8

810 81 157
                                    

"Bebeklerim!" Sırasının üzerindeki yemeklere sarıldı Sasha." Sizleri sonsuza kadar kaybedeceğimi sandım!" Diyerek burnunu çekti ve dolu gözlerini koluna sildi.
(Sasha burada bölüm 4'deki
"Birlikte başaracağız, ancak zafer senin zaferin olacak. Söz veriyorum."

"Ve eğer sözünü tutmazsan...?"

"O zaman ömür boyu diyete girerim." Kısma değiniyor.)

Jean, iç çekerek Sasha'nın çubuk kraker paketini açtı. İçinden bir tanesini alarak, Sasha'nın dudaklarının arasına tıktı.
"Mikasa'nın başaracağına senin bu totemi yapmandan sonra kesin ve net olarak anlamıştım."

Sasha, kaşlarını hafifçe çattı.
"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"

Jean, tebessüm etmişti.
"Bu krakerlerin tadı nasılmış, merak ediyorum."

Sasha, kraket pakedini Jean'a uzattı.

Jean, Sasha'nın dudakları arasındaki krakeri ısırıp, aynı zamanda Sasha'nın dudaklarına bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Böyle daha tatlı."

"A-aptal, tuzlu bu..."

-JeanSasha momentımızda mı olmasın kaxkksks-

*  *  *

"Şimdi biz neyiz olayını sevmiyorum, o yüzden beni öptüğüne göre artık sevgilimsin. Sorumluluk al." Demişti Mikasa, kızararak.

"Ne diyebilirim ki..." demişti Eren gülümseyerek. Mikasa'nın yanağına bir öpücük kondurup geri çekildi." Ben zaten sorumluluk sahibi biriyim."

"Ç-çabuk alıştın." Demişti Mikasa, ciddi kalmaya çalışsa bile fazlasıyla utanmıştı.

"Öpemediğim zamanlara say."

"Tamam çok mıç mıç olmayalım, senden soğuyabilirim."

"Şuna bak, benim için ağlıyordun az evvele kadar." Diye homdurdandı Eren.

Mikasa gülümsedi.
"Alınma, şaka yapıyorum."

"Hoşuma gitmedi..."

Mikasa, Eren'in yanağından öpüp gülümsemeye devam etti.
"Tamam, barıştık mı?"

"Hazırlıksız yakalandım..." iç çekip dudak büzmüştü Eren." Ama evet, barıştık. Bu sıfata uzun süre küs kalamam."

"Söylesene, sen ne zamandır benden hoşlanıyordun?" Eren'in yanına sedyeye oturup, belini Eren'e doğru çevirdi.

"Yani...bu karışık bir soru aslında. Bana itiraf ettiğinde çok mutlu oldum, ancak basit bir hoşlanma olabilir diye bunu söyleyemedim. Ancak kendi aptallığım yüzünden öleceğimi sandığımda, aklıma ilk gelen şey seni bir daha görememe korkusuydu. O zaman anladım ve de teyit etmek için seni öptüm. Kesinlikle senden çok hoşlanıyorum, n'apacağız? Artık beni bırakamazsın."

Mikasa, sesli bir şekilde gülmüştü.
"Seni bırakmak gibi bir niyetim yok, endişelenme."

"Tabi ki endişelenirim! Sen seni üzen her şeyi bir ânda silebilecek birisin."

"O zaman sende beni üzme?" Kaşlarını kaldırıp, imalı bir şekilde sırıttı.
"Hoş, seni silecek olsaydım 8 yaşında silerdim."

"Çok kırıcısın! Ben nereden bilebilirim o yaşta benden hoşlanacağını?" Somurtmuştu." Çok çabuk büyüyorsun sahiden."

Kollarından birini Eren'in ensesinden geçirip, diğerini boynunun altından geçirerek ellerini birleştirip sarıldı.
"Birlikte büyüyoruz."

"Böyle yaparsan öperim ama ben, doyumsuzum biraz bilirsin." Demişti Eren, kulakları kızarmıştı.

"Buna alışmasan iyi edersin."

"Moralim bozuldu, neden?"

"O zaman benden bıkabilirsin."

"Senden bıkmak mı? Beni öldürürsün sen be." Demişti Eren, kıkırdayarak.

"Eren!" Omzunu hafifçe cimcikledi." Sadece bu yüzden beni sevme!"

"Şaka yapıyorum." Demişti derin bir nefes vererek Eren." Nasıl olur da ailemden bıkabilirim."

"Bu cümle bende çok büyük bir travma yaratıyor, bana ailem diyip diyip durma."

Eren, şefkatle gülümseyerek Mikasa'nın kokusunu içine çekerek başına bir öpücük kondurdu.
"Eşlerde aile sayılır."

"Sana bunu Sasha mı söyledi?" Diye mırıldandı Mikasa." Sürekli beni umutlandırmak için böyle derdi."

"Hayır, Jean söyledi. Sürekli beni gaza getirmek için böyle derdi."

İkisi beraber gülmüşlerdi.

"Sanırım tıpkı bizim gibi harika bir ilişkileri var." Demişti Mikasa.

"Dur bakalım, biz daha yeni başlamışken onlar gibi harikayız. Onlar gibi 1.senemizi devirelim, onlardan kesinlikle daha da harika olacağız."

"En azından bir konuda yarışmasanız olmaz mı?"

"Saçmalama, o zaman Jean ve ben ne hâlde oluruz sen biliyor musun? Biz bu şekilde hayatta kalabiliyoruz."

"Seni buraya getirirken çok endişeliydi. Hatta aramızda kalsın ama ağlıyordu." Demişti Mikasa.

"O kıymetli bir arkadaşım, hayır, kardeşim. Onsuz ne hâlde olurdum bilmiyorum. Onu bir daha görmemek üzücü olurdu. Ama bunu ona söyleme, götü kalkmasın."

"Söylemem!"

Yanağının içini ısırıp, Mikasa'ya uzunca baktı Eren.

"Ne oldu?" Diye sordu Mikasa, merakla.

"Sadece annemin ve babamın öğrenince vereceği tepkiyi hayal ediyordum. Çok sevinecekler, sanırım kulaklarımı bu çığlığa hazırlamalıyım."

"Ha ha! Ben de." Demişti Mikasa sırıtarak." Annem ve babam kesinlikle çok heyecanlanacaklar."

"Baban beni öldürebilir, korkmuyor değilim o yüzden..." diye mırıldandı Eren.
Sonuçta o bir Ackerman'dı ve de Ackerman klanını bilirsiniz...
"Babamdan evvel düşünmen gereken daha korkunç birisi yok mu?" Diye sordu Mikasa, kaşlarını kaldırarak.

Eren, sertçe yutkundu ancak boğazındaki yumrunun indiğini pek sanmiyordu.
"L-levi s-sensei?!"

"Merak etme, seni kuzenimin gazabından koruyacağım."

"Bittim ben..."

Ne zamandır yb atmıyordum oskdsokx

One More Change.||EreMikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin