Ακολουθώ τις φωνές του Draco και με οδηγούν στο bar μπροστά από τον Jackson.
Τότε ξαφνικά ο Draco δίνει μια μπουνιά στον Jackson και εκείνος του το ανταποδίδει με τον ίδιο τρόπο.
"Ρε μαλακά σταματά να βάζεις παντού το χέρι σου, εδώ είσαι για δουλειά ρε" φωνάζει ο Draco.
"Επειδή δουλεύω δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να καλοπεράσω και εγώ" λέει ο Jackson πλέον έξαλλος.
"Βρες άλλα κοριτσάκια άμα θέλεις να περνάς την ώρα σου και όχι την y/n γιατί δεν της αρέσει να την εκμεταλλεύονται, δεν της αρέσει να την βλέπουν ως ανάγκη καλοπέρασης"
"Και τι σου είναι που σε νοιάζει τόσο γι'αυτήν?"
Τότε βγαίνω και εγώ και πάω κοντά τους να απαντήσω.
Ο Draco με βλέπει και απαντάει αυτός για εμένα.
"Είναι η κοπέλα μου, είμαστε σε σχέση 2 χρόνια" λέει ο Draco.
Εγώ κοκάλωσα από την απάντηση του.
"Draco τι λες?" του ψυθιριζω στο αυτί ώστε να μην μας ακούσει ο Jackson.
"Σταμάτα και ακολούθα" μου ψιθυρίζει.
"Αλήθεια λέει?"
"Ναι λέει αλήθεια και καλά θα κάνεις την επόμενη φορά τα χέρια σου να τα έχεις μαζεμένα αλλιώς θα στα μαζέψω εγώ" του λέω.
"Δεν μοιάζετε για ζευγάρι"
"Και δηλαδή τι έπρεπε να κάνουμε για να μοιάζουμε για ζευγάρι, να φασονώμαστε μπροστά σε όλους?" του λέω ενώ εχω νευριάσει.
"Μπορεί" απαντάει.
"Αυτή η συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά, δεν έχω να σου αποδείξω τίποτα χέστηκα άμα με πιστεύεις ή όχι, πάμε Draco κουράστηκα με αυτόν δεν αξίζει" λέω και τραβάω τον Draco για να φύγουμε άλλα τότε μας ξανά σταματάει ο Jackson.
"Πριν φύγετε, να σου πω φίλε επειδή μου αρέσουν οι μηχανές και ιδικά εκείνη η μαύρη ποιανού είναι για να τον ρωτήσω από που την πήρε" λέει και δείχνει μια μηχανή.
Νομίζω είναι του Draco.
"Δική μου είναι" του απαντάει.
"Από που την πήρες?"
"Ένα φιλαράκι μου πουλάει στο κέντρο, τι κάθομαι όμως και σου μιλάω πάμε αγάπη μου" λέει και με πιάνει από το χέρι.
Jackson's Pov:
Αυτή η μηχανή του Draco είναι πολύ ωραία όμως κάτι με χαλάει.
YOU ARE READING
Hogwarts Stories
General Fiction- Δεν μπορώ άλλο είμαστε τόσες ώρες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. - Δεν με ενδιαφέρει, αύριο γράφουμε και θα κάτσεις να μου τα εξηγήσεις μέχρι να τα καταλάβω ακόμα και αν μας πάρει μέχρι το πρωί. Κατάλαβες? Εσύ και ο Draco δεν έχετε τις καλύτερες σχ...