Yağmurun altında...

209 31 8
                                    

Multmediada  esila

Goksuudan ;

Sabah erken kalkıp okula gitmiştim.Poyrazdan notları alıp bi iki derse girip gezmeyi planlıyordum.

Esıla ise okula değil melislere gitmişti. Ben şuan Okulda kantinde oturuyordum. Sandalyenin çekilmesiyle biraz irkildim. Sandalyeyi çekip yanıma oturan kişi Poyrazdı. Yine şirin gülümsemesini yüzüne takıp ''ee napıyosun bugun fıstık?'' dediğinde ''gezip alışveriş yapıcam sende gelseneeğğ'' diye sırıttım. Oda ''bakarız yavrum'' dedi ve beni sinir etti. Notları alıp Sınıfa geçtim bu derse girip okuldan çıkıp biraz gezicektim. Buraya geldiğimiz nerdeyse birr ay oldu ve ben hiç alışverıse cıkmamıstım. Her gun okul ve kafelerde takılmıstım. Tanıştığım Arkadaslarım iyi birileriydi ki bunun için şanslıydım.

Esılada benle takılıyordu. Esila ile aynı yaşta  değildik o biraz erken yazılmıştı ama bana bazen göksu bazen ırmak bazende abla diyordu . Her zaman onla arkadaş gibi olmuştuk. Herşeyimi ona anlatıp tavsiye alırdım. Oda bana karşı öyleydi. 

Düşüncelere dalmışken zil çaldı . Çantamı alıp sandalyeden kalktım.Sınıfa doğru yürümeye başladım.

Sınıfımızın bulunduğu kolidora girdiğimde çok doluydu sınıfımızın kapısına üç adım kalmıstı ki arkamdan birisi saçlarımı çekmeye başladı.Çantamı yere atıp Arkamı dönmeden çeken kişinin bacağına tekme attım . Acıyla inleyip saçlarımı bırakınca arkamı döndüm.Karşımdaki kişi Su'ydu HANİ ŞU OROSPU OLAN ;) bağırarak ''amacın ne senın '' dedim 

''rüzgardan uzak dur seni kaltak'' dedi ben kendimi tutamayıp kızın üzerine atlayıp saçını başını yoluyordum ki belimden tutup çeken kişiye baktığımda Rüzgar'dı.

OFF REZİL OLDUM !!!

'' napıyorsun ufaklık benim için kız mı dövüyorsun ahhaaha '' diye ukalaca sırıttı. Piç işte amk çok tatlı amaaaağğ.

''salak bana sövdüğü ve saçımı çektiği için dövdüm.Senin için değil !!! '' . Diyip onun kollarının arasından sıyrılıp sınıfa girdim. Kapıyı sertçe vurup sırama oturdum.Esila yanıma gelip '' bişey mi oldu ırmak ? '' dedi . '' Hayır canım yok bısey '' dedim . Ve esila basını sallayarak yerine geçip oturdu. Evet bana iki ismimlede hitap ederlerdi bu değişirdi kişiden kişiye... 

Ders boyunca şu orospu Su hakkında düşünüyordum .Bidahakine elimden kurtulamazdı.Tamam öyle atarlı kavgacı ergenlerden değildim ama sabrederım sabrederım bi patlarım işte o herkes için kötü olur. 

Başımı sıradan kaldırıp rüzgara baktım ŞANŞA BAKIN YA ODA BANA BAKIYOMMUŞ Kİ BENDE ONA BAKTIM YİNE Mİ REZİL OLDUM NE ? 

'' ne o ne bakıyosun'' dediğimde '' hiçç '' dedi.

''çıkışta napıyorsun ? '' dedim ardından. Alışverişe çıkacak birini arıyodum Melis ve esila bırlıkte kafeye gidiceklerdi . HE ÇAKTIRMAYIN O KAFEDE ESİLANIN HOŞLADIGI COCUGU KESIYOLAR 

''  önemli işlerim var ufaklık '' dedi. 

'' off ne önemli işi ya ben alışverişe cıkıcam gelsene benle ? '' dedim

'' önemli dedim ufaklıık başka zamana '' dedi.

Ne önemli işi acaba ? bukadar umursamaz bir çocuk neyi önemli bulur kı ? Aklımdan yaramaz fikirler dolaşıyordu. Öğrenmem lazımdı ne önemliydi ki bu kadar  Rüzgar için ???.

*     *        *      *       *         *      *       *             *         *            *               *          *       *         *        *      *      * *    

Okuldan çıkmıştım.Rüzgar arabasına binerken bende bi taksi çevirip öndeki arabayı takip et dedim.

Ben yine meraklı göksu olarak rüzgarı takip edicektim.

34 dk uzun bir yolculuktan sonra rüzgarın arabası Büyük bir evin önünde durdu . Bende taksıye ücreti ödeyerek  taksiden indim.Rüzgara görünmeden Gizlenerek rüzgarı izlemeye başladım.

Eve girmişti. Off Öğrenemicektim İşte !!! Bendeki salaklık , çocukluk zaten ne diye takip ediyorum ki.!

1 saat sonra...

Tam bir saat Bir saattir yağmurun altında rüzgarın evden çıkmasını beklıyordum .! Of ne salaklık ama.Evin kapısından gelen yüksek sesle irkildim. O yöne doğru baktığımda Rüzgar evden çıkmıştı.

Bende merakla Rüzgarı izlerken Rüzgar arabasını bırakıp yürümeye başladı.

Bende ondan 20 metre uzakta onun arkasından gidiyordum.

Yürüdüm...

Yürüdüm...

Yürüdüm...

Rüzgar aniden ortalıktan koybolunca merakla etrafa bakındım . O sırada kolumdan çekiştirilerek bi ara sokağa girdim. Çığlık atarken beni çekiştirene baktım. RÜZGARDI. 

Çığlık atmayı kestiğimde yağmurdan ıslanmış saçlarıyla ne kadar yakışıklı olduğunu bir kere daha anladım.

'' Ne takip ediyosun kızım beni ?''

''ben seni takip etmiyodum geziyodum''

''hadi be tam 1.45dk oldu benim peşimdesin''

''neee sen beni gördün ve görmemiş giibi yapıp beni yağmurun altında nasıl bırakırsın ''

''ahaha '' kısaca güldü.

''hasta olucam hayvan '' diye çemkirdiğimde bana bir adım daha yaklaştı.

Nefeslerimiz birbirine karısırken '' ben bakarrım sana '' dedi.

'' nasıl olcakmıs o senin umrunda değ-'' Sözümü kesen RÜZGARIN DUDAKLARIYDI.

YUMUŞAK BİR ŞEKİLDE BENİ ÖPERKEN OLAYIN ŞAŞKINLIĞINLA ONA KARŞILIK VERDİM PARDON ÇALIŞTIM. Yağmur damlaları dudaklarımızıın arasından akıp giderken geri çekildi ve '' üşüyeceksin hadi gel .'' dedi elimi tutarak peşinden çekiştirdi.BEN HALA ŞOKTAYIM AMA Bİ SANİYE.

Geldiğimiz yolu yürüdükten sonra Rüzgarın çıktığı o evin kapısından içeri girdik. Ev temiz derli toplu genişti.İçinde hizmetçiler hariç kimse yokmuş. Yani rüzgarın dediği kadarıyla.

Biz niye buraya gelmiştik hiç bi fikrim yoktu. Rüzgarın odasına girip koltuğuna oturdum. Rüzgar dolabından bir tişört bir eşortman çıkarıp bana fırlattı. '' al giy bunları hasta olucaksın''

'' bunlar çokk buyuk '' dedim mızmızlanarak.Aslında normal bir kız olsaydı ayy rüzgarın kıyafetlerını gıyıcem diye sevinirdiki ben gayet normal karşılamıştım.

Banyoya yönelip Rüzgarın verdiği kıyafetlerı giyip banyodan çıktım. Odaya girdiğimde Rüzgar odada yoktu. Telefonumu cıkarıp ekrana baktığımda ne arayan vardı ne de soran . telefonu tekrar cebıme tıkıp rüzgarın yatağına yattım. Şuan tek ihtiyacım olan şey UYKU...

#                  #                     # 

Sabah uyandığımda belimde iki adet el hissetmemin heyecanıyla gülümsedim. Niye ben malmıyım?

Yatakta rahatsızca kıpırdanarak Rüzgara döndüm. Gözlerini Açtı Ve boğuk sesiyle '' uyu yaa ''

Bende cırlayarak '' kalk be saat kaç hem niye sen benle yatıyosun pis sapık niye uyandırmadın beni evime giderdim ben ! '' diyip yataktan kalktım. KULAKLARIMI DOLDURAN SES VE CÜMLELER KALBİMİN SIKIŞMASINA VE HEYECANLANMAMA NEDEN OLMUŞTU.

'' GİTME Lütfen kal ''  dediğinde Ne diyiceğimi bilememiştim...

ÜZGÜNÜM BİRAZ KISA BİRAZ SAÇMA OLDU BİDAHAKİ BÖLÜME DÜZELTMEYE ÇALIŞICAĞIM OKUDUKTAN SONRA VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN İYİ OKUMALAR :)

Aşkın PeşindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin