kızlar...

252 19 17
                                    

Multimediada nehir : avril lavigne

Sabah gözlerimi araladığımda başımda bir adet bağıran esila ile uyandım.

"Lan amk ne uyandırıyon sabah sabah yiter amk yiteeererrğ"

"Abla kalk hadii "

Tam cevap verecekken telefonuma mesaj geldi.Komidinin üzerinden telefonumu alıp ekran kilidini actım.
1 yeni mesaj.
Kimden:05......
Mesaj: gunaydın göksu ben nehir , bugun boşum biseyler yapalımmı?
Hemen nehiri rehpere kaybedip mesaj attım.
Kime : seqsi sarısın
Mesaj : canım  sen bana gel bugun ....... Adrese gel hatta abin bıraksın :)) .
Tamam dövmeyin ama Nehir gercekten seqsi jxjzsjdkd

***

"Salak misafir gelcek şu donlarını topla !"

"Of abla of "

"Lan hadi kaldır götünü daha ev süpürcem amk yaaa bizim hizmetcide gelmedi zaten "

"Tamam be tamam "

1saat sonra evi pırıl pırıl yapmıştık.

Esilaya dönüp " esiilaaa kızı cok seveceksin hem senle aynı yaştaymış zaten "

"Ne güzel "

"Hı Hı "

Zilin çalmasıyla koşarak pardon uçuş modunda kapıya ilerledim.

Kapıyı açınca gülümseyerek " hosgeldin nehirrrr "

"Hosbulduk göksuu" diyerek sarıldı.

Arkamda duran esila ile onları tanıstırınca içeri geçip salona yayıldık. Öküzün önde gideni Rüzgarın işleri varmışmış

"Kızlar ne içersiniz ? "

Nehir "kola "

Esila " bende kola "

Ben " peki ben biseyler hazırlayıp geliyorum sizde film ayarlayın"

Mutfağa yönelip cekmecelerden tabak ve kapları cikardim.

Tabak ve cips kaplarına abur cuburları doldurup  tepsiye koydum.

Büyük kola bardaklarınada kolaları koyup salona geçtim.

Tv baktığımda ..... Adlı bir dram filmi vardı. Daha başlamamıştı. Ben orta sehpayı önümüze çekerken esila kalkıp mutfağa yöneldi. Otuz saniye icinde elinde üc paket pecete ile geldi.

"Hadi baslatın " dedi nehir.

Esila kumandayı alarak filmi başlattı.
3 saat sonra....

"Baska peçete varmı peçeteeeeğ "

" yok hepsi bitttiiğ "

"Allaamm o kıza yapılırmı oooo "

"Çikolata verin aqq "

"55 tane cikolata vardi abla 30 tanesini sen yedin zaten krize gircen yakında "

Nehir toparlanarak " yeter bu kadar ağlamak gözlerimin altları şişti."

Biraz toparlanıp yerdeki üç kutu sumuklu peceteleri toplamaya koyuldum.Nehirde cikolata cips biskuvi çöplerini toplarken Esila tabakları alıp mutfağa götürüyordu.

Peceteleri ve çöpleri cöp kutusuna atıp 3 ümüz de mutfağa geçip oraları toplamaya başladık. 3 kişi olunca çabuk toplanmıştı.Bardak alıp sürahiden bardağa su döktüm suyumu içerken içerden telefon sesi geldi. Suyumi bitirip koşarak içeri gittim.Koltuğun altına girmiş olan telefonumu alıp arayan kişiye baktım.Rüzgardı.

Aşkın PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin