5 mesiacov nadávok

15 4 0
                                    

Boli 4 hodiny takže som vyšla na chodbu aby som sa obula.
"Počkaj ma, idem s tebou." zakričala mama z kuchyne.
Rozvedení rodičia spolu nevedia komunikovať. Nie ako normálni ľudia. Je to smutné ale je to tak. Snažia sa kvôli dieťaťu vychádzať ale tie všímavejšie deti vidia ako nasilu to hrajú. Obaja.

Preto bolo divné že chcela ísť so mnou.

Pod vchodom už čakal môj oco. Keď zbadal že ide so mnou aj mama iba nadvihol obočie a pozrel sa na mňa pohľadom "čo sa zase stalo?"
Oni dvaja spolu rozprávali iba keď to bolo nutné.
"Ahoj." povedala mama ocovi po dlhej dobe.
"Čau." povedal oco trochu výrazne.
"Chcem aby sa naša dcéra začala zase stretávať s tvojou partnerkou." povedala mama. Vyznelo to od nej divne. Hlavne po posledných piatich mesiacoch nadávok na adresu ocovej partnerky. Oco sa zátvaril trochu kyslo. Nevedel či ide o vtip alebo to myslí mama vážne. Ostal chvíľu ticho aby si premyslel čo odpovie.
"No.." nechal medzitým dostatočne dramatickú pauzu na to aby sme obidve čakali aj nečakané "ja nemám problém."
S jeho partnerkou som sa nevidela možno rok. Sama si neviem predstaviť to stretnutie po tom všetkom čo mama napísala ocovi na meno jeho frajerky. Myslím že nás obidve neznáša bez ohľadu na to že tie správy som ja nepísala ani nediktovala. Ale to mi bolo v tom momente jedno.
Mama naznačila že jej prekvapivý monológ  skončil takže išla naspäť do bytu.

"Čo to malo znamenať?" opýtal sa ma oco keď mama odišla.
"Ja sama neviem, nevedela som že ide povedať práve toto."
S ocom mám veľmi otvorený vzťah. Viem že nikomu nič nepovie keď to ja nechcem.
Povedala som mu čo sa u nás stalo túto noc.
"Čo mám robiť ak mame príde zle a babka naozaj nepríde?" spýtala som sa na radu od dospelého.
"Zavolaj najprv babke. Určite ťa nenechá v štichu. A ak áno, musíš zavolať sanitku ty. Viem že je to pre dievča v tvojom veku náročné ale nebudeš mať na výber."
Tieto slová ma moc nepovzbudili. Oco vedel že mám strach volať na tieto čísla.

Prechádzka prebehla úspešne. Prešli sme sa okolo mesta a vrátili sme sa naspäť pred náš panelák.

Až potom sa začali diať divné veci...

feelings Donde viven las historias. Descúbrelo ahora