78

30 6 0
                                    

Anket değil ama bunu söylemem gerek djsmndnd
Her yere yazmak istiyorum herkese anlatmak istiyorum.

BENİM PSİKİYATRİ TEDAVİM BİTTİ
Nxnsjxndjf beni tanıyanlar buraya da mı yazdın diyebilir ama olsun

İki buçuk yıllık tedavi sürecim dün bitti. O kadar duygulandım ki.. doktorla vedalaşırkenki o gülümsemesi bana söylediği o güzel sözler hiç aklımdan çıkmayacak.

Kimi zaman oldu kimsenin yanında ağlayamadım onun yanına gidip ağladım. Kimi zaman oldu kimseye haykıramadım ona gidip anlattım o odalarda bağıra bağıra haykırdım içimdekileri. O olmasaydı, doktorum olmasaydı yine kimseye anlatamazdım. Beni cesaretlendirmeseydi kimseyle hatta kendimle de yüzleşemezdim. İnadımdan o da çok çekti fjdjfj birisine sadece bir cümle kurmam gerekiyordu sırf bunu yapabilmem için aylarca dil döktü.. beni anladı, bazen hak verdi, bazen vermedi ama hep anladı.

Bazen oraya gitmemek için direndim bazen koşa koşa gittim. Çıktığımda ağladığım oldu güldüğüm oldu her şeyi sorguladığım oldu ama çoğunlukla rahatladım. Dünse oradan çıkınca hem ağladım hem güldüm. Böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim. Mutluluktan bu kadar ağlanabileceğini bilmezdim.

Beni uğurlarkenki gülümsemesinin içtenliği :)) sekreterlikteki abiye koşup bitti dediğimdeki sevinci.. hepsi çok güzeldi. Tüm yaşadıklarım belki de bu sevinci yaşamak içindi.

Yaşadıklarım film şeridi gibi geçiyor gözümün önünden. İlaç tedavisi bittiğinde elimdeki ilaçların hepsini klozete atıp sifonu çekmiştim. Gerçi evde başka hap bıraksam tekrar içerdim bunu bildiğim için hepsini yok ettim. İyi ki yapmışım. İyi ki kendime, o içimdeki bana düşman olan sese inat etmişim. İyi ki en başta tedavi olmayı kabul etmişim. İyi ki Ayşegül ablayla tanışmışım

Velhasıl umarım psikiyatri hastası olmazsınız ömrünüz boyunca. Ama olursanız da her şeyin bir gün biteceğini unutmayın bir gün bu mutluluğu yaşayacağınızı unutmayın ve buna tutunun.

ANKETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin