Η ώρα του μαθήματος ήταν βασανιστική με τον Snape να μας κάνει αρχαία.
Παρόλα αυτά ήμουν χαμένη στις σκέψεις μου για το τι θέλει ακριβώς ο Tom από εμένα.
Μόλις χτύπησε το κουδούνι με διέκοψε από τις σκέψεις που είχα, πήγα στο διάδρομο και τον είδα, τον είδα να με περιμένει κοιτώντας έξω από το παράθυρο.
Τότε τον πλησίασα και τον ακούμπησα απαλά στον ώμο με το χέρι μου αποσπώντας την προσοχή του και κάνοντας τον να ανατηναχθεί ελαφρά επειδή τρόμαξε.
"Γειά σου όμορφη" λέει χαμογελώντας μου.
"Γειά σου και εσένα όμορφε" του είπα χαμογελώντας.
"Λοιπόν τι με ήθελες, γιατί μου είπες να έρθω εδ-" Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση μου επειδή με έπιασε από την μέση φέρνοντάς με κοντά του και τα μάτια μας κλειδώθηκαν.
"Ξέρεις ήθελα να σου πω πως... εγώ"
"Έι τι κάνετε?" ακούω μια γνωστή φωνή που διέκοψε την κουβέντα που είχα με τον Tom.
"Μιλάμε Nick και θα το εκτιμούσαμε πολύ άμα μας άφηνες γιατί ο Tom προσπαθεί να μου πει κάτι εδώ και πολύ ώρα"
"Α ναι τι?" Λέει ο Harry και ο Ron πλησιάζοντάς μας.
"ΤΙ ΛΕΣ ΣΤΗΝ Y/N TOM ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΑΣ?" φωνάζει τρομερά ενχλημένος ο Blaise από την άλλη πλευρά ώστε να τον ακούσουμε.
"Δεν σας αφορά και σταματήστε δεν καταλαβαίνεται πως τον φέρνετε σε δύσκολη θέση"
"Τώρα έχει ένα δίκαιο" λέει ο Neville.
"ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ NEVILLE, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΙΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο TOM ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ" φωνάζει έξαλλος ο Draco δίπλα από τον Blaise με τα χέρια στις τσέπες και το σωμα του να γέρνει στον τοίχο.
Τέλεια αυτός μας έλειπε🙄.
"Πάμε Tom δεν κάτσουμε εδώ να ακούμε τις προσβολές τους" είπα τον έπιασα από το χέρι και βγήκαμε έξω.
Ήταν έτοιμος να μου πει κάτι πολύ σοβαρό, φαινόταν στο βλέμμα του ώσπου ήρθε έξω η γυμνάστρια.
Δεν θα τελειώσουμε ποτέ αυτήν την κουβέντα απ' ότι βλέπω.
Η γυμνάστρια:
ESTÁS LEYENDO
Hogwarts Stories
Ficción General- Δεν μπορώ άλλο είμαστε τόσες ώρες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. - Δεν με ενδιαφέρει, αύριο γράφουμε και θα κάτσεις να μου τα εξηγήσεις μέχρι να τα καταλάβω ακόμα και αν μας πάρει μέχρι το πρωί. Κατάλαβες? Εσύ και ο Draco δεν έχετε τις καλύτερες σχ...