Sadece bir tahmin*

3.2K 287 308
                                    

Ertesi günü okula gelen iki kıt beyinli azgın yedikleri halt anlaşılmasın diye birbirlerinden ayrı durmaya, ellerine geçen her fırsatta -özellikle bakugou- kavga ederek sevişmelerinin üzerini ört bas etmeye çalışıyorlardı.

Fakat gün gelecekti ki Bakugou'nun karnı büyüyecek annesi 'bu ne oğul' diye soracaktı. O gün gelene kadar böyle ilerlemeye devam edeceklerdi.

Ağlanası mı gülünesi mi olduğu belirsiz olan bu olayın üzerinden bir hafta geçtiğinde ise Bakugou, emin olmak için hamilelik testi yapmaya karar verdi.

Çişini üzerine döktükten sonra gözlerini yumdu. İki dakika kadar bekleyip sonra açtığında ise, çubukta çift çizgi olduğunu gördü.

Bir haftadır kafasında dolanan düşünceler artık 'hamileymişim' kelimesine yerini bırakıp uçarken Bakugou bunu ailesine ve bilhassa da annesigillere bunu nasıl söyleyeceğini düşünmeye başlamıştı.

Deku'yu seviyor muydu? Kabul etmek istememesine rağmen seviyordu.

Sevişmiş olduklarını nasıl söyleyeceğini, bu bebeği doğurmasına izin verip vermeyeceklerini, bu bebeğin sorumluluğunu alıp alamayacağını kendisi de bilemiyordu. Yeni bir insan, yeni hir hayatı karnında taşıyordu.

Bu çocuk doğarsa kötü bir aile ilişkisi olsun da istemiyordu, daha kendisi hayatını yaşayamamışken, daha sadece on sekiz yaşındayken, bir bebeğin sorumluluğunu almayı pek istediği söylenemezdi ama artık bu işin geri dönüşü yoktu. Onu aldırmaya ne vicdanı, ne de gönlü razı gelirdi.

Derin bir nefes verip test çubuğunun fotoğrafını çekti ve Midoriya'ya göndermek için telefonu çıkardı.

Kocam: *fotoğraf*

Hamileyim

Deku: Bir dakika

nE

*Deku kişisinden gelen bir görüntülü arama*

*Bu görüntülü sohbete katılmadınız*

Kocam: Arama be hemen

Belliydi böyle olacağı

Annemgile ne diyeceğim ben şimdi

Söyle!?

Deku: İlk dört ay gazım vardı dersin

Sonraki beş ayda da reflü dersin

Çocuk doğunca camiye bırakıp kaçarız

Kocam: BENİ ÇILDIRTMAK MI İSTİYORSUN SEN AMINA KODUĞUM

HAMİLEYİM DİYORUM PEZEVENK

Deku: Kacchan büyük yazma çocuk uyanacak

Hem bebeğe kötü örnek oluyorsun

Lütfen sakin ol

Kocam: Şimdi sinirden test çubuğunu kemireceğim

Hemen buraya geliyorsun

Deku: Çok agresifsin Kacchan

Çocuk bundan kötü etkilenirse eğer iyi bir anne ve baba Vibe'ı veremeyebiliriz

Kocam: ÇOCUK ŞU AN SENİN KULLANMADIĞIN 3 GRAMLIK BEYNİN KADAR SİKİK

NEYDEN ETKİLENEBİLİR!?

VE AYRICA NE ANNESİNDEN BAHSEDİYORSUN SEN

DEKU!

Deku: Kacchan

Sweet and Gruff || DekuBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin