MERHABA ARKADAŞLAR.ÜÇ BÖLÜMDÜR EVE DÖNEMEDİLER.ACIDIM ŞUNLARA SJSJSJSJSJSJ😂.BİR HİKAYE İSTEĞİNİZ VARSA YORUMLARA YAZABİLİRSİNİZ.İYİ OKUMALAR.
HATIRLATMA
Buttercup:
-Ona beni kontrol etmesini söyleyeceğim.
BUTTERCUP'TAN
Bloss:
-SEN DELİRDİN Mİ!?
Bubbs:
-EVET DELİRDİ.BİZİ ÖLDÜRMEYE Mİ NİYETLİSİN BUTTERCUP?
Ben:
-Hayır.Ayrıca öldürmeye niyetli olsaydım Darkside'a gerek kalmadan kendimde yapabilirdim.
Bloss:
-😨
Bubbs:
-😢😨
Boomer:
-OHA!
Brick:
-Bu kıza dikkat edin.Her şey olabilir.
Butch:
-Ben bile tırstım.Bloss ve Bubbs'ın yerinde olsaydım onun yanında yaşamazdım.
Ne olduğunu anlamamıştım.Yanlış bir şey mi söyledim acaba diye düşünürken ne olduğunu anladım ve:
-Yani öyle demek istemedim.Ben... şeeey...😕.Bir dakika sizi cidden öldüreceğimi mi sandınız?
Bloss ve Bubbs:
-Evet.
Ben:
-Off neyse.Benim ne kastediğimi anladınız mı?
Bloss:
-Evet ama seni kontrol ederse hepimizi öldürürsün.
Butch:
-Bloss haklı.
Ben:
-Ağh😒.Fakat bende onu kontrol edeceğim.Ama ondan daha güçlü bir şekilde.
Bloss:
-Haaaaa anladııım😌.
Ben:
-Allaha şükürler olsun anladın.(karakterlerimizi müslüman yaptık sjsjsjsj😂.Ben ciddiyim😐😉)
BOOMER'DAN
Hepimiz Darkside'ın gelmesini bekliyorduk(daha bir saat geçmedi).Birden etrafı siyah bulutlar kapladı ve dumanların arasından iki çift kırmızı göz göründü.Bunun Darkside olduğuna emindik.
Darkside:
-Eee,kararınızı verdiniz mi?
Bc:
-Evet verdik.
Darkside:
-Söyleyin o zaman.Birinci seçenek mi ikinci seçenek mi?
Bc:
-Üçüncü seçenek.
Darkside:
-Ne?Öyle bir şey yok.
Bc:
-Evet var.Beni kontrol etmene izin vereceğim kardeşlerimi ve şu salak çocukları öldürüp,birlikte ortak olabiliriz.Ne dersin?
Bloss ve Bubbs:
-NE!NEYDEN BAHSEDİYORSUN SEN?
Darkside:
-Ha ha ha ha(şeytani gülüş😈) gördünüz mü ben hedefime her zaman ulaşırım.
Sonra Bc'ye döndü ve gözlerini onun gözlerine odakladı.Kırmızı gözleri bir saniyeliğine parlamaya başladı ve dumanlar Bc'nin kalbinden içeri girdi ardından yok oldu.Bc bize döndü bir gözü simsiyahtı.Bu sefer gözbebeği de yoktu.Diğer gözü normaldı.Hızlı hızlı değişmeler olmaya başladı.Buttercup'ın etrafı yeşil ışınlarla çevrelenmişti ve etrafa sert bir rüzgar yayılıyordu.Zar zor tutunuyorduk.Sonra birden Darkside'ın çığlığını duyduk.Bu çığlık korku dolu bir çığlıktı.Fakat bu çığlığa birde Buttercup'ın çığlığı eklendi.Ama bu çığlık zafer dolu bir çığlıktı.Ardından heryer yemyeşil oldu ve bir patlamanın ardından etrafa savrulduk.
Ben:
-Hey,Bubbs iyi misin?
Bubbs:
-Evet,iyiyim
Brick:
-Bloss iyi misin?
Bloss:
-İyi sayılırım.
O sırada yanımıza Butch geldi.
Butch:
-Herkes iyi mi?
Brick:
-Evet.
Sonra etraftaki dumanlar yok olmaya başladı.Buttercup'ı gördük ve aynı anda Bloss Ve Bubbs Bc'ye koşup sarıldılar.Bc'de onlara sarıldı.
Bloss:
-İyı rol yaptın Bc.
Buttercup:
-Sizde iyi rol yaptınız.
Ben:
-Şimdi Darkside yok mu oldu?
Buttercup:
-Evet....Yani umarım öyledir.
Bubbs:
-Bence artık gidelim.
Brick:
-Evet hadi.
Bunu dedikten sonra portalı açtı(sonunda bir saat geçti,hissedilen saat diye bir şey var😕).Bizde hemen içine girdik.Kendimizi laboratuarda bulduk(ne düşünüyordunuz,okul mu sjsjsj😂).Buttercup:
-Yehooo.Sonunda o lanet olası pislik yerden kurtuldum.
Bloss:
-Evet.Kurtulduk.
Butch:
-Ama bize salak demene kırıldım.
Buttercup:
-Doğrular acıdır😎.
Brick(bc ve butch'kı umursamadan):
-Pekiiiii,Him'e ne diyeceğiz.
Butch:
-Bunu hiç düşünmemiştim😐.
Birden salondaki telefon çaldı.Bloss hemen telefonu açmaya gitti.Bloss:
-Alo.Siz kimsiniz?
???:
-Şey size bir haber vermemiz lazım.
Bloss:
-Dinliyorum.
???:
-Profösör o...MERHABA ARKADAŞLAR.İKİ GÜN BOYUNCA BÖLÜM ATAMADIM.ÇOK ÜZGÜNÜM ZAMANIM YOKTU.HİKAYEMİ OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN.AYRICA BENİ TAKİP EDERSENİZ SEVINİRİM.YENİ BÖLÜM YAKINDA GELECEK.HİKAYE İSTEKLERİNİZ VARSA YORUMLARA YAZIN.UYGUNSA YAPARIM.SİZİ SEVİYORUM😙.
(biraz kısa oldu üzgünüm)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RRB × PPG (DÜŞMANLIKTAN AŞKA GİDEN YOL)
RandomBu benim ilk hikayem olacak.Umarım beğenirsiniz.Çizgi film ile ilgili olmayacak.Belki bazenleri olabilir.Yani süper güçlerini ben kendim ayarlıyacağım.Çok güzel bir hikaye olmayabilir.Çünkü daha yeni yeni tanıyorum wattpad'i.Yanlışlıklar olabilir.Am...