Gözlerimi araladığımda penceremden giren gunes ısıkları gözlerimin kırpmama neden olurken telefonumun alarm sesi susmak bilmiyordu. Söverek tuş kilidini açıp alarmı kapattım. Yeni sehirde Yeni evimde yeni odamda yeni okulumda yeni hayatım beni bekliordu.
Yorganımı tekmeleyerek yataktan kalktım. Saat 07:20 idi . Odamin icinde bulunan banyoya girip elimi yuzumu yıkadım. Aynadaki aksime baktığımda saçlarımin verdigi goruntu bozukluguyla dusa girme kararını aldım. Ne de olsa yeni bir basangıcti . ve ben yağlı saclarımla kezo gibi girmek istemiyorum.
banyonun kapısını kilitledikten sonra pijamalarımı çıkarıp sıcak suyu actım. Ve altına girdim
Sacımı 2kez yıkadıktan sonra 2 kez vucudumu çiteledim.
Yaklasık 20 dk duş alıp bornozuma sarındıktan sonra odama geçtim. Siyah deri tayt uzerine siyah kirmizi kareli gomlek ve beyaz converse giyip saclarımı kuruttum. Aşağı inip esila ile kahvaltı ettik.
* * *
Yeni okuluma girmiştim. Biraz once mudurun odasından çıkıp sınıfımı öğrenmistim. Ben A şubesindeydim Esila da B şubesindeymis ama mudure ciddi bir konusma yapip esilayida benim yanıma aldırtmıstım.
Merdivenlerden yukarı çıkarak ilerliyorduk . Ve merdivenin sonuna gelince zil çaldı. Bu ders zili olması lazımdı. İkinci koridora girerek sınıfımızı bulduk.Şuan yeni arkadaslarimla yeni ogretmenlerle tanisacaktim! Hey bu klişe bi durum değil lisedeki gibide degil kocaman bir sehirde yanliz yasiyacagiz. Ve bu universte ! Kendi ayaklarımın uzerinde durduğum ilk gun .
Kapıyı tıklatıp iceri giren esilanin arkasindan ben girdim. Bütün gözlerin üzerimizde olmasını umursamadan bos bir yere gecip oturmustum .
Şans ki Esila ece de benim dört sıra önümde oturuyordu . Baska bos yer yoktu . Yanımda uzun boylu tatlı bir çocuk oturuyordu. Hoca herkesi Ayağa kaldırıp kendini tanıtmasını istiyordu Ve sıra yanımdaki meteora geldi . meteor ayağa kalkmaya tenezzül etmeden '' Adım Rüzgar Soyadım ERSEN . Burada Yaşıyorum Herkes Beni bilir zaten kendimi tanıtmama gerek yok hoca ;) '' Dedi . Bu ne Ego böylee ?!
Sıra bana gelince ayağı kalkıp '' Adım Göksu ırmak Soyadım KARATAŞ. İzmirden buraya üniverste için Geldim Burda yaşayacağım .'' diyip yerime oturdum. Yanımdaki çocuk sürekli bana bakıyordu. Onun bakışlarını umursamazken bana dönüp konuştu ''Neden buraya oturdun ? '' bu neydi şimdi ona dönüp cevabını verdım '' Tek boş yer burası olduğu için olabılırmı ?'' . Alayla güldü . OHA GAMZELERE BAK !!! ne diyorum ben ya çocuk alayla gülerek '' buraya oturamassın bebeğim ;) '' dedi ukala şey ne olacak !. Bence Ona yapmacık gülümseme ile '' Niye ? babanın malımı ? '' diye konuştuğumda gözlerinin içindeki siniri hissediyordum ve korkmama neden oluyordu. '' Benim hakkımda bişeyler öğrenmeden böyle konuşman için yürek yemiş olman lazım zaten öğrensen konuşamazdın ''. dediğinde kısa bir kahkaha attı. Ve ben herzamanki bilmişliğimle ''Senin hakkında bişey öğrenmem gerekmiyor ve başka yer olmadığı için burda oturacağım.'' Tam Cevap verecekti ki Zil Çaldı Ve Gençler Sınıftan çıktı . Tam sıramdan Kalkacakken biri kolumu tuttu tabi buna tutmak derseler hayvan gibi '!. '' Ne var Be ?! '' dediğimde sarışın bi çocuktu kolumu tutan . Biraz fazlamı çemkirdim ? .
'' Rüzgara bulaşma o bu şehrin popisi yani bulaşırsan sonun hiç iyi olmaz cici kız !''
lafı üzerine kahkaha atarken '' Ciddiyim '' dedi.
'' haahahaha bundan banane ben ona laf bile atmadım ?''
'' Ama sırasına oturdun ''
'' iki sırada mı onun yuha amk ''