Jackson baktatott mellettem és magyarázott a történelem órájáról.
- ... Én meg csak így néztem, ez most így, hogy is gondolja?...- nyomta a szöveget tovább.
Kicsit kezdtem sajnálni, hogy rá se bagózok, lelkiismeretem megszólalt. De a gondolataim több ezer irányba szárnyaltak. Mintha az égen madarak vonulnának és röptük fekete felhőként hatna. Minden egyes madár külön gondolatot hordoz a többi száz meg száz között. Néha jön egy ragadozó madár és elragad közülük egyet vagy kettőt, de vannak olyanok akik csatlakoznak, ezzel bővítve a rajt, ami megintcsak egy újabb dolog amin rágódhatok, egészen addig amíg el nem ragadja a nagy termetű madár.
Megint megérkeztünk a már reggel összegyűlt csapathoz.
-Láttatok az új tanárt? Olyan helyes - kérdezte Anna, majd vihogva Terryhez fordult.
-Olyan mintha épp most töltötte be volna a 18-at, pedig 26-nak kéne lennie ha tanít - folytatta Terry.
Újabb vámpír? Vagy csak egy egyszerű ember? Vagy csak paranoiás vagyok? Újabb kérdések melyek megoldásra várnak. Mindenesetre jobb lesz utána járni.
- Valami gond van? - kérdezte aggódva Mike. - Mire barátnője szúrós szemekkel kezdett el engem majd Mike-ot vizslatni.
-Csak gondolkozok... -mondtam.
- Mi van? Csak nem a tanár úrral akarsz jóban lenni? - szivatott Mike, a "jóban" szócskát idézőjelbe téve. Mire a barátnője vonásai kicsit nyugodtabbak lettek.
- Lebuktam - nevettem el én is magam.
Jobb előbb utána járni, mint elhalasztani amely talán katasztrófák sorozatába is fulladhatna. Ha sejtéseim valósak veszély fenyegeti Forksot és a küldetésemet egyaránt.
- Ohm nekem most mennem kell - mondtam komolyan.
-Máris a tanár "bácsihoz" mész? - kérdezte Jack. Mire csak egy szemforgatással válaszoltam. Majd rámosolyogtam, értékelve humorát.
- Ki tudja? - tettem fel a költői kérdést mosolyogva.
Tényleg odamegyek... Mindegy...
Beleszagoltam a levegőbe, de Cullenék szaga nehezebbé tette a dolgom. Elsiettem a tanári felé. Kopogtattam az ajtón, majd vámpírként kínosan sokat várva végre kinyílt az ajtó. Így újra beleszagolhattam a levegőbe, de nem éreztem bentről vámpír szagot.
-Miben segíthetek? -kérdezte egy idős nő tőlem.
- Nem tudom hol lesz a következő órám - rögtönöztem - nem tudja véletlenül merre van a...
Gyorsan előkaptam az órarendem.
- ...A fizika terem?
- Black tanár nővel vagy Hopper tanár úrral van az órája?
- Hopper tanár úr, azt hiszem.
-Hogy hívnak angyalom, megkereshetem a rendszerben, ha nem vagy benne biztos - javasolta.
-Isabella Swan, de nem kell ezzel fáradnia, megoldom - mondtam mert mentem volna már a tesis tanáriba.
- Jajj dehogynem - majd tiltakozásom ellenére betessékelt, a tanári kérdő, megvető tekintetekkel nem is foglalkozva.
Én égő fejjel követtem a nőt egy számítógépig. Majd kínosan hosszú perceket várva, próbáltam nyugton maradni. Míg a nő felvette szemüvegét és száját kissé eltátva hunyorítva kezdett kattintgatni a képernyőn, lassan. Nagyon-nagyon lassan.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Volturi élén
ФэнтезиIsabellának Swan, ez a hivatalos nevem. Érdekes egy életet élek, már ha lehet életnek nevezni az állapotomat, tulajdonképpen félholt vagyok, a szó szoros értelmében. A fajtámat egyesek a "éjszaka gyermekeinek" is nevezik, de a legismertebb említése...