ALLISON'UN AĞZINDAN
Sabah uyandığımda sahildeydim.Yani sahildeydik.Kumların üstünde Ashton'a sıkıca sarılmış yatıyorduk.Ta ki bir çocuk gelip üstümüze kovayla su boşaltıp
-Bunlar burada sevişiyoooooo!! diye bağırana kadar.Küçük piç!
Aniden bağırarak ayağa kalktık.İkimizin de başı fena haldeydi.Hemen ona neler olduğunu sordum.Ash gülerek:
-Bi' düşünelim hm...
-Söylesene sersem!
-Pekala pekala.İlk olarak nerden başlayayım?
-ne yani o kadar kötü müydü?
-olayları oluş sırasına göre sıralarsak bardan başlamalıyım,dedi ve göz kırptı.
''durumlar bu kadar kötü olmasaydı senin üstüne atlayabilirdim bay irwin''
-Geçen gece öyle yaptın zaten.Hatta fazlası da olmuş olabilir.
-Sen y-yani...Dur bi' dakika,ne?ben sesli mi düşündüm?i̇çimdeki sürtüğü düzerek öldürür müsün lütfe?
-i̇çindeki sürtüğünbedeni sen olduğun için teknik olarak seni düzmem lazım dedi ve o meşhur kahkahasını patlattı.ah ben mi?şu an erimekle meşgulüm lütfen daha sonra arayın!
-neyse sen olanları anlat.
-i̇lkolarak hepimiz sathoş olduk.sonra siz deli gibi dans etmeye başladınız.burayı anlatırken detaya inmiyorum.çünkü detaya inersem utançtan yerin dibine girme ihtimalin var.
-o kadar mı?
-şimdi yaklaşık 5 çeşit dans etme şekli yaptınız.kucak dansı,twerk,sürtünme ve birkaç tane daha.en son striptiz direği arıyordun tanrı'ya şükür barda striptiz direği yoktu ama beni bile direk olarak kullanmaya çalıştın.ah tanrı'm orada....zaten sonra da kazandığınızı iddaa ettiğiniz için dışarı çıktık.
-siktir!peki buraya nasıl geldik?
-gece bardan çıktıktan sonra diğerlerinden ayrıldık.sen çok sarhoş olduğun için seni soğuk suyla yıkamam gerekti ve...
-beni deniza attın? dedim hafif kızgın bir sesle.
-evet.sonra yağmur yağmaya başladı.gök gürlediği için biraz korkmuştın ben de sana sarıldım ve uyuduk.dedi.
-otele dönecek miyiz?
-hadi gidelim öyleyse dedi ve yürümeye başladı.
bir anda elimi tutup beni kendine döndürdü ve
-hey!sana bir şey sormam lazım
-e-e-vet?
-bak ben bi' kızı seviyorum ve ona açılmam lazım.sence ne yapmalıyım?
-bence direkt git ona söyle.''tanrı'm başkasını mı seviyor bütün bu fantezilerim boşa mıydı?!''
-öyleyse yeter artık dayanamıyorum.galiba sana çok fena aşık oldum.
-b-b-b-ben
-eğer bana karşı bir şey hisset-
-saçmalama!bi' 5sosfam olarak bu tarz hayaller benim yaşama tutunmamı sağlıyor!
-öyleyse benimle-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something Big
Fanfiction"Ne?!" "Tanrım siz ciddi misiniz?" "5Sos konseri biletleri bunlar?" "Ah, kızlar i-na-na-mı-yo-rum!" --- Konser alanı iğne atsan yere düşmeyecek kadar kalabalıktı. Dört kız sıkıca ellerimizi tutmuş giriş kapısının açılmasını bekliyorduk. Sadece biz...