-İlk sorum kızlara;
Tesettürlü iseniz kapandığınız ilk dönemlerde yaşadığınız komik bir olay var mı?Ben kapandığımı unutmuştum djsjjdjejd bundan 6-7 sene önce işte ortaokula gidiyordum. İmam hatip olduğu için okulda kapanıyordum zorunlu değildi tabii ki ama alışmaya falan çalışıyorduk işte. Ama ben beden derslerinde vs açılıyordum çok da takmıyordum yani. Sonra kapandıktan hemen sonraki gün herkes dersteyken tuvalete gittim. Örtümü açtım tekrar yaparken Kemal amca geldi. Okulun temizlik görevlisiydi ve herkes derste diye girmiş.
"He kemal amca sen miydin?" Dedim ve saçımı bağlamaya devam ettim fjdnfjdnnf adam da kovaları alıp çıktı ama ben sonradan hatırladım kapandığımı.
Annemin dediğine göre akşama kadar ağlamışım djsjdjsndjsnjdnsnd
Geçen gün bunu abime anlatırken yanımda babam da vardı.
"Kemal amca da babamdan bile yaşlıydı zaten" dediğim için babam bana tirip attı sen bana yaşlı diyip duruyorsun diye cjsnjcnsjcjsjxjNeyse işte.. bu da böyle bir anımdır. Diğer sorumuza geçelim.
-İstediğiniz bir yaşınızı seçip ömrünüzü o yaşta geçirecek olsanız bu kaç olurdu?
6 olurdu. Mis gibi yaş valla. Uğurlu sayımı da değiştiriyorum 6 artık. Ayın 6'sında saat 6'da 06 plakalı şehirde doğup 6'yı sevmemek olmazdı.
16 yaşıma girdiğim günü de seviyorum aslında ama... orada kalsam da olur yani. İlk defa doğum günü sürprizim olmuştu arkadaşlarım tarafından.
Ay ben bugün çok konuşuyorum çenem düştü diğer soruya geçelim.-Hasta olduğunuzda -mesela grip- kaç günde iyileşirsiniz ortalama?
-Internetten tanıştığınız birisiyle buluştuğunuz oldu mu hiç?
-Her insan özünde iyi midir? Herkes özünde iyiyse kim kötü? Herkesin içinde biraz iyilik var mıdır?
-Vampir olsaydınız ilk kimi ısırırdınız?
Ben bilmiyorum ama abim olsa kesin beni ısırırdı sonra sevmediğimiz insanların kanını emerdik falan dkdkfkdmjfkdjcj
- Kendi paranızı kazandınız mı şimdiye kadar?
Çok uğraşmıştım be.. az da olsa KAZANDIM.
-Hikaye vs yazıyorsan, telefondan mı yazıyorsun bilgisayardan mı?
-Küçükken "büyüyünce yapmak istediğin meslek" hakkında bir şeyler yapmışmıydın?
Evet.
~DÜNYA KÖTÜ, KOLLA GÖTÜ~
Bu da günün sözü olsun. Okuduğunuz günün.niye dedim bunu bilmiyom ama siz yapın yani faydalı djxjsndjenjt
-Bi ara bence çoğu insan psikolog olmayı istedi. Bu sizde de oldu mu?
Belki de kendi sorunlarımız yüzünden başka insanlara faydalı olmayı, çare olmayı istedik.
Sonra siktir ettik djenjdnejdnend kendi sorunlarım yetiyor valla. Ben danışanlarıma üzülmekten kendimi unuturdum.-Akrabaların en çok sorduğu soru nedir?
-Okul nasıl gidiyor?
(Mezun oldum ben diyince bi garip oluyo insan valla. Ne üniversitedesin ne lisede. Arafta kalmış gibi.)(Ay bi de bazıları yaşımı da unutup ne okudun demez mi? Jdkejdnwjdjsnjd)
-Hazırlık bölümleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
(Beleş dil kursu)
Küçükken başka sandığınız bir şey? Yani elma çekirdekleri yiyince içinde ağaç oluşması hayali gibi. Keşke benim de sadece böyle düşüncelerim olsaydı.
Ben abim yüzünden ya ailemin canavar olduğunu sanırdım ya da abimin annemi yediğini.. çok zor bir çocukluk geçirdim çok... ckdkcjnejdndnd
Bi de gece yarısını saat 12.30 da sanıyordum. Yarısı diyor ya.
Hayde Allaha emanet olun görüşürüüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKET
РазноеHer tür soru var. Kişilik testleri, Düşünceleriniz, Sevip sevmediğiniz şeyler........