DARKSİDE YAŞIYOR MU?

288 19 2
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR.NEYSE YAZACAK BİR ŞEY BULAMADIM😑.İYİ OKUMALAR.

HATIRLATMA
Buttercup:
-S-Sen ....
BUTTERCUP'TAN
Ben:
-S-Sen DARKSİDE'SIN!
Darkside:
-Evet....benim.😔
Ben:
-Uzak dur benden pislik.
Darkside:
-.....😓
Ben:
-Bir dakika sen ölmedin mi?😐
Darkside:
-Hayır ama-😟
Ben:
-O zaman şimdi öldüreyim seni.😠
Gözlerim yeşile dönmeye başlamıştı.Küçükken yaptığım gibi gözlerimden ultra derecede güç ışını çikartmaya çalışacaktım(ppgz izleyenler anladı).Fakat sanki biri korkuyormuş gibi hissettim ve Darkside'a baktığımda bana korku dolu gözlerle baktığını gördüm.Buna çok şaşırmıştım.
Darkside:
-Bırak açıklayayım.Lütfeeeeen😓.
Ben:
-İyi açıkla.
Darkside:
-Bak şimdi sen beni öldürmedin fakat benim gücümü zayıflattın.Bir bakıma da beni kurtardın.
Ben:
-Ne demek istiyorsun.
Darkside:
-Normalde benim adım Michael.Kısaca Mike'ta diyebilirsin.Seninle ve arkadaşların ile ve kardeşlerin ile savaşırken ben kötü bir şey tarafından kontrol ediliyordum.Benim kötü olunca aldığım isimde Darkside.Aslında ben buna niyetli değildim ama beni kontrol eden kişi abimi öldürmüştü.Ben çok sinirlenmiştim ama onun bana da bir şey yapacağından korktum.Bu yüzden boyun eymek zorunda kaldım.Sinirli olduğum içinde beni kolaylıkla kontrol etti.Sana ve diğerlerine yaptıklarım içinde özür dilerim.
Ben:
-Özrünü kabul ediyorum ama bu demek oluyor ki sende benim gibisin.
Darkside:
-Evet.Ben de sinirlenince kontrolümü kaybediyorum.
Ben:
-Hmmmm,anladım.....Peki biz şimdi neredeyiz.
Darkside:
-Ayy söylemeyi unuttum.Sen benim sadece gücümü zayıflatmadın.Ayrıca dediğim gibi kötü halimden kurtulmamı da sağladın.Fakat bunu benim zihnimde yaptığın için şuan ben senin zihnindeyim.(venom gibi,siz anladınız)Sen de bir rüyadasın.Bu sayede konuşabiliyoruz.
Ben:
-Ummm,yani şimdi sen benim zihnimdesin.
Darkside:
-Evet.
Ben:
-Bu ne anlama geliyor?
Darkside:
-Yani şu anlama geliyor sen uyandığında ben hâlâ senin zihninde olacağım.Seninle beyin gücü ile konuşabileceğim.Sen de benimle zihninden konuşabilirsin.Böylelikle hiç kimse seni duymaz ve senden şüphelenmez.İstersen sesli bir şekilde de konuşabilirsin.Fakat bu bütün dikkati üstüne çeker.Ben istediğim zaman senin zihninden çıkabilir ve insan bedenim ile etrafta dolanabilirim.Gözlerim insanlar gibi olur.Zaten ben de insanım da sana anlatmaya çalışıyorum.
Ben:
-Vay canına bu harika.......ama.....
Darkside:
-Sana iki seçenek vereceğim Buttercup.1.seçenek benim senin zihninde kalmama izin verirsin.2.seçenek ise senin zihninin içinde kalmama izin vermezsin ben de sonsuza dek giderim.
Ben:
-Birinci seçeneği seçmem ne işe yarayacak?
Darkside:
-Seninle arasıra konuşabilirim.Zor durumda kaldığında güçlerinin ultra seviyeye çıkmasına yardım ederim.Ayrıca sen istediğin zamanlarda seni kontrol ederim veya kendini kaybettiğin zamanlarda düzelmen için sana yardım ederim.
Ben:
-Peki ikinci seçeneği seçersem ne olur?
Darkside:
-Sonsuza dek yok olurum.
Ben:
-Yani.....ölürsün.
Darkside:
-E-Evet.
Ben:
-Ummmmm.....😓.
Darkside:
-Seni zorlamıyorum.İstediğini seç.Sadece çok ama çok özür dilerim.
Ben:
-Biliyor musun Darkside-
Mike:
-Darkside değil Mike veya Michael.(artık darkside'a Mike veya Michael diyeceğim.)
Ben:
-Tamam Mike.Cevabım birinci seçenek.
Mike:
-Ciddi misin sen?😀
Ben:
-Evet.Ne de olsa herkesin bir şansa ihtiyacı var.
Mike:
-Teşekkürler.Ha bu arada ben Darkside'a dönüşürsem bile iyi biri olacağım.Yani Darkside olarak savaşlarda sana yardım edebilirim.Tabii zihninin içinden.
Ben:
-Bu harika.Bunu diğerlerine söylemeli miyim?
Mike:
-Hayır,hazır olduklarını düşünmüyorum.Zor bir durumun içinde kalırsan söyle.
Ben:
-Tamam.Ummmm.....artık uyanabilir miyim?
Mike:
-Uyanabilirsin fakat bir şey daha var.
Ben:
-Söyle.
Mike:
-Gerçek düşmanınız ne bendim ne de Him.
Ben:
-Peki bizim gerçek düşmanımız kim?
Mike:
-Benim babam.Abimi o öldürdü.
Ben:
-Kendi çocuğunu mu öldürdü?😲
Mike:
-Evet.
Ben:
-Şeyyy......
Mike:
-Sana sadece şunu söyleyeceğim.En sonunda düşman dost birlik olacaksınız.Yoksa babamı yenmek imkansız.
Ben:
-Düşman dost birlik olacaksınız derken?
Mike:
-Zamanı gelince anlayacaksın.Ama bunları şimdi kimseye söyleme.
Ben:
-Tamam.
Mike:
-Ayrıca Buttercup sen bir terapiste(umarım doğru yazmışımdır) git.
Ben:
-Ne!?NİYE?
Mike:
-Buttercup sen resmen sinirlenince çıldırıyorsun.Bu böyle devam ederse benim bile kontrol edemiyeceğim bir duruma gelebilir.Seni durduramam ve sen de yanlışlıkla yakınlarına zarar verirsin.
Ben:
-....
Mike:
-Ben sadece fikrimi belirttim ama sen bilirsin.
Ben:
-Haklısın fakat bunları kardeşlerimden gizli yapmak lazım.Ve Bloss'ı kandırabilmek için dünyanın en kurnaz ve sinsi insanı olman gerek.
Mike:
-Öyle bir arkadaşın var.
Ben:
-Nerede?
Mike:
-Tam karşında duruyor.
Ben:
-SEN!?HA HA HA(bir kahkaha) ÇOK KOMİKTİ😂.
Mike:
-Hey ben ciddiyim.
Ben:
-Tamam tamam.San güveniyorum.Off sen müthiş bir arkadaş olursun.
Mike:
-Teşekkürler siyah kafa.Artık uyanabilirsin.Zaten istediğim zaman seninle konuşabilirim.
Ben:
-Tamam uyanacağım ama bir daha bana siyah kafa dersen seni Bloody Mary'nin insanlara yaptığı gibi doğrarım.
Mike:
-Tamam tamam sakin ol.Bye.
Ben:
-Uyanıkken görüşürüz.
Birden uyandım sabah olmuştu ve bugün okul vardı.Saate baktım saat daha altı buçuktu.Artik Darks-yani Mike ile arkadaştım ve iç sesim gibi bir şeyin olması beni mutlu etti.Aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladım.Bloss ve Bubbs buna çok şaşıracaklardı.
(o sırada rrb)
BUTCH'TAN
PPG'nin evinden çıktıktan sonra eve gitmeye korktuk ve biz de dışarıda yattık.Saat altı buçuktu ve ben dün Buttercup'a söylediklerim yüzünden hâlâ kendime sövüyordum.Brick bana pis pis bakıyordu.Boomer ise bana sırtını dönmüştü.Birazdan okula gideceğimiz için eve gitmemiz gerekiyordu.Eve geldik ve içeri girdik.Him bizi kapıda karşıladı(birde majesteleri falan diyormuş sjsjsjsjsj😂).
Him:
-Salona gelin.Sizinle konuşacaklarım var.
Brick:
-Tamam.
Hemen salona gittik.Birkaç dakika sonra Him geldi.
Him:
-Dün neredeydiniz?
Brick:
-Sen Butch'kı yaralayınca ppg'nin evine gittik.Fakat Butch sağolsun oradan bizi kovdular.Biz de buraya gelmeye korktuk ve dışarıda yattık.
Him:
-Anlıyorum.Şimdi beni iyi dinleyin.Size tek bir şey söyleyeceğim.Ya tekrar kötü tarafa geçip,PPG'ye kötü davranırsınız ve mutlu yaşarsınız ya da siz de onlarda ölür.
Brick:
-...
Ben:
-...
Boomer:
-...
Him:
-Cevap yok mu?
Ben:
-Şeyyy......😓
Him:
-Yarın okula gideceksiniz ve bilin ki sizi izliyor olacağım.....ŞİMDİ YIKILIN KARŞIMDAN!!!!
Hemen odamıza gittik.Biz şimdi ne yapacaktık?Onlara kötü davranmak istemiyordum.Fakat zaten onlarla aram pek iyi değil.Ama ya Boomer ve Brick'e ne olacak?Off ne kadar salağım.Onlara öyle bir şey söylemeseydim böyle şeyler asla olmacaktı.Her şey benim suçum.Ben bunları düşünürken BomBom ve tuğla okul için hazırlık yapıyorlardı.Ben de hazırlıklara yardım ettim.
BLOSSOM'DAN
Uyandığımda mutfaktan nefis bir pankek kokusu geliyordu.Hemen kalktım ve üzerimi değiştirdim.Ardından aşağıya indim.Mutfağa gittiğimde Buttercup'ın kahvaltı hazırladığını gördüm.
Buttercup:
-Günaydın Bloss.
Ben:
-Günaydın Bc.Sen ne zamandır erkencisin?
Bc:
-Ne bileyim?Kalktım işte.Saat kaç?
Ben:
-Sekiz.
Bc:
-Sekiz mi?!Yuh ben bir buçuk saattir kahvaltı mı hazırlıyorum?
Ben:
-Altı buçukta basladıysan evet.
Bc:
-E o kadar şey hazırladım.
Ben:
-Afferin sana.
Bubbs:
-GÜNAYDIN KIZLAAAAR😃.
Ben:
-Günaydın Bubbs.
Bc:
-Sana da günaydın Bubbs.
Birlikte masya oturduk ve yemek yemeye başladık.Buttercup müthiş yapmıştı.Buna benim kadar Bubbs'ta şaşırmıştı.Buttercup bizim yüz ifademizi görünce kahkahalara boğuldu.Kahvaltımızı yaptıktan sonra okul kıyafetlerimizi giyindik.Kardeşlerim için uydurduğum yalanı bir şekilde bozmuştum ve onları da okula kaydetmiştim.Kıyafetlerimizi giyindikten sonra çantalarımızı hazırladık ve okula doğru yola çıktık.Okula giderken yolda Mitch ve Dexter'le karşılaştık.Okula vardık ve kapıdan içeri girdik.Şimdi okul bahçesindeydik ve birazdan içeri geçecektik.Yeni okul ve yeni maceralar bizi bekliyordu...

ARKADAŞLAR BURADA BİTİRECEĞİM.ÇÜNKÜ ÇOK YORGUNUM.ELİM KIRILDI ZATEN YAZMAKTAN.NEYSE....😕.....SİZE KARŞI DÜRÜST OLACAĞIM😐....UZUN SÜREDİR BÖLÜM GELMEMESİNİN SEBEBİ BU ARALAR DELİ GİBİ CREEPYPASTA KARAKTERLERİ İLE İLGİLENMEM.BİR ÇOĞUNUZ CREEPYPASTA'LARI BİLİYORDUR.NEYSE HİKAYEYİ OYLAMAYI UNUTMAYIN.AYRICA YORUM YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.SON OLARAKTA BENİ TAKIP EDEN YENİ KİŞİLERE ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.HEPİNİZİ SEVİYORUM CANIM OKURLARIM😙.YENİ BÖLÜM ÇOK YAKINDA....😄

RRB × PPG (DÜŞMANLIKTAN AŞKA GİDEN YOL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin