Alexandra'nın Ağzından;
Sabah uyandığımda odada sadece Britt,ben ve Allison vardık.Allison üstünü giyinmiş rutin makyajını yapıyordu ve Britt ise uyuyordu.
-Günaydın
-Günaydın bebeğim
-Steph nerede?
-Calum ile birlikte yürüyüşe çıktılar
-Oh,birileri-
-Hey,neyin dedikodusunu yapıyorsunuz kızlar?diye beni böldü Britt.
-Steph ve Calum'un dedi çekinmeden Ally.
-Ah onlara ne oldu ki?
-Birlikte yürüyüşe çıktılar dediği sırada kapı çaldı.Ben de Steph'in geldiğini umarak cupcake'li pijamalarımla kapıya gittim.Ah siktiğimin!Böyle şeyler niye hep benim başıma geliyor?
-Cupcake'li pijamaların çok güzelmiş diye dalga geçti Michael.
-Aldırma ona penguen çok tatlı gözüküyor dedi Luke.Ardından bir kolunu omzuma atıp beni yanına çekti ve burnumu sıktı.İçeri girmesiyle Briana'nı penguenli pijamasını gördü ve kocaman bir kahkaha patlattı.Bana dönerek,
-Özür dilerim ufaklık ama penguen lafımı geri alıyorum.Burada asıl penguen var,dedi.Hey ben penguen olmayı seviyordum.Karnına dirseğimi geçirdim.
-Acımadı orada kaslar var dedi.Rrrrrr!!Eggo yığını!?!Ashton,
-Bizden Calum yok ve anladığım kadarıyla sizden de Steph yok dedi.
-Yürüyüşe çıkmışlar diye yanıtladım Ash'i.Michael gülerek ve bizim duymayacağımızı umarak Luke'a fısıldadı,
-Dostum,Calum kızı şimdiden kaçtı galiba
-Öhöm öhöm! diyerek öksürdü Britt.O sırada kapı sesi geldi.Kızıl saçlar görünce Steph'in geldiğini anladım ve gidip ona sarıldım.Hayır kesinlikle arkadan Calum'un geldiğini düşündüğümden değil!Ah yanılmışım Calum gelmemiş!
''Hey,işte kendi ağzınla söyledin''Ah pekala sevdiğim insanı kıskanıyorum iç ses.Huyum bu!
-Calum nerede?diye sordu Ally.Steph önce çocukları selamladı ve ardından da Ally'e cevap verdi.
-O üstünü değiştirip gelecek.
Tam o sırada kapı tıklatıldı.Oturduğu yerden kalkıp kapıyı açmaya giden kişi Steph oldu.Calum içeri girdiğinde yüzü solmuştu.Herkes soran bakışlarla Calum'a bakıyordu.Calum endişeli bir şekilde
-Twitter ve sosyal medyayı gördünüz mü?diye sordu.Herkes aynı anda
-Hayır diye cevap verdi.Calum ise iç çekip anlatmaya başladı.
-Dün biz bardan çıkarken gazeteciler fotoğraflarımızı almış.
-Ve dur tahmin edeyim.Biz sarhoş olduğumuz için sarmaş dolaştık.Şu anda bize nefret mesajları size ise neler olduğunu soran tweet'ler geliyor dedim.
-Tam olarak bu,diye ekledi Cal ve bir anda herkes cebinden telefonunu çıkardı.Hey lanet olsun,telefonum nerede?!
-Hey telefonum nerede?Siktiğimin telefonu nereye kaybolur? dedim ve odayı aramaya başladım.
-Hey sersem!Elinde ya!diyerek elimi işaret etti Allison.Gerçekten telefonum elimdeydi ve ben dalgın dalgın etrafa bakıyordum.
-Ah,tabii dedim ve telefonumun kilidini açıp Twitter'daki binlerce bildirimle karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something Big
Fanfiction"Ne?!" "Tanrım siz ciddi misiniz?" "5Sos konseri biletleri bunlar?" "Ah, kızlar i-na-na-mı-yo-rum!" --- Konser alanı iğne atsan yere düşmeyecek kadar kalabalıktı. Dört kız sıkıca ellerimizi tutmuş giriş kapısının açılmasını bekliyorduk. Sadece biz...