(Και να ξέρετε πως στην ιστορία όλοι έχετε την ίδια οικονομία δυνατότητα δηλαδή εννοώ δεν είναι κάποιος πλούσιος όπως ο Draco στην ταινία hp)
Άφησα τον Draco στο μπάνιο και πήγα να βρω τα κορίτσια ώστε να δούμε τι θα κάνουμε με την πρόταση της κυρίας Rolanda's.
Πραγματικά ήμουν τόσο μπερδεμένη, τόσα πολλά γεγονότα και ακόμα είναι η πρώτη μου μέρα εδώ μετά από τόσο καιρό.
Δεν μπορώ άλλο.
Τι με ήθελε ο Tom?
Γιατί πλακώθηκε με τον Draco?
Να δεχτώ να μπω στην ομάδα των cheerleaders?
Αχ δεν ξέρω είμαι σε απόγνωση.
Το κεφάλι μου αυτήν τι στιγμή είναι σαν ένα κουβάρι που πρέπει να το ξετυλίξω.
Η μέρα του σχολειου κύλησε γρήγορα. Δεν έγινε τίποτα σπουδαίο.
Μέσα στον συλλογισμό μου συνάντησα επιτέλους τα κορίτσια μαζί με τα αγόρια.
"Τι έγινε και μαζευτήκατε όλοι εδώ?" ρωτάω με ένα ύφος όλο ερωτηματικά.
"Να ο Draco θέλει να μας προτείνει κάτι" λέει ο Neville πράγμα που με παραξενεύει περισσότερο.
"Ωραία λοιπόν τι είναι?"
"Να ήθελα να σας πω άμα θέλετε μετά το σχολείο να έρθετε στο σπίτι μου" λέει ο Draco.
"Εντάξει" απαντάμε όλοι εκτός από εμένα και τον Tom.
"Εγώ δεν νομίζω πως θα έρθω" λέει ο Tom.
"Ούτε εγώ" λέω.
"Μην το χαλάτε τώρα ρε" λέει η Pansy.
"Καλά" απαντάμε με μια φωνή και ακούμε το κουδούνι να χτυπάει για σχόλασμα και τότε κάποιος μας πλησιάζει.
Ήταν ο Theodore.
"Γειά σας παιδιά" μας λέει.
"Γειά Theodore" απαντάμε όλοι εκτός από τα αγόρια.
"Κορίτσια ήθελα να σας ρωτήσω άμα θα μπορούσατε να μου δώσετε τον αριθμό του κινητού σας γιατί σας συμπάθησα και θέλω να έχουμε επαφές επικοινωνίας" μας λέει με ένα χαμόγελο.
"Όπα, δηλαδή θέλεις και της Hermione's?" ρωτάει ο Ron.
"Ασφαλώς, θέλω από όλα τα κορίτσια."
Αφου ανταλλάξαμε αριθμούς τον χαιρετίσαμε και αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς το σπίτι του Draco.
YOU ARE READING
Hogwarts Stories
General Fiction- Δεν μπορώ άλλο είμαστε τόσες ώρες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. - Δεν με ενδιαφέρει, αύριο γράφουμε και θα κάτσεις να μου τα εξηγήσεις μέχρι να τα καταλάβω ακόμα και αν μας πάρει μέχρι το πρωί. Κατάλαβες? Εσύ και ο Draco δεν έχετε τις καλύτερες σχ...