Benim yine canım sıkıldı. Toparlanamıyorum.. o değil de ben burayı bırakamıyorum ha bağlandim iyice illa arada bölüm atıyorum.
Cevaplayan herkese çok teşekkür ederimm :)))❤❤❤
♡Kafanı toplamaya mı ihtiyacın var yoksa kafa dağıtmaya mı?
♡ Çevrendekilerin 'normal' anlayışıyla senin normal anlayışın aynı mı? Yani çevrendekilere göre normal olan çoğunlukla sana uyuyor mu?
♡ Ailenin senden memnun olduğunu düşünüyor musun?
♡ Ailenden memnun musun?
♡ Bu aralar en çok dinlediğin müzik?
♡ Üniversite okumadan da olur mu?
~bence olur. Bu senede kazanamazsam terzi olacağım djsnjdjd♡ Aceleci misin?
♡ Kirpiklerin uzun mu?
♡ En son öğrendiğin bi bilgi?
♡ Okulda verilen en gereksiz ders sence hangisi?
♡ Parfüm kullanmayı sever misin?
♡ En son kendine ne aldın?
♡ En son kime hediye verdin? Ve neydi?
♡ Sıradan ama senin için özel olan bi eşyan?
♡ En sevdiğin akraban?
♡ Ciddi ortamlarda güler misin?
♡ En yakın arkadaşınla birbirinize hakaret eder misiniz?
~Her yan yana gelişimizde birbirimize sataşıyoruz xjsnxn♡ Yazım kurallarına dikkat eder misin?
♢Baya sordum ha bu bölüm nxndhx
♡ Düzenli olarak bakım yapar mısın ya da saçlarınız düzenli tarar mısın?
♡ Kulak hariç bi yerini deldirdin mi? Burun, dudak kenarı vs. Ya da deldirsen nereyi deldirirsin?
♡ Rehberinde kayıtlı en saçma isim?
♡ Bile bile bi insanın canını acıttığın veya üzdüğün oldu mu?
~evet, hak etti.♡ Mantığınla mı duygularınla mı?
♡ Bunalıma girdiğinde genelde ne yapar nasıl geçirirsin?
♡ Gerçek bi depresyon yaşadın mı?
♡ Şuan nerdesin?
♡ Giyimine özen gösterir misin?
♢ S harfiyle başlayan soru yazmak istiyorum ama bulamıyorum istememin sebebini de bilmiyorum dksnjdnd
♡ En saçma yada komik takıntın?
-Hapşurmadan önce hapşurcam demem jdndjd♡ Sana en yakın olan kitabın 50. sayfasının ilk cümlesi ne?
Ben de bakayım dedim 3 basamaklı doğal sayının diye başlıyor problem sorusu -_-
İnat degil mi baska kitaba bakacagim bakayim ne cikacak
Anammm yaziyom bak simdi
"Daha şubat ayında, Varlık Bakanlığı, 1984 boyunca çikolata tayınında hiçbir azaltıma gidilmeyeceği vaadinde bulunmuştu. [resmî açıklamada, bunun "kesin bir taahhüt" olduğunu belirtmişti].Kitabi daha cok merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKET
RandomHer tür soru var. Kişilik testleri, Düşünceleriniz, Sevip sevmediğiniz şeyler........