En küçük laf sokma anınız ne?
Benimki şu;
Hangi bayram olduğunu bilmiyorum köye gitmiştik yolda çocukken oyun oynadığım kızı gördük. Anneannemlerin yan komşusumuydu neydi işte. Arkadaşım bile demiyorum yani djsjdj neyse işte oyun arkadaşı diyelim. Kızın adı Ayşe.Karşılaştık annemler falan da yanımızda. Yabancılar da var. Selamlaşna faslı bitti bu iki dakikalik sohbet içinde bile iki cümlesinden birisi "ayy ben sizin küçüklüğünüzü bilirim nasıl da büyümüşsünüz"
Aynı yaştayız nerdeyse aq idjsjdjsjdBunu çok kez tekrarlayıp durdu ben de "Ben de senin çocukluğunu biliyorum ayşe aynı yaştayız sonuçta" dedim. Bu benden büyük oldugunu falan sandiydi herhalde bi de çocukmuşum gibi davranınca tepem attıydı.
Iki dakika daha sırıta sırıta konuşup gitti mal. Bi de çocukken benden uzundu ama büyüyememiş herhalde. Hem zihnen hem bedenen. Gıcık oldum kıza. Arkamı döndüm abimle kuzenim de kızın laflarına gıcık olmuş meğer arkalarını dönmüşler kızın haline gülüyorlar. Jfsjjfjs
neyse işte bu en kücuk laf sokma anımdı ama en büyüğünü hatırlamıyorum. Üşeniyom aklimda tutamiyom bu anlatrigimi da annemle kuzenim tekrar anlatinca şeettim djsjufjshf
Ama size soruyorumm en büyük laf sokma -karşıyı morartma- anınız ne?
Konuşanlar ı izlediniz mi hiç fikirleriniz neler?
Immm başka ne sorsam...
Burada bi ara şey sormuştum
Üşengeç misiniz? Çogunluk evet demisti sonra da en büyük rezillikleri sordum çoğu üşendi anlatmaya djjsjdjsj
Utanacaklari yani okur sizsiniz sonucta utanacaginiz hic aklima gelmez cunku burda kimse birbirini tanimiyor.
Raaadız aga dusjjdEveet bana soru sormak isteyen var mı?
Böğön dolmuşta gelirken bi emmi bjk maci izliyordu onun sonucu nooldu ya karsi taraf pek basarili degil diye biliyordum ama galiba bir de gol yediniz. Adamin elini kafasina bi vurusu vardi fjsjdj ordan anladim.
Zaten bjk tuttugunu da sapkasindan anlamistim ee bilen var mi noldu?
Bi de benim gibi trabzonspor tutan var mi? Trabzonla da sadece gönül bağım var ha orali falan da degilim.
Lan gönül bağı diyince acaba ilerde orada olan biriyle falan da bir gönül bağım olar mı?
Ayy bi degisik olurum aha şu kız da göbek atar karadenizli eniştem oldu diye fjjsjfnajfjajdj sewgii_i
Eyi hayde iyi geceler iyi kalpli insan olup iyi kalplilere denk gelesiniz emi.
Amin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKET
De TodoHer tür soru var. Kişilik testleri, Düşünceleriniz, Sevip sevmediğiniz şeyler........