ALEXANDRA'NIN AĞZINDAN
Odaya çıktığımızda yatağın üstünde bağırarak ''Good Girls''ü söylüyorduk.Michael Clifford beni öpmüştü!!!
-Hey kızlar sizce ben ve Mike çıkıyor muyuz?diye sordum
-Sanırım evet dedi Britt.
-Hayır!Hala resmi olarak çıkma teklifi etmediği için çıkmıyoruz!diye bağırdım.Hoparlörün sesini biraz kısıp
-Hadi alternatiflerinizi çıkarın dedim ve Voodoo Doll açtım.Kendi alternatiflerimi çıkardım.
1.Alternatifim,Beyaz derin göğüs dekolteli bir elbiseydi.2.Alternatifim ise neon yeşili skater etek,siyah dantel işlemeli bir büstiyerdi.
Britt direkt beyaz kısa hafif kabarık bir elbise ve siyah topuklularını giymişti.
Boynuna bizim için Steph'in aldığı parçalara ayrılan kalp kolyeyi takmıştı.
Allison'ın ise birinci alternatifi siyah deri etek üstüne beyaz bir tişört,ikinci alternatifi ise altın rengi payetli bir şort üstüne siyah büstiyer ayakkabı olarak da önü altın kaplama süet stiletto giymeyi düşünüyordu.
-Bence Ally altın payetli olan şortunu sen de siyah eteğini giymelisin Alex.Ve ben de siyah eteğimle kırmızı büstiyerimi giymeliyim dedi Steph.
Herkes giyinip hazırlandıktan sonra ortak kararla takı olarak Steph'in aldığı kolyelerimizi taktık.Ben saçıma doğal bir dalga yaptım ve kırmızı ruj,siyah göz kalemi,eyeliner sürdüm.Hepimiz hazırdık.Çocuklardan hala ses çıkmadığı için Allison
-She's a good girl.She's daddy's favourite diye başladı.Devamını ise bağırarak söyledik.Uhmm umarım yan odalarda kalanlar sesimizi beğenir.Birkaç dakika sonra hepimiz kendimizden geçmiş bağırarak şarkı söylüyorduk.
MICHAEL'IN AĞZINDAN
Biliyordum düzgün bir çıkma teklifi etmeden Alex bana asla yüz vermeyecekti ama....Düşüncelerimi bölen Ashton oldu,
-Dostum kızlara bakmaya gidiyoruz gelecek misin?diye sordu.Ayağa Kalktım ve yürümeye başladık.Kızların odasına yaklaştıkça aralık olan kapılarından bağırış sesleri geliyordu.Çocuklarla birbirimize bakıp kapıdan kafamızı uzattık.Ah ne?Good Girls?Kızlar?Biz?Pekala pekala açıklıyorum.Kızlar yataklarının üstünde eteklerine bakmadan zıplayarak saç fırçaları ellerinde şarkımızı söylüyorlardı.Ah bir dakika.Pardon?Alex'in altında siyah dantelli külot mu gördüm?Ve bunu çocuklar da mı gördü?Hey o benim kızım.Sen bi benim ol Alex seninle odamıza kapanıp sabahtan akşama kadar s-tamam tamam.
-Içeri girelim mi? Diye fısıldadım.
-Ama içeri girerken şarkıya eşlik edelim dedi Ash ve kapıyı açtı.Şarkıya eşlik ederek içeri girdiğimizde kızların yüzlerindeki ifade görülmeye değerdi.Telaşla üstlerindekileri düzelttiler ve tarakları alıp saçlarını tarıyormuş gibi yaptılar.Ama bunu öyle bir hızla yaptılar ki....Normal hale dönemeçten bir tek Ally vardı zaten o da bize
-Siz ne kadardır bizi izliyorsunuz?diye sordu.Luke ona
-Yaklaşık iki üç dakikadır falan dedi.
-Peki ne kadarını gördünüz?diye yeni bir soru yöneltti Allison ama bu soru sorarken titremesini engelleyememişti.
-Hepsini ah bir de Alex'in siyah dantellilerini dedim kendimi tutamayıp.O kelimeleri söylememle Alex'in oturduğu yerden ışık hızıyla Kalkıp Yanıma gelmesi bir oldu.
ALEXANDRA'NIN AĞZINDAN
O kelimeyi söylememeliydin Clifford!Sözleri üzerine onun üstüne atlayıp yumruklamaya başladım.Birkaç yumruğundan sonra bileklerimi tutup kafasını kaldırarak dudağıma yapıştı.Buna alışkınım.
''Evet evde yaptığın denemelerle yeterince alışkınsın"KES SESİNİ!!!
Bu sefer diğerleri saçmalamaya başlamadan biz ayrıldık.Ayağa kalktığımızda
-O dantellilerini bir gece de bana giy dedi.Karnına dirseğimi geçirdim o ise inledi.
-Hadi hazırsanız çıkalım dedi Cal.Onların karavan tarzı arabasıyla yola çıktık.İndiğimizde geldiğimiz yerin çok lüks olduğunu gördüm.Anlaşılan çocuklar kısa zamanda iyi iş çıkarmışlardı.
xxxxxxxxxxxxx
Yemeklerimizi söylemiştik ve Luke çok heyecanlı gözüküyordu.Bir süre sonra Ashton
-Hey müzik neden başlamıyor?diye yemeklerimizi getiren garsona sordu.Garson
-Küçük bir aksaklık çıktı hemen telafi edeceğiz efendim dedi.
Yemeklerimizi bitirmiş masada koyu bir sohbete dalmışken yapılan konuşma ile dikkatimizi sahneye yönelttik.
-Sevgili müşterilerimiz,ufak bir aksaklık dolayısıyla canlı müzik grubumuz restaurantımıza teşrif edemedi.Fakat yine de soruyoruz,aramızda sesi güzel olan bir bayan varmış.Acaba o şarkı söylemek ister mi? Dedi sahneye çıkan hafif kel ama kaslı bir adam.
Bizim masada çocukların hepsinin gözü Briana'ya döndü.Kızlar ve bense neler olduğunu anlamaya çalışıyorduk.
"Seni sersem!Bu Planın bir parçası"Ah tabi ya!Bunu niye düşünemedim ben?Gerçi düşündüm..yani teknik olarak tamam sustum!Çocuklar Britt'in ikna etmeye çalışıyorlardı.
-Britt hadi ne olur?
-BRITT!
-O bayan burada!
-Sadece bir şarkı!
-Ah sizinle bu konuyu daha sonra konuşacağız tamam! Dedi ve sahneye çıktı Britt sonunda.
-Bu güzel bayan için önce bir alkış!
-(Alkış sesleri)Adınız nedir?
-Briana
-Ah,Briana!Hangi şarkıyı söylemek istersiniz?
-Sanırım,Christina Perri-A Thousands Years söyleyeceğim.
-Pekala o zaman sizi şarkınızla başbaşa bırakıyorum.
Britt'in güven dolu gülümsememi yoklayıp masaya döndüğümde Luke'un masada olmadığını gördüm.
-Hey Luke nerede?
-Birazdan görürsün diyip göz kırptı Mike.Ah sanırım eridim?!?!?!
BRIANA'NIN AĞZINDAN
Tanrı'm ne diye şarkı söylemeye çıkmıştım ki?Kesin şu an insanlar sesimden dolayı benden iğreniyorlar.Şarkının sonuna geldiğimde insanlar arkama bakıp ıslık çalarak alkışlıyorlardı.Tanrı Aşkın'a arkamda ne var ki?Arkamı döndüğümde şoka uğradım!Hafif çıkmaya başlamış sakalları,özenerek yapılmış sarı saçları ile her zamankinden daha yakışıklı gözüken ve elinde kırmızı bir gül tutan Luke Hemmings?Arkasındaki ekranda ise "Seni Seviyorum"yazıyordu.Arkamı dönüp Allison'a baktım ve ağzımı oynatarak "Bu gerçek mi?"diye sordum.O ise kafasını salladı.Luke yavaş adımlarla bana yaklaştı ve gülü bana verdi.Boşta kalan elimi tutarak kalbine doğru ilerletti ve göğsünün üzerine sabitledi.Restaurantta inanılmaz bi sessizlik vardı.
-Bu kalp seni ilk gördüğüm andan beri senin için atıyor.Sen hayatıma girmeden,o konserde karşılaşmadan önce klasik bir müzik grubu üyesi gibi yaşıyordum.Ama sen karşıma çıkınca kalbimi sarstın ve seni her zaman yanımda istememe sebep oldun.Uyuyamadım,Şarkıları senin için yazmaya başladım,yemek yiyemedim sadece seni düşündüm.Ve şimdi sana söylüyorum seni seviyorum!
Ağladığımı fark ettiğimde o sözlerini bitirmişti.Ona bir cevap vermem gerekiyordu ve ben bu cevabı çok iyi biliyordum.Hemen ona sarıldım ve kulağına
-Seni seviyorum diye fısıldadım.O ise benden ayrılıp dudağımı öpmeye başladı.Karşılık verip vermemek konusunda kararsızken o dudaklarımı diliyle araladı ve altı dudağımı dişlerinin arasına alıp emmeye başladı.Piercing'inin metal tadının hissetmeye başladım.Ayrıldığımızda o bana bakıyordu ben ise onun mavi denizinde kaybolmuştum ve yolumu arıyordum.Bir süre bakıştıktan sonra alkışların arasında elini bekime koyup beni masaya ilerletti.
ALEXANDRA'NIN AĞZINDAN
Britt şarkısını bitirdiğinde arkadaki ekranda bir yazı belirdi.Yazıda "Seni Seviyorum" yazıyordu.Bir anda herkes alkışlamaya başladı ve hey! Luke hangi ara sahneye çıktı?
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Luke'un söyledikleri karşısında ben gidip onu öpmek istemiştim.Mike'a dönüp
-Şuna bak ne kadar romantik.Tanrı seni yaratırken Luke'tan artan hamuru mu kullandı?dedim
-Benim de sıram gelecek Bayan "BenMükemmelimVeHiçbirşeyiBeğenmiyorum" Harringston dedi.
O sırada Luke ve Britt masaya geliyorlardı.Britt
-Hey sen ağladın mı? Diye sorunca ağlamış olduğumu fark ettim.Tanrıya şükür ki makyaj malzemelerim akmayan türdendi.
-Ah fark etmemişim dedim.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Yemeğimizi bitirip kalktığımızda çok fazla bilinmeyen ve tenha bir yerde olan Blue Bar'a gitmeye karar verdik.Barın kokusuna ve ortamına alıştığımızda Ashton,
-Hey fondip yarışı?diye soru yöneltti.Herkes onayladığında barmenden 8 tekila istedi.Ah Tanrı'm tekilaya dayanamıyorum ve hemen sarhoş oluyorum,lütfen bana sahip çık!
1.bardak...............5.bardak..................8.bardak derken bizim kızlarla kafamız uçmuştu.
MICHAEL'IN AĞZINDAN
Biz kızlara çaktırmadan 5.bardaktan sonra bırakmıştık ama onlar 10.bardağa gelmişlerdi.Şu an kendi aldıkları kararla biz "KUCAK DANSI" yapmak için hazırlanıyorlardı.Evet "KUCAK DANSI"!!Alex'i altıma almamak için kendimi çok zor tutuyordum.Çocukları teker teker süzdüğümde Luke ve Britt dansı bırakmış işi pişiriyorlardı.Alex elimden tutup beni ayağa kaldırdı ve önüme geçip ellerimi beline yerleştirdi.Ah ne?!?!Tanrı'm!Kalçalarını oynatarak bana sürtünüyordu.Ah şimdi küçük Mike canlanmaya başladı!Bu kadar güzel dans ettiğini bilmiyordum.Allison ve Ashton'a baktığımda Ally twerk yapıyordu.Bunu aklımın bir köşesine not ediyorum:Bir daha kızlarla fondip yarışına girme!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kızları zor da olsa bardan çıkmaya ikna etmiştik ama onlar fondip yarışını kazandıklarını iddia ediyorlardı.Ve girdiğimiz bahis sonucu kendi istedikleri bir şeyi yaptıracaklardı.Alex benden otelde ikimize ayrı oda tutmamı istemişti.Britt Luke'un önüne gelen ilk 5 kişiye sözde evlenme teklifi etmesini istemişti.Bardan çıktığımızda Luke'un önüne ilk olarak yaklaşık 50 yaşlarında bir teyze çıktı.Ona evlenme teklifi ettiğinde teyze ona çantasıyla vurdu,bizse kahkahalara boğulduk.İkinci çıkan kişi wow!!!20yaşlarında sürtük gibi giyinmiş ve tahminen yattığı adamdan parasını yeni almış bir kız çıktı.Alex kucağımda kendi kendine konuşup gülüyordu.bu halinin ne kadar tatlı olduğunu anlatmak çok zor!Britt Luke tam kıza doğru ilerlerken öne atılıp
-Dur!Vazgeçtim boşver! Dedi.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Alex aynı odada kalma konuşunda ısrar edip bağırınca ayrı oda tutmak zorunda kaldık.Yanlış anlaşılma olmasın!Bu onunla aynı odada kalmak istemediğim anlamına gelmiyor!Altında da siyah dantellilerini varken tam isabet!
ALEXANDRA'NIN AĞZINDAN
Gözlerimi açtığımda buz gibi suyun altında iç çamaşırlarımla duruyordum.Kim beni bu kadar soğuk suya sokmaya cesaret eder?Başımı kaldırdığımda Mike'ı gördüm.O benim ayılıp şaşkın bakışlar attığımı fark edince
-Dua et senin istediğin şeyi yapmadım ve evet sarhoştum dedi.
-Ne?En son sarhoş olduğumda hiç iyi şeyler olmamıştı ayrıca şu an niye başka bir odadayız?
-Sen istedin,hadi gel çıkalım artık dedi
-Pekala.O sırada gök gürledi.Gök gürültüsünden korkan ben Mike'ın koluna sarıldım ve titredim.
-Birileri korkuyor galiba dedi ve ekledi
-Sana kıyafet almayı unutmuşuz benim tişörtümü giy
-Pekala
Üzerimi giyinip yatağa uzandım ve bir şimşek daha çaktı.
-Mike ıhmmmm şey ben........korkuyorum da-
-Yanına gelmemi ister misin?
-Lütfen
-Pekala pizza
Yanıma geldi ve beni kollarının arasına aldı.Saçlarımı koklayıp öptükten sonra kulağıma
-Seni seviyorum ve yakın zamanda sana bir sürprizim olacak dedi.Mayışmış, onun kokusuyla tekrar sarhoş olan bedenim ve bulanıklaşmaya başlayan zihnim arasına hatırladığım son şey
-Uyu pofuduk.Uyu ve sürprizimi görene kadar bekle sözleriydi.Ve ben ilk defa bu kadar huzurlu ve rahat bir şekilde onun kolları arasında uykuya daldım.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hehey!!!Ben geri geldim!Selin!Uzun zamandır bölümü yükleyememiştim çünkü okulla ilgili birkaç problem yaşadık İlayda ve Sena'yla birlikte.Disipline gideceğiz galiba bikauz wi ar ben görls!!Neyse umarım bölümü beğenirsiniz TEOG sebebiyle bölümlerin arası açıldı ama çalışmamız lazım bye xx(Multi kızların kıyafetleri)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something Big
Fanfiction"Ne?!" "Tanrım siz ciddi misiniz?" "5Sos konseri biletleri bunlar?" "Ah, kızlar i-na-na-mı-yo-rum!" --- Konser alanı iğne atsan yere düşmeyecek kadar kalabalıktı. Dört kız sıkıca ellerimizi tutmuş giriş kapısının açılmasını bekliyorduk. Sadece biz...