócił od razu stając twarzą w twarz z [T/I].

Stali tak przez chwilę i oboje pokryli się czerwienią.

-Ja ciebie też Miya - Shindo rzuciła mu się na szyję, a chłopak się bardziej zarumienił.

-Yhm... Zostaniesz moją dziewczyną..? Czy coś..- mruknął, a dziewczyna szybko mu przytaknęła.

🍒Kaoru Sakurayashiki🍒

Dziewczyna usłyszała pukanie na drzwi. Pobiegła do nich i je otworzyła widząc w drzwiach Kaoru.

-Hej.. - szepnął, a dziewczyna odpowiedziała mu tak samo.

-O co chodzi?- usiadła na kanapie, a facet usiadł obok.

-Przemyślałem wszystko.. - mruknął - Chcę być z tobą. Chcę, abyś została moją dziewczyną - powiedział i się prawie niewidocznie zarumienił - Oczywiście jeśli nie chcesz nią by-

-Chcę - pocałowała go w policzek i się do niego przytuliła.

Ten jakby odetchnął z ulgą u ją pogłaskał po głowie.

💕Ainosuke Shindo💕

-Hej! [T/i]? Możemy pogadać? - Ainosuke złapał mnie za rękę, a ja na chwilę przystanęłam.

-Coś się stało? - zapytałam, a ten szybko mnie przytulił.

-Przepraszam za wtedy, ostatnio zauważyłem, że kocham cię w inny sposób niż wszystkich innych... - powiedział na jednym wdechu.

-He? O co ci chodzi? - podparłam się o drzewo, a Shindo mnie puścił.

-Chcę, abyś była moją dziewczyną - uśmeichnął się, a ja usiadłam pod drzewem.

-Jak tak to niech ci będzie. W końcu ciebie też kocham.

🍝Kojiro Nanjo🍝

Usiadłam na krześle w restauracji.
Może i mój obiekt westchnień tu pracuje, ale jakoś to wytrzymam.

Zamówiłam jedzenie i gdy już je dostałam przy talerzu znalazłam małą karteczkę.

Przemyślałem wszystko. Przepraszam. Kocham cię i chce z tobą być. A ty? Chcesz ze mną być?

~Kojiro

Uśmiechnęłam się i przyłożyłam karteczkę do ust, po czym wyszeptałam "Kocham cię i chcę być z tobą już zawsze".

Wstałam i poszłam do lady, gdzie po chwili wpadł na mnie Nanjo.

-[T/I]! - krzyknął, a ja tylko odłożyłam pieniądze na ladę i przechodząc obok niego szepnęłam "Chcę z tobą być", na co on się uśmiechnął.

-𝙎𝙠8 𝙏𝙝𝙚 𝙄𝙣𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙮 «Scenariusze»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz