GÖREV

409 20 0
                                    

HATIRLATMA
Bloss:
-Neyse.Hadi gidelim😑.
BOOMER'DAN
Butch için çok endişeleniyordum.Çünkü Him istese Butch'kı parçalara ayırabilir.Ayrıca hoşlandığım kız şimdi bir kötünün yanında ve Darkside'ın Him'den bile beter olduğunu duydum.Hatta Darkside için "Ölümden beter" diye lakap bile takmışlar.Şimdi çalışma yapıyorlar.Birazdan Butch ile beraber Him'in yanına gedeceğiz.Ben hâlâ çok korkuyorum.Ama Bubbles için her şeyi yaparım.Bu yüzden cesaretimi toplayacağım.Kimse Bubbles'a dokunamaz.Kılına bile.
Ben:
-Çocuklar hâlâ hazır değilmisiniz?
Butch:
-Ne yapalım.Şu lanet olası rolü yapmak için çalışıyorum.
Ben:
-Bitmedi mi?
Bloss:
-Sen ne zaman bu kadar istekli oldun Him'in yanına gitmeye?
Brick:
-E sevdiği kızı kurtaracak ya😉.
Ben:
-Kes sesini Brick😳
Brick:
-İntikamım acıdır.☺Ayy bizim kardeşimiz Bubbles'a aşık olmuşşşş😈.
Ben:
-Brick.Tatlı abicim😊.Bak sana ne diyeceğim😁...................ÇARPILMAK MI İSTİYORSUN😠?
Butch:
-Vay canına Boomer birine bağırdı.
Ben:
-Sinirlerimi bozmasın.😡
Bloss:
-Hadi çıkalım.Siz her saniye kavga edecekseniz işimiz zor.
Ben:
-Sonunda.
Birlikte Him'in yanına gittik.Biz dışarıda kalacaktık.Butch endişeli görünüyordu.Sanki eli ayağı birbirine dolanmıştı.En sonunda içeri girdi.Biz de onu saklanarak beklemeye başladım.İçimden Butch'kın acı dolu çığlığını duymamak için dua edip duruyorum.
BUTCH'TAN
İçeri girdim ve babamın olduğu yere doğru gittim.Birden neler söyliyeceğimi unuttuğumu fark ettim.Ayrıca kafamdan bir şey uydurmak konusunda iyi sayılmam.Umarım burdan beni parçalanmış halde çıkarmazlar.Him'in yanına geldim.Beni görünce:
-Merhaba oğlum nerede idin?
Ben:
-Baba inanamazsın.Biz bir şey fark etik sana söyleyeceğim ama lütfen bana kızma.
Him:
-Söyle bakalım.
Ben:
-Şey...Bana söylediklerini Brick ve Boomer'a söyledim v-
Him:
-NE!Ben sana söylemeyeceksin demedim mi?
Ben:
-Cümlemi bitirmeme izin verirsen hoşuna gidecek.
Him:
-Tamam bitir.
Ben:
-Ve bizde bir şey düşündük.Fikrimiz şöyle.Aslında bu benim fikrim.Şimdi bildiğin gibi Bc ve Bubbs Darkside'nin yanında.Diyorumda sen bize şu portalı açan taşı ver.Biz Bloss'ı kandırarak Darkside'nin yanına götürelim ve Darkside'a yardım ederek Powerpuff kızlarını yok edelim.
Him bana şaşırmış bir ifade ile baktı.Sonra:
-Haklısın benim canım oğlum.Aferin sana.(Him=merhametli baba modu açık)
Butch:
-Yani portal taşını verecek misin?
Him:
-Tabi ki vereceğim.Burada bekle sana getireceğim.
Butch:
-Tamam😕.
Him bir yerlere gitti ve bir şeyleri karıştırıp geri geldi.Elinde parlak yeşil bir taş vardı.Bana verdi ve:
-İşini halledince bunu bana geri getir.Tamam mı?
Butch:
-Tamam getiririm babacığım😄.(Butch=cici evlat modu aktif hale getirildi)
Hemen şatodan çıkıp diğerlerinin yanına gittim.Boomer beni görünce hemen yanıma gelip bana sarıldı ve:
-Ohh,yaşıyorsun.Senin için çok endişelendim😢.
Ben:
-Öleceğimi kim söyledi😑.
Brick:
-BomBom söyledi😂.
Bloss:
-Taşı aldın mı?
Ben:
-Şöyle bir durum var.Eğer ben oradan canlı bir şekilde çıktıysam,kesinlikle taşı almışım demektir.
Bloss:
-Babanız cidden saf.
Ben:
-Evet.Merak ettim acaba kafasını bir yere mi çarptı?
Brick:
-Hey!O hâlâ bizim babamız.
Bloss:
-Off.Hadi ama yine kavga etmeden gidelim burdan.
Boomer:
-Bencede.
Ben:
-Hadi şu lanet olası Darkside'ın yanına gidelim.
Brick:
-Ve onu parçalara ayırıp,sonra da kızları kurtarıp buraya geri dönelim.
Bloss:
-Haklısın👍.
Ben:
-Evet.Onu parçalara ayırıp,yakacağım😠.
Brick:
-😐
Bloss:
-😨
Boomer:
-😐
Ben:
-Ne oldu?Niye öyle bakıyorsunuz.
Bloss:
-Fazla abartmadın mı?
Brick:
-Ayrıca ben parçalama kelimesini mecaz anlamda söylemiştim.
Boomer:
-Ben Butch'kın mecaz anlamda söylediğini düşünmüyorum.
Butch:
-😞.
Bloss:
-Ugh😒.Yeşiller böyle.Bc'de bunun gibi.İkisi de cani ve korkutucular.
Brick:
-Haklısın.
Ben:
-Ama hakkediyor.Hatta benim dediklerim az gelir.Aslında onu parça-
Bom-Brick-Bloss:
-BUTCH!
Ben:
-İyi sustum.
Brick:
-Hadi gidelim.

BENCE BU BÖLÜM ÇOK BOŞ OLDU😧.NE YAPAYIM AKLIMA BİR ŞEY GELMİYOR.DİĞER BÖLÜMDE ÖNCE BUBBS'TAN BAŞLAYACAĞIM.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.HİKAYEYİ OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN.SİZİ SEVİYORUM😙.

RRB × PPG (DÜŞMANLIKTAN AŞKA GİDEN YOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin