İSİMDEN YOKSUN BÖLÜM😂

353 19 0
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR.BEN GELDİM.HOŞ GELDİM😂.NEYSE CİDDİ OLALIM😐.OLAMIYORUM😕.NEYSE(bu ikinci oldu😑) İYİ OKUMALAR.

HATIRLATMA
???:
-Profesör(yanlış yazdım herhalde😅) o...
BLOSSOM'DAN
???:
-O araba kazası geçirdi.Şimdi komada.
Ben:
-Ne!😢
???:
-Üzgünüm kapatmam lazım.
Telefonu kapattım ve kızlara döndüm.Telefondaki kadını duymuşlardı.Bubbs'ın gözlerinden yaşlar süzülüyordu.Birden bağırarak ağlamaya başladı.Hemen yanına gittim ve:
-Sakin ol Bubbs her şey düzelecek.Profesör yaşayacak ağlama.
Bunu diyordum fakat benim de gözlerimden yaşlar süzülüyordu.Fakat kardeşlerim için güçlü kalmalıydım.Sonra gözüme erkekler çarptı bir şeye tuhaf tuhaf bakıyorlardı.Onların baktığı tarafa dönünce bende şoka girdim.Buttercup'ın gözleri bile sulanmamıştı hatta tepki bile vermemişti.Sinirlenmeye başladım.Öz babamız komaya girmişti fakat Buttercup tepki bile varmemişti.
Ben:
-Buttercup!
Bc:
-Ne var?
Ben:
-Çok belli ne olduğu.Öz babamızın senin açıdan bir değeri yok mu?Komaya girmiş.
Bc:
-Seninle uğraşamam Bloss.
Bubbs ağladıkça ağlıyordu.Biz tartışmaya başlayınca daha yüksek sesle ağlamaya başladı.
Bc:
-BUBBS YETER!BAŞIMI ŞİŞİRTTİN😠!
Bloss:
-Kes sesini duygusuz,taş kalpli pislik!(fazla ağır olmadı mı?😐)
Bc:
-HEY!SEN BANA KÜFÜR EDEME-(sigh)Off boşverin sizinle uğraşamam.
Bunu dedikten sonra mutfağa gitti.Biz de Bubbs'ı sakinleştirmeye çalıyorduk.Buttercup'ın davranışı yüzünden hâlâ şoktaydık.Bubbs ağlamayı kesmişti ve sakin sakin oturuyordu ama gözleri kıpkırmızı olmuştu.
Bubbs:
-Bloss,Bc neden böyle davrandı?
Ben:
-Bilmiyorum.
O sırada Buttercup'ın mutfak kapısında olduğunu gördük.Bir gözü simsiyahtı diğer gözü ise normaldi fakat arasıra siyah olup yeniden normale dönüyordu.Gözlerinden yaşlar süzülüyordu.Demek ki bizim yanımızda ağlamak istememişti.Ama garip olan tarafı gülümsüyordu.Tehlikeli olduğunu bildiğim halde dayanamayıp ayağa kalktım ve ona doğru yürüdüm.Fakat Brick kolumdan tuttu ve:
-Sakın gitme,dedi.
Niye dediğini anlamadım.Bc'ye baktım ve neden olduğunu anladım.Keşke anlamasaydım.Buttercup elinde bir şey tutuyordu "Bıçak".Bunu görünce biraz geriledim ve:
-Buttercup i-yi misin?
Buttercup:
-Evet çok iyiyim(bunu kısık sesle ve korkutucu bir tonda söyledi).
Ben:
-Peki o elindeki bıçak ne?😨
Buttercup:
-Ne mi?Profesöre bunu yapanı bulacağım.Ve o gün o kişinin sonu olacak.Çünkü elimde gördüğünüz şeyle onu öldüreceğim.
Ben dahil herkes bu sözün üzerine donakalmıştık.Bubbs bile ağlamak yerine gözlerini kocaman açmış korku içerisinde Bc'ye bakıyordu.
Ben:
-A-aslında bu bir kazada olabilir.Adı üstünde araba kazası....Buttercup sen iyi misin?
Buttercup:
-(ağlama ile gülme arasında düşük tonda bir kahkaha)Ha-hayır.
Bunu dedikton sonra elindeki bıçağı yere fırlattı ardından dizleri üstüne çöküp ağlamaya başladı.Bunu görünce ben ve Bubbs korkarakta olsa onun yanına gidip,ona sarıldık.Biraz böyle durduk.Ardından ayağa kalktık.
Brick:
-Şeeey.Şimdi iyi misin Buttercup?Yoksa bizi bıçaklıyacak mısın?😕
Buttercup:
-Offf😧.Özür dilerim.Kendimi kaybettim.Ama birdaha olmayacak(tabii tabii😈).Söz veriyorum(ver sen daha ver😂).
Butch:
-Aslında yaptığı o kadar korkunç değildi.Benim hoşuma gitti.
Boomer:
-Ben Butch diye birini artık tanımıyorum.
Buttercup:
-Aslında Butch haklı(gıcıklık time).Ayrıca kavga etmeyi bırakmazsanız...(arkasını dönüp merdivenlere doğru gitti.Sonra kafasını onlara doğru çevirdi.Gözleri yemyeşil parlıyordu)sabah sizin canlı bedeninizi bulamayacaklar.
Brick:
-😓
Boomer:
-😨
Bubbs:
-😱
Bloss:
-😶
Butch:
-😈
Buttercup:
-(bir kahkaha)şaka yaptım şaka😂.Şu tiplere bak😂.
Brick:
-Hiç komik değildi.
Buttercup:
-Oww tuğla kafa korktu.
Brick:
-Doğayı yok edebilecek tek şey ateştir.Bunu unutma😈.
Buttercup:
-😶.
Bloss:
-Neyseeeeee😕.Ben yemek yapacağım.Sonra yemek yeriz ve yatarız.
Bubbs:
-Tamam.
YAZARDAN😈
Herkes dağıldı.Butter odasına gitti.Butch ve Brick uno oynadılar.Boomer ve Bubbs ise bahçeye çıktılar ve hayvanlarla ilgilendiler.Bloss pizza yaptı(canım çekti😟).Ardından herkes masaya oturdu ve yemek yemeye başladılar(ne kadar çabuk unuttular profesörü,yazıklar olsun😂.maalesef yazarınız fazla dram sevmiyor)Ardından herkes odasına gitti.Bubbs ve Boomer,Bubbs'ın odasında resim yaptılar.Butter ve Butch,Buttercup'ın odasında "MEZARLIKTA KABUS" adlı bir korku video oyunu oynadılar(ismi ben uydurdum,nasıl uydur muşum?).Brick ve Blossom ise solandalardı.Televizyonu açıp film izlediler.
BRİCK'TEN
Blossom ile film izliyorduk.Birden omzumda bir şey hissettim.Omzuma baktığımda Blossom'ın başını omzuma koyarak uyuduğunu gördüm(UwU😍).Çok tatlı uyuyordu.Bende filmi kapattım ve başımı koltuğa yaslayarak uyumaya çalıştım.
***
Gözlerimi açtığımda sabah olduğunu farkettim.Blossom'a baktım hâlâ omzumda uyuyordu.Onu uyandırmadan kalktım ve başını yastığa yaslayıp merdivenlere doğru gittim.Yukarı çıktım ve Bubbs'ın odasının kapısını yavaşça açtım.Boomer yerde yatıyordu.Bubbs ise yatağında yatıyordu.Yere baktığımda kağıtlar ve boyalar gördüm herhalde resim yaparken uyuya kalmışlardı.Ardından Buttercup'ın odasının kapısını yavaşça açtım.Butch bir sandelyede Buttercup diğer sandalyede yatıyordu.Elindeki oyun konsollarına göre geç saatlere kadar oyun oynamışlardı.Bu yeşilleri anlamakta zorluk çekiyorum.Ardından aşağa inip Blossom'ı uyandırmaya gittim.Ona baktım çok tatlı uyuyordu.Onu uyandırmaya kıyamadım.Yanına gittim ve başını kucağıma koydum.Saçları gül gibi kokuyordu ve çok yumuşaktı.Onu her zaman seviyordum ama Him yüzünden ona açılamıyordum.Birden hareketlendi ve doğruldu.Gözlerini ovuşturdu.Sonra beni gördü.
Bloss:
-Ummm gü-günaydın B-Brick😳.
Ben:
-Günaydın Pembe gül.😉
Bloss:
-Kes sesini😳.
Ben:
-Tamam tamam sustum😀.
Buttercup:
-Günaydın çocuklar("esneme").
Bloss:
-Günaydın Buttercup.Sen erkenci değildin.
Buttercup:
-Ne bileyim?Bugün erken kalktım.
Ben:
-Siz saat kaçta yattınız.
Buttercup:
-Bilmiyorum oyun oynarken uyuya kalmışız.Ama herhalde saat dört gibi.
Bloss:
-Tipik yeşiller işte.Neyse yaraların acıyor mu?
Buttercup:
-Hangi yaralarım😕?
Ben:
-😐
Bloss:
-Darkside'ın sana saldırırken yaptığı yaralar.
Buttercup:
-Ummmmm😕....
Ben:
-Hatırlamıyor musun?
Buttercup:
-Haaa.Acımayan bir şeyi nasıl hatırlayabilirim.
Bloss:
-OHA!ACIMIYOR MU?
Buttercup:
-Hayır ama biraz daha yüksek sesle konuşsaydın sani duyamadım.
Bubbs:
-Günaydın çocuklaaar😄.
Buttercup:
-Bubbs'ın neşesi benim moralimi yerine getirdi😌.
Boomer:
-Günaydın.
Buttercup,Bloss,Brick:
-İkinizede günaydın.
Butch:
-Hey bende burdayım.Günaydın.
Bc dışında herkes(kesinlikle üşenmedim😅):
-Günaydın.
Buttercup:
-Günaydın kaybeden.😈
Butch:
-Ağh.Ben kaybetmedim.Ne biçim bir günaydın bu?Sana da günaydın yeşil kafa.
Buttercup:
-Bu Buttercup tipi bir günaydın.Tabii senin gibiler için.
Bloss:
-Ne oluyor?
Butch:
-Dün oyunda kaybettim diye benimle dalga geçiyor.Gıcık.😡
Buttercup:
-AĞLAMAAAAA😈.
Butch:
-Dün ağlayan kim di?
Buttercup:[mutfaktan bıcak getirerek ve Butch'ka doğrultarak(zihin gücü olduğu için eşyaları yukarı kaldırabiliyor eliyle ya da beyniyle)]
-En son ne dedin sen?
Butch:
-Hi-hiç bir ş-şey😨.
Buttercup:
-Ben de öyle düşünmüştüm.Şimdi git şu bıçakları yerine koy.
Butch:
-Tamam.
(olayları izleyenlerin yüz tipi😐aklından geçirdikleri:tövbe tövbe allah bloss ve bubbs'a sabır versin sjsjsjsjsjsj😂)

Birden zil çaldı.Hemen gidip kapıyı açtım.Karşımda Bloss'ın Mitch dediği çocuk ve yanında başka biri gördüm.
Ben:
-Umm yanındaki çocuk kim?
Sarı saçlı çocuk:
-Merhaba ben Dexter.(dexteri sarı saçlı olarak düşünün.)
Mitch:
-Beni zaten biliyorsunuz.Bloss'tan ses çıkmayınca meraklandık ve buraya geldik
Buttercup:
-Brick iki saattir kapıda kiminle konuşuyorsun
Brick:
-Mitch ile.
Buttercup:
-Kim ile dedin?Mitch ile mi?
Bizim yanımıza geldi.Mitch'ki yanımda görünce biraz bekledi ama sonra gidip Mitch'ke sarıldı.
Buttercup:
-Seni özledim Portakal kafa.
Mitch:
-Ben de seni özledim.
Buttercup onu bıraktı.
Mitch:
-Neredeydin ve bu vücudundaki sargı bezleri ne?
Buttercup:
-Uzun hikaye.Gel sana anlatayım.Ayrıca merhaba Dexter.
Dexter:
-Merhaba Bc.
Buttercup,Mitch'ki salona doğru götürürken gözüme Butch çarptı.Mitch'ke ölümcül bakışlar atıyordu.Mitch'te aynı şekilde karşılık veriyordu.İkisi de Buttercup'ı seviyorlardı.Fakat Buttercup,Mitch ile memnundu.Onu sevmesede arkdaşıydı.Butch'tan ise nefret ediyordu.Birden merak ettim acaba Buttercup hiç birine aşık olmuş muydu.Onda öyle bir tip yoktu.Ama ne bileyim işte.
Dexter:
-Ummm şeeey içeri girebilir miyim?
Ben:
-Haa,özür dilerim girebilirsin.
Gözüme yine Butch çarptı.Mitch'ke doğru yürüyordü.Off bir günümüz doğru düzgün geçmeyecek mi?
Butch:
- ....

MERHABA ARKADAŞLAR.YENİ BÖLÜM BURADA BİTTİ.1138 KELİME BU BENİM İÇİN BÜYÜK BİR REKOOOOOR.YEHOOOOO.NEYSE HİKAYEMİ OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN.AYRICA BENİ TAKİP EDERSENİZ SEVİNİRİM.FNAF İLE İLGİLENİYORSANIZ "FNAF KARAKTERLERİNİ DERECELENDİRME" ADLI KİTABIMI OKUYABİLİRSİNİZ.YENİ BÖLÜM YAKINDA GELECEK.SİZİ SEVİYORUM😙.

RRB × PPG (DÜŞMANLIKTAN AŞKA GİDEN YOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin