Bab 22

29 6 0
                                    

"Awak...saya nak gi tandas jap"ujar Risya.

"Hmm cepatlah"balas Adam.

Risya membetulkan sedikit tudung nya di cermin dalam tandas kemudian keluar dari tandas.

Keluar saja dari tandas..tiba-tiba Risya di tolak dari tepi sehingga badannya tersandar ke dinding.

"Risya"namanya dipanggil oleh seseorang.

"Rafi?!"jerit Risya apabila melihat seorang jejaka yang bernama Asrafi a.k.a ex Risya...TAPI TU DAH LAMA!

"Shhh!"arah Asrafi.

"Apa kau buat disini?!"jerit Risya.

"Well...rindu kau"balas Asrafi.

Erhhh miang siak..dah lah playboy..tinggal kan Risya gitu je dulu.

"Macam mana kau tau aku kat sini?!"tanya Risya lagi tidak pedulikan kata rindu dari Asrafi.

"Kau kat mana-mana pun aku boleh jumpa jugak...tak payah lah nak lari..aku rindu kau...kalau kita macam dulu lagi kan best...takde nak halang ki..."pantas kata-kata Asrafi dipotong.

"Aku dah kahwin"ujar Risya menunduk.

"I don't care"balas Asrafi.

Wah berspeaking pulak dia hah!

"Asrafi please...aku dah kahwin..endak payah lah bha kacau hidup aku lagi...hal kita dah lama..past is past"jawab Risya.

Sebenarnya dia dah gelabah dah ni...tak ke gila Risya dengan Asrafi je kat situ...tak pasal-pasal timbul fitnah nanti.

"Please Risya...come with me"rayu Asrafi.

"Can you understand me?I have husband!HUSBAND!I have my new life!"bentak Risya sengaja menekankan perkataan husband tu.

Dia ingin menyakitkan hati Asrafi kerana pernah meninggalkan dia dulu...tapi..rasa sayang di hati masih tidak pupus...hmmm.

"Sanalah!"ujar Risya seraya menolak badan Asrafi yang menghalang nya.

Asrafi tak mengalah lalu menarik tangan Risya membuatkan langkah Risya berhenti.

"I never let you go"ujar Asrafi.

"Lepas lah!kau jangan macam-macam boleh tak?!"marah Risya meronta-ronta ingin melepaskan tangannya.

"Come with me..and I will treat you like a queen"pujuk Asrafi.

Puii pi mamposlah kau!

"Never Rafi!ihh lepaslah!kau ni kenapa?!"bentak Risya.

Namun cengkaman pada pergelangan Risya makin kuat dan Asrafi ingin menarik tangan Risya pergi ke tempat lain.

"TOLONG!!Rafi!lepaslah!ihhh!kau kena...."

Buk!

Terlepas pegangan di tangan Risya akibat tumbukan seseorang.

"Don't you dare touch her!She is MINE!"ujar Adam tegas.

Aku pantas memeluk Risya yang menangis.

"Kau bodoh ke apa Rafi?kalau ye pun takyah lah sampai macam ni"sampuk ku.

Asrafi menjeling tajam ke arah ku.

"Kurang ajar pulak kau ni...kau sentuh kawan ku...mati kau setan!"sampuk Nina.

"Jangan sibuk lah!"bentak Asrafi.

"Kepala hotak kau takyah sibuk!kau sentuh dia...aku kerat 14 badan kau bagi makan buaya...sama je..mati hidup perangai macam setan!Risya ni dah kahwin lah sial!Dah ada suami...dah jadi bini orang!kau tak malu ke nak rosak kan hubungan orang?!Dasar anak setan penghancur hubungan!"bebelku separuh memaki.

CINTA^BEZA^LOGHAT~Where stories live. Discover now