Άφησα τον Draco πίσω στο δωμάτιο να φωνάζει για να μην πάω να δω από που προερχόταν το κλάμα.
Δεν έχει πολύ καιρό που είμαι στο νοσοκομείο και πολλά γεγονότα συμβαίνουν εδώ μέσα.
Αφού έβγαλα αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου συνέχισα το δρόμο μου.
Ακολούθησα τους λυγμούς μέσα στο σκοτάδι και τότε είδα ένα μικρό παιδάκι.
Πλησίασα αρκετά ώστε να το δω. Ήταν ένα καστανομαλικο αγόρι όμως δεν μπορούσα να διακρίνω τα μάτια του στο σκοτάδι.
"Έι μικρούλη τι έπαθες?" του είπα γλυκά αφού πλησίασα περισσότερο ώστε να το καθησυχάσω.
"Ποιά είσαι εσύ?" απάντησε και ο φόβος στα μάτια διακρινόταν εύκολα.
"Είμαι η Y/n και ασθενής εδώ στο νοσοκομείο" απάντησα αφού έτινα το χέρι μου ώστε να τον βοηθήσω να σηκωθεί.
"Εγώ είμαι ο John και έχω χαθεί" μου είπε αφού τον βοήθησα να σηκωθεί.
Τότε τον πήρα στην αγκαλιά μου μιας και ήταν μικρούλης.
"Θέλεις να μου πεις τι έγινε μήπως μπορέσω να σε βοηθήσω?"
"Ναι, ήμουν με την μαμά μου και είχαμε έλθει εζώ επειδή νοσηλεύεται η μεγάλη μου αδελφή" αχου το μωρέ. Δεν μπορεί να πει το ρ και το δ και είναι τόσο γλυκούλης.
"Και κλαις επειδή νοσηλεύεται η αδερφή σου?" προσπαθούσα όσο μπορούσα να το βοηθήσω γιατί από τι φαίνεται άμα τον άφηνα δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι μόνος του.
"Όχι η αδελφή μου είναι εξελετικά άλλα έχασα την μαμά μου, μου είπε να πελιμένω ένα λεπτό εζώ και άλγισε να επιστλέψει" είπε αφού με έσφιξε περισσότερο επάνω του.
"Μην κλαις μικρούλη, θες να έρθεις μαζί μου στο δωμάτιο για να σκεφτούμε μαζί τι να κάνουμε?" Λόγο των λυγμών δεν μου απάντησε απλά κούνησε το κεφάλι του καταφατικά ως ένδειξη ότι συμφωνεί.
Τότε αφού τον πήρα στα χέρια μου και τοποθέτησε το κεφαλάκι του στο στήθος μου τύλιξα το ένα μου χέρι στην μέση του και με το άλλο τον κρατούσα από κάτω ώστε να μην πέσει.
Αυτός ακούμπησε επίσης τα μικρά χεράκια του πάνω στο στήθος μου και έκλεισε ελαφρώς τα ματάκια του.
Οφείλω να ομολογήσω πως προηγουμένως κατάφερα και είδα το χρώμα των ματιών του.
Ήταν υπέροχα.
Σκούρο πράσινο (θεοπουλα be like: και είχαν ένα χρώμα, σκούρο πράσινο).
YOU ARE READING
Hogwarts Stories
General Fiction- Δεν μπορώ άλλο είμαστε τόσες ώρες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. - Δεν με ενδιαφέρει, αύριο γράφουμε και θα κάτσεις να μου τα εξηγήσεις μέχρι να τα καταλάβω ακόμα και αν μας πάρει μέχρι το πρωί. Κατάλαβες? Εσύ και ο Draco δεν έχετε τις καλύτερες σχ...