YARDIM BULUNUYOR

583 27 4
                                    

BLOSSOM'DAN
Odaya gittiğimde kimseyi göremedim.Bubbles'ın çığlığını duyduğuma eminim.Profösörü çağırdım.Profösör:
-Ne oldu Blossom?Bir sorun mu var?
Blossom:
-Baba Bubbles ve Buttercup yok oldu.Nerede olduklarını bilmiyorum.
O sırada gözlerimden yaşlar akmaya başladı.Onları çaresiz bırakmak istemiyordum.Ağlamam şiddetlenmeye başladı.Böyle olunca profösör bana sarılarak:
-Sen hiç merak etme kızım.Kardeşlerini bulucağız.Fakat sakin olman gerek.
Böyle deyince hemen gözyaşlarımı sildim ve profösöre:
-Peki ne yapacağız profösör,diye sordum.
Profösör:
-Laboratuarıma gidip,araştırma yapacağız.
Ardından birlikte laboratuara gittik ve araştırmalara başladık.

1 HAFTA SONRA
(yazarınız üşengeç)
BLOSSOM'DAN
1 hafta geçmişti fakat biz hâlâ onların yerini bulamamıştık.Gün geçtikçe umutlarım azalıyordu.Bütün formülleri denemiştim fakat işe yaramamıştı.Bana yardım edecek kişiler lazım.Tıpkı bize benzeyen kişiler.Süper güçleri olan.Ama öyle kişiler yok.Odama çıktım ve yatağıma uzanıp ağlamaya başladım.İlk defa böyle karamsar düşunmeye başlamıştım.Ardından yatakta düşünürken uyuya kalmışım.
(diğerlerin bölümüne geçelim artık😈)
BUBBLES'TAN
Buttercup'a ne olmuştu böyle.Çok korkuyordum çünkü bana bakıyordu.Gülümsüyordu fakat yüzündeki tebessüm şeytani bir tebessümdü.
Buttercup:
-Vay vay vay kimler gelmiş böyle.Bu bizim ağlayan bebek değil mi?
Bu sözlere çok kırılmıştım.
Bubbles:
-Buttercup sana ne oldu böyle.Sen bu değilsin.Lütfen geri dön.
Buttercup:
-Hayır Bubbs.Ben buyum.Ve şimdide seni yok edicem.
Bubbs:
-Ne!!!Yok mu edeceksin.Hayır...olamaz,sen bunu...hayır hayır.Sen bunu yapmazsın.
Ardından Buttercup'ın arkasındaki dumanlar yavaş yavaş açıldı ve biri çıktı.
Darkside:
-Neden yapmasın.Ona sen mi karar vereceksin?
Bubbles:
-Sen kimsin ve ablama ne yaptın?
Darkside:
-Affedersin kendimi tanıtmadı.Benim adım Darkside.
Bunları söylerken şeytani bir şekilde gülümsüyordu.Onu umursamamaya çalıştım.
Bubbles:
-Buttercup,sen böyle biri değilsin.Sen her zaman bizi korurdun.Hatırlıyor musun;biz beş yaşındayken bana ve Blossom'a bazı kişiler zarar verdiği için onları hastanelik etmiştin.
Buttercup'un bir gözü düzelmişti fakat gözlerinde korku vardı.
Buttercup:
-Bubbs.Hayır , olamaz.KAÇ BUBBS KAÇ.HAYATINDA KOŞMADIĞIN KADAR HIZ...
O sırada Darkside parmaklarını şıklattı ve Buttercup'ın gözü yeniden eski haline döndü.Buttercup'ın dediğini yaptım nereye gittiğimi bilmiyordum ama koşuyordum.
BLOSSOM'DAN
Bu gün profösörü uğurlayacaktım.Ve beni de okula yazdıracaktı.Gidip yazdırdık.Kardeşlerim için bir yalan uydurduk.Profösör eve giiti ama ben biraz hava almak için dışarıda kaldım.O sırada karşıdan biri bana doğru koşuyoru.Önce tanıyamadım fkat yaklaştıkça Mitch olduğunu anladım.💬Eyvah,bittim ben.Ne diyeceğim şimdi💬.Mitch:
-Merhaba Bloss.Ben sadece merak ettim.Buttercup'tan bir haftadır ses çıkmıyor.O iyi mi?
Aklıma hemen bir yalan geldi.Blossom:
-Şey..Onun telefonu kırıldı.Servise verdi.
Ama işe yaramamıştı.Bana inanmayan gözler ile bakıyordu.Mitch:
-Ama gelip uğrayabilir değil mi?Niye gelmedi?
Ben cevap veremedim.Ne diyeceğimi bilmiyordum.Mitch bizim powerpuff olduğumuzu bilmiyordu.Açıkçası bilmemesi gerekiyordu.Ben cevap vermeyince.Mitch:
-Bloss cevap verecek misin?Yoksa gidip ne olduğunü ben mi öğreniyim?
Blossom:
-Tamam Mitch.Açıklayacağım.Fakat sonra trip falan atmayacaksın.Bana güvenmiyorsunuz falan demiyeceksin.Anlaşıldı mı?
Micth bana merakla bakıyordu.Sonra:
-Tamam.Trip falan atmayacağım sen anlat yeter.
(BLOSSOM OLAYLARI ANLATIR)
Mitch:
-Nasıl yani siz powerpuff girls müsünüz?
Bloss:
-Evet.
Mitch:
-Ama Bc ve Bubbs yok oldu ve nerede olduklarını bilmiyorsun.
Bloss:
-Maalesef evet.
Mitch'kin(ben Mitch ismini Miç diye okuyorum) gözleri dolmaya başlamıştı.Buna bir anlam veremedim.Acaba Buttercup yok olduğu için mi üzülüyordu?Anlamadım.
Mitch:
-Tamam.Lütfen bir gelişme olursa haber ver.
Bloss:
-Tamam.Haber veririm.Sen üzülme.Onları bulacağım.
Mitch "Tamam" şeklinde kafasını salladı ve arkasını dönüp üzgün bir şekilde evine doğru gitti.Ardından arkamda bir ses duydum.
Brick:
-Vay vay vay.Kimleri görüyorum.Sen Blossom değil misin?
Onlara doğru döndüm.Bıkkın bir şekilde:
-Yine ne var.Sizinle şimdi uğraşamam.Çekilin önümden.
Brick:
-Ne oldu kurdale kafa.Niye yüzün asık?
Blossom:
-Seni ilgilendiren bir şey mi var?
Butch:
-Belki var.Bizimle nasıl konuşmanız gerektiğini hâlâ öğrenmediniz mi?
Brick sinirle Butch'ka dönüp:
-Bir kerecik saldırgan davranmasan olmaz mı Butch?Şuan liderin konuşuyor.Sen karışma.
Blossom:
-Off.Ne istiyorsunuz?
Brick:
-Sadece neler olduğunu öğrenmek istiyoruz.Bu yanlış bir şey mi?
Çok şaşırmıştım.RRB bizim düşmanımız,şimdi niye bizi önemsiyorlar.Blossom:
-Hayır yanlış değil ama bizimle niye bu kadar ilgileniyorsunuz?
Boomer:
-Boşver sen onu.Sadece bize neler olduğunu anlat.
Blossom:
-Tamam anlatıyım.
(BLOSSOM HER ŞEYİ ANLATIR)
Butch:
-Ne!!!Peki bu nasıl olabiliyor?
Brick'e baktım düşünceli görünüyordu.Ardından bana baktı ve:
-Buttercup'ın sinir krizi gibi bir sorunu var mı?
Bloss:
-Evet var.Yani sinirlenince genellikle odasına çıkıyor.Ayrıca oradan kırılma sesleri geliyor.Yani evet sinir krizi geçiriyor.
Boomer:
-O zaman beyni kontrol edilmeye çok açık.
Blossom:
-Ne!Ne demek istiyorsunuz?
Butch:
-Şunu demek istiyoruz.Biri tarafından kontrol edilebiliyor olabilir mi?Bubbles'ı da Bc'yi kontrol eden kişi kaçırmış olabilir mi?
Brick gözleri açılmış bir şekilde Butch'ka baktı.Ardından:
-Vay canına ilk defa mantıklı bir şey söyledin.
Butch:
-Bro,o kadar da salak değilim.
Brick:
-Neyse boşver.Biz işimize dönelim.(bloss'a dönerek)Peki yardıma ihtiyacın var mı?Eğer varsa sana yardım edebiliriz.
Gözlerimi şaşkınlıkla kocaman açtım ve çocuklara baktım.Sevincimden uçuyordum.Bloss:
-Siz ciddi misiniz?Tabii ki de isterim.Haydi gelin.
YAZARDAN
Bloss ve çocuklar hemen ppg'nin evine doğru gittiler.Profösör rrb'yi görünce şaşırdı ve Bloss yanına geldiğinde:
-Kızım,bunlar senin düşmanın.Niye buradalar?
Bloss:
-Onlar bana kardeşlerimi bulmada yardım edecekler.
Profösör:
-Bu harika.Artık benim gitmem gerek.Görüşürüz kızım.
Profösör bunu dedikten sonra arabaya binip gitti.Ardından çocuklar ve Bloss evin içine girdiler.

DEVAM EDECEEEEK!
777 KELİME.BU BENİM İÇİN REKOR.NEYSE BAY BAY ARKADAŞLAR.YENİ BÖLÜM EN KISA ZAMANDA GELECEK.
SEVİLİYORSUNUZ😙

RRB × PPG (DÜŞMANLIKTAN AŞKA GİDEN YOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin