κεφάλαιο 11ο

50 1 0
                                    

Draco's Pov:

"Λοιπόν η y/n... έχει εσωτερική αιμορραγία στην κεφάλι της" μας είπε η Nadia.

"Τι σημαίνει αυτό?" ρωτάει ήρεμη η Cho.

"Αυτό σημαίνει πως οι πιθανότητες για να ζήσει είναι ελάχιστες, δεν ξέρουμε άμα βγάλει το καλοκαίρι. Θα ξυπνήσει απλά δεν ξέρουμε άμα θα έχει την ίδια συμπεριφορά, την ίδια διάθεση που είχε λόγου το ατυχήματος και του προβλήματος που της προκάλεσε"

"Που είναι?" ρώτησα ψύχραιμος.

"Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σου απαντήσω"

"Είπες ότι οι πιθανότητες για να ζήσει είναι ελάχιστες, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ακόμα ελπίδες. Πρέπει να κάνουμε κάτι?" ρωτάει ο Harry.

"Γι'αυτό ήρθα, ήθελα να σας ενημερώσω πως μπορούμε να την βοηθήσουμε. Είναι απλό αυτό που θέλω από εσάς"

"Πες μας" λέει όλο αγωνία η Pansy.

"Θέλω όλοι σας να κάνετε εξετάσεις αίματος και να δούμε ποιος έχει την ίδια ομάδα αίματος με το κορίτσι"

"Και μετά?" ρωτάει ο Tom.

"Μετά ο γιατρός ξέρει τι πρέπει να κάνει"

"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΞΕΡΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ. Η ΖΩΗ ΤΗΣ Y/N ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ" πλέον φωνάζω.

"Σε παρακαλώ ηρέμησε, ξέρω είναι κοπέλα σου άλλα πρέπει να είσαι ψύχραιμος" μετά από αυτην την πρόταση όλοι με κοιτάζουν με ένα σοκαρισμένο ύφος.

Τους κάνω νόημα ότι θα τους μιλήσω μετά και στρέφουμε πάλι το βλέμμα μας στην Nadia.

"Nadia σε χρειάζεται ο γιατρός. Η κοπέλα ξυπνάει" ακούγεται μια φωνή από τον διάδρομο.

"Έρχομαι αμέσως. Παιδιά πρέπει να φύγω. Χάρηκα για την γνωριμία άλλα πρέπει να φύγω"

"Περίμενε!" της λέει ο Nick.

"Τι έγινε?"

"Θα μας ενημερώσεις πως είναι όταν την δεις?"

"Ναι φυσικά" λέει και πάει να φύγει.

"Α και κάτι ακόμα" την ξανά σταματάει.

"Τι?" λέει και φαίνεται να χάνει την ψυχραιμία της.

"Πες της πως την αγαπάμε και την στηρίζουμε. Πες της ότι είμαστε εδώ και την περιμένουμε και ανυπομονούμε να την σφίξουμε στην αγκαλιά μας όσο αυτή θα χαμογελάει με αυτό το υπέροχο χαμόγελο που σχηματίζει και φωτίζει κάθε σπιθαμή στο μέρος το οποίο βρίσκεται" τότε δάκρυα τρέχουν από τα μάτια του καθώς όλοι έχουμε βουρκώσει ακούγοντας αυτά τα λόγια.

Hogwarts StoriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin