MERHABA ARKADAŞLAR.BİRKAÇ GÜNDÜR BÖLÜM ATAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM.BİRAZ MORALİM BOZUKTU.BU YÜZDEN YAZMAK İSTEMEDİM.BÖLÜM BAŞLIKLA İLGİSİZ OLABİLİR.YANİ BAZI BÖLÜMLERİ.NE YAPAYIM?BARİ BAŞLIKSIZ BIRAKMADIM.NEYSE İYİ OKUMALARA.
HATIRLATMA:
Butch:
- ...BUTTERCUP'TAN
Butch'ın bize doğru geldiğini gördüm.Allahım bu çocuktan gıcık kapıyorum.Elimin tersiyle yüzüne yapıştırasım geliyor.
Butch:
-Merhaba Mitch.
Mitch:
-Umm...😐Merhaba😒
Butch:
-Ne yapıyorsunuz?
Ben:
-SANA NE!😡
Butch:
-Hey hey sakin ol.Sadece merak ettim.Yanlış bir şey mi?
Ben:
-Evet yanlış bir şey.Defol git.Mitch'ke bana ne olduğunu anlatıyorum.
Butch:
- ...
Bloss:
-Yemek hazır.
Ben:
-Yemekte ne var?
Bloss:
-Krep.
Ben ve Mitch:
-Yehooo.Bizi bekleyin krepler.
İkimiz hemen mutfağa koştuk.Krepleri hemen yemeye başladık.Yemeğimizi bitirince odama çıktık.Mitch bizim gideceğimiz okula gidiyormuş.Onunla okul hakkında konuşmaya başladık.Bir an duraksadı.
Ben:
-Ne oldu Mitch?
Mitch:
-Sana bir şey soracaktım da.
Ben:
-Eee sor.
Mitch:
-Butch'tan hoşlanıyor musun?
Ben:
-NE,ASLA!
Mitch:
-Dürüst ol.
Ben:
-Ben dürüstüm.Ben hayatımda kimseden hoşlanmadım.Buna niyetliyim de denemez.
Mitch:
-Haa...Tamam.
Ben:
-Neyse gel aşağıya inelim.Diğerleri ne yapıyor bakalım.
Birlikte aşağıya indik.Hepsi salonda toplanmıştı.Brick,Butch ve Boomer endişeli görünüyorlardı.
Ben:
-Hey ne oluyor?
Brick:
-Biz her şeyi hallettik ama Him'e ne diyeceğiz acaba?
Bloss:
-Yine bir yalan uydurun.
Butch:
-Onu bunu bilmem ama ben dayak yemeden kurtulamam.
Boomer:
-Artık gitsek olmaz mı?Ne kadar çabuk gidersek o kadar hızlı kurtuluruz.
Brick:
-Aynen.Okulda görüşürüz.
Ben:
-Aynen lanet olası okulda.Bari matematik dersine girmiyeceğiz.
Bloss:
-İstediğin bölüme gir Buttercup senden kurtulmuş olacağım bari.
Ben:
-Ben de senden.
Brick:
-Neyse biz gidiyoruz.
Bunu dedikten sonra dışarı cıkıp gittiler.Ardından Dexter ve Mitch'te gitti.Bizde okul için hazırlık yapmaya başladık.Zaman su gibi geçti.Bubbs yekındaki parka gitti.Ben de odama çıkıp FNAF 2 oynamaya devam ettim.Eğer 5.geceyi geçebilirsem.Bir gün etek giyeceğim.Tabii hiç geçemiyeceğim için giymeme gerek yok.Bloss ise yemek hazırlıyordu.Birazdan yemek yiyecektik.Aklımdan babam çıkmıyordu.Bu bir kazamıydı yoksa arkasında biri mi vardı?Ama tek emin olduğum şey eğer biri bunu babama isteyerek yaptıysa onu mahveteceğim(yanlış yazmış olabilirim😑).
BRİCK'TEN
Birlikte şatonun içine girdik.İlk defa buradan tırsıyordum.Hepimiz korkudan tirtir titriyorduk.Ben en çok Butch için endişeliydim.Him onun yalan söylediğini anladığında Butch'kı fena yapacak.Him'in yanına ulaştık.
Him:
-Merhaba çocuklar.PPG'yi yok ettiniz mi?
Boomer:
-Ummm......😔Hayır.
Him:
-NE DEDİN SEN!?HAYIR MI?BUGÜN ÖLMEK İSTİYORSUNUZ HERHALDE!😠😡😲
Ben:
-Ç-Çok ü-üzgünüz.😨
Him:
-Butch?
Butch:
-Efen-Efendim?😓
Him:
-Taş nerede?😡
Butch:
-Şe-Şeeey.....😟Hangi ta-taş?
Him:
-HANGİ TAŞ OLDUĞUNU BİLİYORSUN!!!!😠
Butch:
-Be-Ben.....😓
Him:
-EVET SEN?😡
Butch:
-O-Onu ka-kaybettim.
Him:
-NEEEEEEE(burada bağırıyor)!!!!!😠
Butch:
-😨😨
Ben:
-😓😓
Boomer:
-😢😨😓😫
Him:
-Odanıza gidin😤.....HEMEN!😠....Fakat sen kal...Butch~
Butch:
-Ta-tamam😨.
Boomer ve ben odamıza gittik.Him ve Butch'ın olduğu taraftan korkunç sesler geliyordu.BomBom ağlamaya başlayınca onu sakinleştirmek zorunda kaldım.sonra sesler birden kesildi.Butch kapıyı açıp içeri girdi.Heryeri kanlar içinde kalmıştı.Boomer bunu görünce yeniden ağlamaya başladı.
Him:
-Off kesin sesinizi.Bu yaptığım en hafif şey.
Bunu dedikten sonra çekip gitti.Söylediklerine çok sinirlenmiştim.Butch yaralarını sarmaya çalışıyordu.Ben ve Boomer'da mutfaktaydık.Birden yanımızdaki odadan "paat" diye bir ses geldi.Hemen oraya gittik ve Butch yerde baygın bir şekilde yatıyordu.Boomer:
-Butch😓.....Butch😢...BUTCH!😭
Hemen Butch'kın yanına gittim.Ve onu alıp pencereden uçarak dışarı çıktım.boomer'da peşimden geldi.Hemen PPG'nin evine doğru gittik.
Boomer:
-Niye oraya gidiyoruz.
Ben:
-Bloss ne yapacağını bilir.
Boomer:
-Mhm.
Boomer kapıyı çaldı.Biraz bekledik.Sonra kapıyı Bc açtı.
Bc:
-Ne olu-
Buttercup Butch'kı bu halde görünce bir an duraksadı.
Bc:
-BLOOS ÇABUK BURAYA GEL.
Bloss:
-Aman tanrım.Hemen içeri girin.Ben hallederim.
Bloss ve Bubbs Butch'kı labaratuara götürdüle ve kontrol etmeye basladılar.Boomer'da onlarla gitti.Ben da Buttercup'ı yanına oturdum.İkimiz birbirlerimize baktık.
Bc:
-Bunu ona Him yaptı değil mi?
Ben:
-Evet.....O yaptı.
Bc:
-Var ya senden iyi bir arkadaş olur.
Biran duraksadım Buttercup'ın bu sözleri soylemesi bir garibime gittmişti.
Ben:
-Ummm....Teşekkürler.
Bc:
-Arkadaş olalım mı?
Ben:
-Evet olalım.
Bc:
-Tamam artık arkadaşsak sana yardım edeceğim.
Ben:
-Hangi konuda?
Buttercup:
-Bloss konusunda.
Ben:
-😖
Bc:
-Hemen kızarma Brick😌.
Ben:
-Ke-Kes sesini😖
Bc:
-Tamam ya😈.
***
Bloss:
-Hey Butch iyi.
Ben:
-Ohhh.
Butch:
-Merhaba.
Buttercup:
-Bunu size kim yaptı Butch?
Butch:
-Him.
Buttercup:
-Biliyorum zaten
Butch:
-Niye sordun?
Buttercup:
-Bana söyleyecek kadar bana güveniyor musun diye merak ettim sadece.
Ben:
-Tamaaam.Biz artık gidelim.
Üçümüz kapıya doğru gittik.Ama Buttercup bizim önümüze geçti.
Bc:
-Hey üçünüzde durun.
Ben:
-Ne oldu?
Bc:
-Brick,Him'e de ki " Buttercup'ın sana bir mesajı var.Mesajıda şu; Çok Yanlış Bir Şey Yaptın Ve Bunun Bedelini Ağır Bir şekilde Ödeyeceksin."
Ben:
-Bu ne anlama geliyor?
Bc:
-O anlar.Sen söyle yeter.
Ben:
-Tamam.
Bc:
-Artık gidebilirsiniz.
Ben:
-Yani sen izin vermezsen gidemiyecek miyiz?
Bloss:
-Hayır.Buttercup izin vermezse olmaz😂.
Butch:
-Artık gidebilir miyiz?
Bc:
-Vay canına Butch.Burada kalmaya hiç hevesli değilsin.
Butch:
-Seni etrfımda görmektense ölürüm daha iyi.
Bc:
-Demek beni etrfında görmek istemiyorsun.Sonra da gelip bana "arkadaş olalım mı" diye soruyorsun.B*K ARKADAŞ OLURUM SENLE!Defol git.Hangi chenneme gitmek istiyorsan git.
Ben:
-Bc bu kadar yeter.
Bc:
-Seni dinlemezdim ama boş bir kafayla konuşmak işe yaramaz.
Butch:
-Kes sesini pislik.Bari benim babam var.
Bc:
-Haa.😔
Bloss:
-Bu hiç hoş değildi.
Butch:
-Ayy😟.Ç-Çok özür dilerim.Ben öyle demek istememiştim.
Bc:
-GİDİN.
Ben:
-Off sorun çıkarmadan duramıyorsun değil mi Butch?
Butch:
-😓
BUBBLES'TAN
Erkekler gitmişlerdi.Bizde yemeğimizi yiyip okul için hazırlanmaya başladık.Buttercup'a etek giymesi gerektiğini söyleyince bizi iki saat falan elinde süpürgeyle kovaladı.Ve onu etek giymeye ikna edemedik.Butch'kın söylediği çok kırıcı bir sözdü.Okul için hazırlıklarımızı bitirmiştik.Buttercup odasına çıktı.Onun babamız icin üzüldüğünü biliyordum ama o duygularını fazla belirten biri değil.Buttercup'ın odasına çıktım.İceri girdiğimde Bc yatağında uzanmış müzik dinliyordu.Beni görünce müziği durdurdu ve kulaklığı çıkarttı.
Bc:
-Ne oldu Bubbs?
Ben:
-Hiç,sadece gelmek istedim.
Bc:
-Emin misin?
Ben:
-Sadece sen üzgün görünüyorsun ve-
Bc:
-Benim bir şeyim yok Bubbs.
Ben:
-Mhm.....o zaman ben gideyim.
Bunu dedikton sonra odadan çıktım.Yarın erken kalkacaktık.Bu yüzden geceliklerimi giydim,dislerimi fırçaladım.Sonra da yatağa geçip uyumaya çalıştım.Blossom zaten coktan uyumuştu.
BUTTERCUP'TAN
Evde ki herkes uyumuştu.Ben de aşağıya inip dolaptan bir cola çıkarıp içmeye başladım.Sonra koltuğa oturup bugünü düşündüm.Butch'kın dediğinden sonra asla onunla arkadaş olmayacağım.Açıkçası onların babaları gibi bir babam olması yerine babamın olmaması daha iyi olurdu.Fakat profösör olmedi hâlâ hayatta ve komaya giren her kisi ölecek diye bir şey yok.Yavaş yavaş uykum gelmeye başlamıştı.Odama çıkıp geceliklerimi giyindim ve dislerimi fırçaladım.Sonrada yatağa girdim.
***
Etrafım bembeyazdı.Birden karşımda siyah giyinen,benim yaşımda olan ve gözlerinin her tarafı kıpkırmızı olan biri gördüm.İlk önce kim olduğunu çözemedim ama sonra kim olduğunu anladım ve anladığım anda donakaldım.
???:
-Me-Merhaba Buttercup.😔
Ben:
-S-Sen....
MERHABA ARKADAŞLAR.İŞTE YENİ BÖLÜM.SİZCE BUTTERCUP'IN RÜYASINDAKİ KİŞİ KİM.HE HE BİRAZ GEÇ GELDİ.ÖZÜR DİLERİM.NEYSE HIKAYEYİ OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN.AYRICA YENİ TAKİPÇİLERİME İÇTENLİKLE TEŞEKKÜR EDİYORUM.SİZİ SEVİYORUM😙.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RRB × PPG (DÜŞMANLIKTAN AŞKA GİDEN YOL)
РазноеBu benim ilk hikayem olacak.Umarım beğenirsiniz.Çizgi film ile ilgili olmayacak.Belki bazenleri olabilir.Yani süper güçlerini ben kendim ayarlıyacağım.Çok güzel bir hikaye olmayabilir.Çünkü daha yeni yeni tanıyorum wattpad'i.Yanlışlıklar olabilir.Am...