Μετά από μεγάλη προσπάθεια άνοιξα τα μάτια μου
Που βρίσκομαι?
Στις Μπαχάμες
Ε
Τίποτα κοιμήσου εσύ ωραία ησυχία είχαμε
Που είμαι?
Μμμ... Λοιπόν θα βοηθήσω.
Α) Μάντεψε
Β) Μάντεψε
Γ) ΜάντεψεΦωνούλα τελείωνε!
Απάντησες το Α συγγνώμη είναι λάθος... τι? Απάντησες το Β πάλι λάθος χρυσό μου... ουψ συγγνώμη είπες Γ αωωω ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ. Χιχιχιχ
Τι σκατα? Περίοδο έχεις χριστιανή μου
Χιχιχιχι... Ε τι είπες κάτι?
Τίποτα άστο
Σιγά σιγά η θολή εικόνα που είχα μπροστά μου γίνεται ξεκάθαρη. Είμαι μόνη σε ένα δωμάτιο.
"Επιτέλους ξύπνησες" είπε ο John.
"John μου τι έγινε?" ρώτησα αφού ανακάθησα στο κρεβάτι.
"Λιποθύμησες, μετά ήλθαν κάποιοι γιατλοί και σε πήγαν κάπου ζεν ξέλω που ακλιβώς"
"Ο Draco που είναι?"
"Έλχεται σε-"
Δεν πρόλαβε να ολοκλήρωση και μια ξεμαλιασμενη Pansy εισέβαλε στο δωμάτιο τσιρίζοντας.
"ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΙ ΕΧΑΣΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΔΩ? ΚΑΛΑ ΜΑΡΗ ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΡΙΝ ΚΑΤΙ ΩΡΕΣ ΕΦΥΓΑ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ? ΠΟΝΑΣ? Εγώ γιατί φοράω μπιτζάμες?"
"Εεεεεε χαλάρωσε. Είναι όλα καλά. Καλά τώρα ξύπνησες?"
"Ναι ρε συ με πήρε ο ύπνος. Πτώμα είμαι"
"Επ τι λέτε εδώ?"
Τέλεια να και ο κάγκουρας. Και έλεγα εγώ τι λείπει τι λείπει.
"Αναρωτιόμαστε γιατί η Pansy ήρθε σαν εξορκιστης" απάντησα.
"Αχαμ"
"Λοιπόν θα μου πει κανείς τι έγινε" είπε ο εξορκιστης ακα κολλητή.
"Ας τα πάρουμε από την αρχή. Εκεί που ήταν όλα ωραία και καλά και έφυγε εκείνος ο χλεχλες η y/n είπε να ρίξει ένα ζεϊμπέκικο και έμεινε στον τόπο"
"Χαχα αστείο. Βλέπω δεν χάνεις το χιούμορ σου ποτέ" του είπα.
"Ποτέ όμως. Ε μετά αφού φωνάξαμε τους γιατρούς την πήγαν σε ένα δωμάτιο για εξετάσεις. Χρειαζόταν αίμα επείγοντος και αφού βρέθηκε δότης και έγιναν οι απαραίτητες εξετάσεις έβγαλαν διάγνωση πως ξεπερασες τον κίνδυνο και πως σε λίγο καιρό πέρνεις εξιτήριο όμως θα πρέπει να προσέχεις"
YOU ARE READING
Hogwarts Stories
General Fiction- Δεν μπορώ άλλο είμαστε τόσες ώρες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. - Δεν με ενδιαφέρει, αύριο γράφουμε και θα κάτσεις να μου τα εξηγήσεις μέχρι να τα καταλάβω ακόμα και αν μας πάρει μέχρι το πρωί. Κατάλαβες? Εσύ και ο Draco δεν έχετε τις καλύτερες σχ...