Without You- Bölüm 9
Song- Heavy, Linkin Park
Song- Amnesia, Kim Jongin (EXO Kai)
.
.
.
.
.
."Söyle bana, hayatının tek aşkının ben olduğumu söyle.
Bensiz yapamayacağını, gittiğimde kahrolacağını söyle.
Bana aşkını haykır! Duymak istiyorum.
Ağzındaki iki kelimeyi kulağımda hissetmek istiyorum.""Bana beni istediğini söyle, sen cevap vermezsen, benim haykırmam anlamsız.
Beni duyacağına yemin et, kulağına en güzel cümleleri fısıldayacağım.
Gül bana bir kere, sev beni! Sana hayatımı vereceğim.".
.
.
.
."Baekhyun, Baekhyun... Nereye böyle? Hayatımdan çıkıp nereye gidiyorsun?"
Piyano tuşlarına bu sefer daha sert basarken bir tuşu bozmuştum galiba.
Onun bana aldığı stüdyodaydım. Onun bana aldığı aleti mi bozmuştum?
"Siktir- "
Piyanonun üst kısmını açıp akoruna bakarken tellerinden birinin sadece sıkışmış olduğunu görünce derin bir nefes alarak düzelttim.
"Ben senin aldığın hediyeye bile kıyamam ki.."
Piyanonun ahşabını okşarken kenardaki nota defterine baktım.
"I don't like my mind right now
Stacking up problems that are so unnecessary
Wish that I could slow things down
I wanna let go, but there's comfort in the panicAnd I drive myself crazy
Thinking everything's about me
Yeah, I drive myself crazy
'Cause I can't escape the gravityI'm holding on
Why is everything so heavy?
Holding on
To so much more than I can carryI keep dragging around what's bringing me down
If I just let go, I'd be set free
Holding on
Why is everything so ... heavy?"Kapı yavaşça açıldığında piyanonun tuşlarında parmaklarım takılı kalmıştı.
"Yeolie?"
"O ne güzel bir dip ses öyle?"
Gözlerimi kapatırken derin bir nefes aldım ve başka bir şey düşünmeye çalıştım.
"Ah, sesine düşmemek elde değil ki... Sana kahve getirmiştim. Bebeğim~"
"BaekHyun, git..."
Sertçe yutkunduğumda alt dudağımı ısırdım sertçe. Bunu söylemek çok zor olmuştu.
"Kovuyor musun beni?"
"BaekHyun, gerçek olmadığının farkındayım, sadece zihnimde dolanan seslerden ve gözümün önünde olan hayalden başka bir şey değilsin. Daha fazla aklımı kaçırmak istemiyorum."
"Beni... Beni unutacak mısın yani?"
"Seni unutmayacağım. Ama lütfen artık zihnime dolma... Ben taşıyamıyorum. Her şey, her şey ağır geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Without You" -CB-
Fanfiction"I can't live If living is without you I can't live I can't give anymore I can't live..." "Kabul eder misin? Beni tekrar sevebilir misin?" "Kalbinin notaları hep benim için çalacaksa kabul ederim." *** "Sana yemin ederim, başağım. Toprağa karışmış ö...