Nehir.

196 24 13
                                    

Herşey Çok güzel ilerliyordu Hayatımda İstanbul da yeni bir hayata başlamıştık.Buraya gelmeden önce kurduğum hayallerin fazlasını yaşıyordum.Gelir gelmez Arkadaslar edinmiş hatta bir çocuktan bile hoşlanmaya başlamıştım.Hayatım evrime kafa atmıştı resmen.Umarım Evrim bizi geri tepmezdi...

Saat 09:00 'da kalktım. Bugün Cumartesiydi.Okullar tatil olduğundan geç kalkmam gerekirdi. Yani çok uykucu biriydim.Ama bugün Bir neşe vardı içimde. Erken kalkmıştım . GERÇEKTEN KIYAMET Mİ GELİYOR ? .

Yatağımdan ilk defa okula sövmeyerek neşeli bir kalkış gerçekleştirdim.Banyoma paytak adımlarla yürüdüm. Banyoda kişisel bakımlarımı bitirip giysi odama girdim. İkinci gardolabımın kapaklarını açarak gözlerimi raflarda gezdirdim. Bugun hava güneşliydi.Şubat ayında olmamıza rağmen :)))

Siyah şort ve dökümlü bol bir tişört alıp üzerime geçirdim.Alt raflardanda turkuaz conekers'lerimi bulup ayağıma giydim.Hemen arkamda bulunan boy aynasına dönüp aynadaki aksime baktığımda gülümsedim. Saçlarım hariç herşey güzeldi. Giysi Odamdan çıkıp odama girdim.Oda içinde oda amk :D

Yatağımın hemen çarprazında bulunan makyaj masama oturup saçlarımı taradım.Düzleştiriciyi prize takıp ısınmasını beklerken bende eyeliner rimel ve çilekli parlatıcı sürdüm.Düzleştiricinin ısındığını düşünerek saçlarımı düzleştirici yardımıyla düzleştirdim.Saçlarım zaten düzdü sadece uçları biraz kıvrıldığı için kolaylıkla düzleştirdim.Saat 09:47 yi gösteriyordu.Hemen ayaklanıp yatağımın içinde olan telefonumu yorganla kısa bir savaştan sonra bulup arka cebime koydum.Düzleştiriciyi prizden çıkarıp odadan çıktım.Merdivenlerden inerken Temizlikcimiz olan emmayı aradım...

Dırrr DIrrr Dıııırrrrrrrrrr.

'' alo ? buyrun göksu hanım ''

'' emma bugun evde olmıcaz evi temizleyebilirsin.Gelince paranı öderim iyi günler ''

''iyi günler''.

Dııtt Dıttt

Telefonu cebıme sıkıştırıp merdivenin sonuncu basamağından inerek salona girdim.Esila salonda oturmuş TV seyrediyordu.Ve hala giyinmemişti.Ah ona söylemeyi unutmuştum!

''Esila On dk içerisinde giyin hemen ''

''Neden ''

''soru sorma kahvaltıya gidiceğiz acele et ''

Koşar adımlarla odasına gitti.20 Dk sonra siyah bir pantolon ve beyaz bir gömlek giyip siyah topuklu ayakkabılarıyla kombin yapmış esilayı görünce ayaklandım.Askıda bulunan siyah ceketimi alıp giydim.Araba ve ev anahtarlarını siyah bir çantaya koyup kapıyı açtım.

************************************************************************************************************

Güzel bir kafede oturup kahvaltı yaptıktan sonra kahve içiyorduk.

Esilanın telefonunun çalmasıyla gözlerimi ona çevirdim.

''ayy berk arıyoo '' diye heyecan yaptı şapşirik. Telefonu açtı ve konusmaya basladılar.

Berk o kafede olan çocuk annesi kafenin sahibi olduğu için arada annesini görmeye giden yakışıklı bir çocuk.Bizimle aynı okuldaymış sınıflarımızın farkı ile hiç görmemiştik.Bizim deli kızımız esila hergün o çocuğu görmek için Melisle kafeye gider oturur gelirdi.Sanırım ondan fena halde hoşlanıyordu.Berkle iki kere konuşmuştuk.Sammi ve komik bir çocuktu. Ben böyle düşünürken esila telefonu kapatarak bana döndü.

'' Ablişim Göksucuğmmm ''

'' Yine ne istiyceksin söyle bakalım_

'' Aaaa öyle deme amaağğ ''

Aşkın PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin