Without You #2

104 23 62
                                    

-Kısa bir flashback-

"Can you  stay with me like that?
Singing under the curtain"

Kısa bir ıslığın ardından küçük sahneden indiğimde solist arkadaşım Suho ile yumruklarımızı tokuşturduk.

"Yakında bana taş çıkartan en iyi adam olacaksın diye korkuyorum."

"Ah, abi saçmalama.."

Tatlı bir gülümseme ile omzuna hafifçe vururken etrafa baktım. O sırada içeri giren bedenlere bakarken kalbim teklemişti bir anlık.

"Ryujin, Baekhyun sizinle değil mi?"

"Aaa- Hayır Chanyeol abi, o Toben'i gezmeye çıkartmıştır. Gelir birazdan ne oldu ki?"

Omuzlarımı yavaşça düşürüp derin bir nefes alarak gitarın askısını boynumdan indirdim.

"Bilmem, bu saate kalmazdı."

Ryujin tek kaşını kaldırarak bana baktı dik dik. Alışkındım o ifadeye.

"Sence de... Biraz fazla-"

"Evet, evet Ryujin, size göre fazla pimpirikliyim. Ama bu onu kısıtladığımı falan göstermez. Sadece... Anlayacağınız bir durum değil."

Başımı iki yana sallarken Suho yavaşça araya girip bana ve Ryujin'e sonra da arkadaşlarına baktı.

"Oturun hadi."

"Ayh, bunu söylemenizi bekliyorduk gibi.."

Gözlerimi devirirken koltuklardan birine oturdum. Saat akşam dokuza geliyordu.  Raiden benim durgun tavrımı görünce etrafa göz gezdirdi.

"Stüdyoyu değiştirecek misiniz? Ne oldu o iş?"

"Oh, o iş... Baekhyun ve Suho abi baya araştırma yaptılar. İyi bir yer bulmak için çalışıyorlar."

"Evet, hatta Baekhyun bir yeri gözüne kestirdi. Kaptırmadan alalım, dedi."

Birbirimize bakıp gülümsedik.

"Güzel~ Ama Baekhyun bugün bana bir şey daha söyleyeceğini, söylemişti."

"Ha, senin merakın ondan?"

Raiden' e bakarak küçük bir kıkırtı ile başımı salladım. Ryujin beklemeden lafa atladı.

"Sahi, Baekhyun abi gibi biriyle çıkacak olsam... Ben de görmeden edemezdim gibi."

"Bir dediğin-"

Telefon çaldığında elimi cebime atarak ekrana baktım.

"Sonunda!"

Cevapladım beklemeden tabii.

"Kesin Baek'tir."

Raiden'in sözünü Suho başını sallayarak cevapladı.

"Alo, güneşim nerede kaldın?"

"Without You" -CB-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin