(Βάλτε το τραγούδι για περισσότερο διασκέδαση)
Είναι πρωί και η πρώτη σου μέρα στο σχολείο μετά από τις καλοκαιρινές σου διακοπές, τώρα πλέον είναι η τελευταία σου χρονιά που πας σχολείο και όπως καταλαβαίνεις δυσκολεύουν τα πράγματα.
Όπως έλεγα είναι πρωί και εσύ ακόμα κοιμάσαι μέχρι που ακούς κάποιον να σε φωνάζει και να σε σκουντάει για να ξυπνήσεις.
Y/n's Pov:
"Άντε ρε y/n ακόμα κοιμάσαι?"φωνάζει ο αδερφός μου καθώς αρχίζει να τραβάει την κουβέρτα μακριά μου.
"Φύγε θέλω να κοιμηθώ" του απαντάω καθώς ξανα τραβάω την κουβέρτα μου ώστε να σκεπαστώ μιας και που έκανε κρύο.
"Απο στιγμή σε στιγμή θα έρθουν τα αγόρια να με πάρουν και εσύ ακόμα θα κοιμάσαι"
"Δεν με ενδιαφέρει απλά φύγε"
"Μου υπόσχεσαι πως θα σηκωθείς να ετοιμαστείς άμα φύγω?"
"Εντάξει στο υπόσχομαι"
(Σιγά μην σηκωθώ από τώρα).
"Ωραία" απαντάει, φεύγει και εγώ συνεχίζω να χουζουρεύω στο απαλό μου στρώμα μέχρι που με ξαναπήρε ο ύπνος.
Nick's Pov:
Βγαίνω από το δωμάτιο της y/n και εκείνη την ώρα ακούω το κουδούνι. Κατεβαίνω τις σκάλες και κατευθύνομαι προς την πόρτα.
Βλέπω τους φιλους μου να έρχονται (Blaise, Draco, Cedric, Tom) όμως αυτή τη φορά δεν ήταν μόνο αυτοί, είχαν φέρει μαζί τους τους Weasley's, τον Longbottom και τον Potter.
Δεν κάναμε γενικά πολύ παρέα με αυτούς όμως δεν έχω και κάποιο θέμα άμα έρθουν και αυτοί μαζί μας.
"Επ τι κάνετε?"
(Γεια σας παιντιάς, όσοι βλέπετε tsede the real θα καταλάβατε😅).
"Γεια σου Nick" απάντησαν όλοι μαζί.
"Τι έγινε που είναι η αδερφή σου, αυτή ξυπνάει πάντα πρώτη" λέει ο Ron.
"Την πήρε ο ύπνος πάλι" λέω.
"Πάω στοίχημα πως μπορω να την ξυπνήσω μέσα σε 5 λεπτά" λέει ο Draco και απλώνω το χέρι μου προς την σκάλα ώστε να κατευθυνθεί στο δωμάτιο της και να την ξυπνήσει.
Τότε ο Draco αρχίζει να ανεβαίνει και να πηγαίνει στο δωματιο της.
Αυτό θα έχει πλάκα σκέφτηκα μιας και η y/n δεν έχει και τις καλύτερες σχεσεις μαζί του.
Draco's Pov:
Μπήκα στο δωμάτιο της χωρίς να κάνω φασαρία και έκατσα στο κρεβάτι της ενώ αυτή κοιμόταν.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts Stories
Genel Kurgu- Δεν μπορώ άλλο είμαστε τόσες ώρες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. - Δεν με ενδιαφέρει, αύριο γράφουμε και θα κάτσεις να μου τα εξηγήσεις μέχρι να τα καταλάβω ακόμα και αν μας πάρει μέχρι το πρωί. Κατάλαβες? Εσύ και ο Draco δεν έχετε τις καλύτερες σχ...